Ja, de laatste tijd doe ik dat met één handje en een half lange teugel. Ik probeer af en toe wat verder te gaan (keertje oversteken) en dat gaat ook keurig (Klopt af)
Oké, sas. Ik maakte een grapje (dat moest dat clowntje aangeven) (uiteraard zou ik op je wachten, zelfs in de stromende regen en als ik wat veel leukers te doen had )
Maar goed, ik was al heel vroeg in de avond bij Mazzel, ik fietste lekker in de schemer. En ik had al besloten te longeren en jatte/leende een cap uit de zadelkast want ik wilde zonderzadel uitstappen. Eerste rondjes stapte mazzel keurig, hij mocht aandraven en ontplofte weer eens terug laten komen in draf en toen werd hij iets dwarser. Veel naar binnenspringen en toen dus op de longeerlijn en 'knap' dat was z'n hoofdstel. Dus toen met halster verder gegaan. Ik wilde na vijftien minuutjes omkeren, maar toen vond Mazzel het wel genoeg. Denderde hij zo de longeerbak uit Klein Monster , nou dan moet ie mij niet hebben. Ik nam hem boos mee terug en dat had ie door. Ik hoefde hem niet eens op z'n donder te geven of hij draafde al flink z'n rondjes. Ik heb hem nog goed laten lopen en daarna hebben we samen honderd rondjes in de bak gestapt.
Ik heb nu het gedeelte wat stuk is uit het oude hoofdstel gevist en heb alles thuis. Ook z'n sperriem weer gevonden, maar uiteraard vergeten mee te nemen. Ga zo lekker schoonmaken
haha leuk he honden Ik had mijn eten gemaakt draai me om en loop naar de kamer en breek vervolgens mijn benen over iets zwarts. Gaat ze ook nog opstaan, ging niet helemaal goed
Hoi Hoi goede morgen iedereen . Ik zit alweer een half uurtje op mijn werk en ik vond het wel weer tijd om ff op bokt te gaan kijken . Gister was ik een beetje ziek geworden maar gelukkig gaat het nu beter . Met jullie gaat het ook nog allemaal goed lees ik...
Owwww en sas wil best wel op je wachten hoor . Jij ook op mij als ik tot 5 uur moet werken . Vandaag gelukkig maar tot kwart voor 4, want ik moet naar Atlas (daarom werkte ik gister wat langer door )
Gisteren heb ik Ontaro nog gereden trouwens, het ging echt super, hoewel meneer in het begin wel een beetje kriebelig en bokkerig was! Maar de figuren gaan steeds beter, de reactie en sturing gaat steeds beter, dus dat komt helemaal goed met dat ventje!!
Fijn Jet! Onze hond heeft nooit problemen als ze naar buiten mag volgens mij, als je d'r roept en deur open doet, vliegt ze meestal al wel naar de gang.
Ik zit ook weer fijn in Utrecht. Heb vandaag 1 werkcollege, wel voordeel beetje uitslapen en lekker op tijd thuis