Eef1400 schreef:WIJ WERDEN OOK EERSTE
hahaha die andere groep keek lelijk toen whahahaha.
en wij lekker smikkelen van die taart
Nou ja, misschien had dat uitmesten dan ook wel zo zijn voordelen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eef1400 schreef:WIJ WERDEN OOK EERSTE
Iriis_ schreef:WiskyBokjes schreef:Wij gingen voor de koetjes repenalleen die won de andere JT dus gingen wij voor de taart
Hahaha jaaa, wij maar denken dat we laatste of 2de zouden worden, werden we EERST!![]()
Wat een feeest! Was echt een topper de top week!
Liseef schreef:Eef1400 schreef:WIJ WERDEN OOK EERSTE
Nou ja, misschien had dat uitmesten dan ook wel zo zijn voordelen
Iriis_ schreef:Hahaha ja precies!
Wij waren een van de laatste weken, dus wij konden niks meer uitmesten. Alles was al gedaan

Dat was op 't Reelaer zelf neem ik aan, niet op zo'n overnachtingsplaats?
Waar overnachten de deelnemers nu precies allemaal?

Liseef schreef:Eef1400 schreef:Okee hartstikke fijn
Weet je al welke week je gaat en wanneer?
Nee, ik twijfel sowieso nog. Als ik het echt 100% zeker weet, ga ik kijken welke week. Het wordt dan wel in de zomervakantie natuurlijk. Ik wil dan eigenlijk zo snel mogelijk het bespreken, want het schijnt snel vol te zittenOlijkje schreef:Ik neem ook mijn eigen pony mee, ben benieuwd hoe ze erop reageert!
Ik ben al 2 keer eerder op kamp geweest met m'n paard, maar het blijft natuurlijk altijd spannend inderdaad! Ga je voor de eerste keer naar 't Reelaer? Ook je eerste kamp met je eigen beestje?
Eef1400 schreef:Liseef: het is heel snel vol. Is ook heel leuk kamp dus is wel begrijpelijk, alleen het is die jaar duurder geworden dus gaan denk ook heel wat mensen niet meer, je kunt het beste al in januari gaan boeken.
Olijkje; Is je pony wel verkeersmak enzo dan? Ze zal het wel super vinden
Rijd thuis ook buiten. Alleen nog een (misschien beetje rare) vraag maar ik las wat over ponys in de wei, het is wel een merrie, zitten er tussen die pony's geen hengsten?
Niet dat het gebeurt ofzo, maar we hebben echt geen stalletje meer over thuis
Olijkje schreef:Ik ben al eens eerder met mijn pony op kamp geweest, maar daar reden we in de bak.. Maar ik ga wel voor het eerst naar 't Reelaer en al gelijk met mijn eigen pony, iemand anders die al weleens was geweest raadde me dat af, maar als ik goed train en haar laat bekappen voordat we gaan, moet het toch goedkomen?
Dus het kan echt wel. Je moet gewoon goed nadenken over wat verstandig is en hoe jouw paard zal reageren. Daar kan ik natuurlijk niets over zeggen verder. 

Liseef schreef:Eef1400: Oke, dat klinkt ook wel goed
_Patriciaa: Ben je al eerder op 't Reelaer geweest?
!Olijkje schreef:Ah mooi, geen hengsten
Politietraining lijkt me gaaf! De tractor kent ze wel, mijn vader is boer

Eef1400 schreef:Iriis_ schreef:Hahaha ja precies!
Wij waren een van de laatste weken, dus wij konden niks meer uitmesten. Alles was al gedaan
dankzij ons hahaha nee hoor
hadden jullie geluk
Wij week 33 Britt_Sisi schreef:Wij hadden die welsches stal gedaan en die stal met die kleine pony's beide stallen waren rond de 890 kruigwagens en we zijn rond 1 uur pas terug gegaan!
en t hoort er wel bij maar tegen ons was niet gezegt dat we er niet perse heen hoefden...