Miss_Montana schreef:Mogguh allemaal!Hmmm koffiiieeee
![]()
Rieneke! We hebben weer onze kans gemist om onze paarden automatisch te laten wassen door de regenVanavond moeten we ze maar wel inzepen met shampoo
JA jammer niet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

San1978 schreef:Bokt is raar.....
Marjolijn, jouw berichten zijn bij mij pas véél later te zien!
KimLittle schreef:@Sandra: Komt omdat die extra gescreend worden... heeft te maken met eerdere uitspraken die Marjolijn heeft gedaan in forums op Bokt. Werd er bijv. gevraagd wat voor deken heb jij, antwoordde mevrouw: een groene.

KimLittle schreef:San1978 schreef:Bokt is raar.....
Marjolijn, jouw berichten zijn bij mij pas véél later te zien!
@Sandra: Komt omdat die extra gescreend worden... heeft te maken met eerdere uitspraken die Marjolijn heeft gedaan in forums op Bokt. Werd er bijv. gevraagd wat voor deken heb jij, antwoordde mevrouw: een groene.
En dat gedurende de periode dat zij 25 zinnige berichten moest plaatsen... vandaar de extra strenge screening.
Miss_Montana schreef:KimLittle schreef:@Sandra: Komt omdat die extra gescreend worden... heeft te maken met eerdere uitspraken die Marjolijn heeft gedaan in forums op Bokt. Werd er bijv. gevraagd wat voor deken heb jij, antwoordde mevrouw: een groene.
*Proest* Hahaha geweldig! Was je dan zo bokt-fout bezig Marjolijn?
Wat heb ik toch een ellendige baan... Ik ben nu misselijk omdat we net al onze borrelhapjes moesten proeven![]()
@Suus: Heb je dan nu eindelijk voor de pleasure coupe gekozen?

KimLittle schreef:Jullie beseffen wel dat mevrouw H. gewoon meeleest met jullie commentaar??!! Tsjeetje, op stal gaat het geblabla tenminste nog achter m'n rug om... dit is echt "in your face".
Leuk hoor meiden!