Jaa, vet goed Maaike, en je jasje klinkt erg gaaf!!
Wij dus ook weer voor het eerst sinds vijf jaar gestart, in elke proef een winstpunt en twee keer de tweede prijs. Heel trots op hem Stond als commentaar bij, 'wat een leuke pony!', haha, moest wel lachen daarom Power pony!
Netjes hoor! Ik heb de wedstrijden met Mel opgegeven. Hebben t L behaald en dat was voldoende. Ga deze zomer nog een week op poel doen als afsluiter met Mel. Gezien volgend jaar ik met Diem aan de gang ga! Heb er zin in! Mel gaat momenteel weer erg fijn, dus erg leuk allemaal!
Maak, mooie weer komt er weer vaker aan, gauw een keer foto's maken?
Aniek, heb je Mel toch gehouden? Spannend om met Diem aan te gaan, was dat nou een hengstje? Of ook een merrie? Merel hoe is het eigenlijk met Una inmiddels?
Nee ze is niet weg. Er rijd een meisje op die haar misschien over zou nemen. Maar die wilt een groter paard. En jonger. Dus nu houdt ik der zelf zolang mogjjk nog aan. En kijken wat ik voor haar kan vinden.
Una is idd wel goed, die staat lekker op stal te staan. Verband is eraf, wondje is heel mooi. Been is nu wat dik maarja, de steun die ze 4 weken had is weg. Volgende week maandag terug naar Emmeloord voor controle!
Weten jullie misschien hoe de regelgeving is met betrekking tot rijden op het strand vanaf manege poelenburgh? Mag dat het hele jaar door? Of ben je aan tijden gebonden?
's Zomers zijn we aan tijden gebonden. Als ik het goed heb is het nu na 18h 's avonds en 's morgens voor 9h. 's Zomers is het zelfs na 19h 's avonds en 's morgens weet ik niet...
Jaa! Ik heb een meisje voor Mel! Die gaat nog lekker van haar genieten! Zo blij! Na mijn week op poel zal zij met haar verder gaan. Tot die tijd rijdt ze Mel bij, zodat ze goed kunnen wennen aan elkaar, en ik kom wat advies kan geven. Blijft lekker op dezelfde stal staan, dus ik weet wat er gebeurd met haar!
Una hebben we vandaag met Bodi en Charlie van de manege op een weilandje gezet... Ze loopt namelijk nog steeds niet goed dus nu gaan we maar gewoon over 2 maanden ofzo kijken hoe ze loopt... Met het naar het landje lopen was Una verbazingwekkend braaf! Een klein toppertje! Nu hopen dat het been eens gaan genezen! Heb een stukje gefilmd dat ze er net op stonden..
Ik kan hem nu wel bekijken! Echt superleuk Merel, ik hoop echt dat het gaat helpen, ik ga heel hard duimen!
memerel
Geplaatst: 12-05-13 20:51
Stil hier... Alles goed met iedereen?
Ik ga zo voor het eerst nachtdienst doen! Moet om 23:30 beginnen en ben dan om 8:00 klaar... Zeer benieuwd naar hoe dat is! Is trouwens best raar om je op zondagavond om 22h klaar te maken om naar je werk te gaan..
madelief88
Geplaatst: 07-06-13 09:29
Zeker stil hier! Merel, hoe is het met Una inmiddels? En Maaike, ben ook benieuwd hoe het met Blof gaat! Over twee weken heb ik alle tijd, kom ik hem graag bewonderen
Mel gaat goed, We komen eind juli voor een week naar poel, willen daar nog een mooie fotoshoot doen. Dus even aan het rond kijken wie dat kan doen. Weet at paoline erg mooie foto's maakt, maar zou een keer iemand anders willen haha! Zal de laatste shoot zijn die We samen doen, dus moeten We foto's worden die onze band echt vast legt.. Erg lastig. Als je wil weten waarom de laatste moet je maar ff pb sturen, wil t niet op bokt zetten..
Una is nog altijd hetzelfde vrees ik... Staat op een landje in de polder, had enorme mokplekken maar die trekken nu het zo droog is gelukkig snel weer weg!