Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
ruiken super lekker
smorgens eerst emteen sympa gereden want zag op buienradar dat het tegen half 10 droog was! dus toen de paarden op de wei gezet en de stallen gedaan toen ging ik ze alelmaal binnenhalen en toen wou zaramba er niet uit
ze liep super sloom mee en op de helft van de wei (ze stonden met zn 4e helemaal achterin..) miepppppp vroem draade kei hard om en naaide er kei hard uit... gvd ik was kwaad nou goed weer gevangen deed ze eht weer he maar dat was in de modder dus ze trok zo hard weg dat ike er zo half achter stond
maar ze spaaide dus nogal dus ik zat HELEMAAL onder de modder.
heel mn gezicht nek jas broek echt alles zat onder ... ik was toen echt chagarijnig was echt vies dacht het is goed nu blijf je ook staan ook dus eerst die andere eruit gehaald en toen wou ze wel heb ik dr nog ff 5 minuten alleen gelaten en toen gepakt
Echt vet!
Maarja kan niet alles hebben hé
Norfje schreef:ben lijstje van lessen aan t maken
!
2 weken geleden is daar paar heel hard op terecht gekomen en nmog al die tijd pijnj aan gehad en gisteren heb ik een rare beweging gemaakt en toen deed het heel erg pijn en vandaag werd het niet minder... mn ariat's kan ik wel mee lopen maar had even rubber laarsjes aan voor in de wei en ik kon me toch bekant niet lopen... jezus wat deed dat pijn... als ik eraan kom of echt beweeg doet het echt pijn

Lindy1109 schreef:@ lotte: wat is er met je singel????