Is het ook nog licht dus kan ik als uitstapsel de laan meenemen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is het ook nog licht dus kan ik als uitstapsel de laan meenemen.
) en zo gaat ik lekker naar huis.... met de mailtjes die nu in me inbox staan kan ik m al laten ontslaan denk

(Klopt af)
(dat moest dat clowntje aangeven) (uiteraard zou ik op je wachten, zelfs in de stromende regen en als ik wat veel leukers te doen had
)
terug laten komen in draf en toen werd hij iets dwarser. Veel naar binnenspringen en toen dus op de longeerlijn en 'knap' dat was z'n hoofdstel.
Klein Monster , nou dan moet ie mij niet hebben. Ik nam hem boos mee terug en dat had ie door. Ik hoefde hem niet eens op z'n donder te geven of hij draafde al flink z'n rondjes. Ik heb hem nog goed laten lopen en daarna hebben we samen honderd rondjes in de bak gestapt.
Horsefreak schreef:jaa voldoende
We moeten nog gesprek over verslag hebben, maar er kan steeds kan er iemand niet *zucht*

Hij heeft zeker echt een hondeleven
Dat hoofd op die eerste foto!
. Ik zit alweer een half uurtje op mijn werk en ik vond het wel weer tijd om ff op bokt te gaan kijken
. Gister was ik een beetje ziek geworden maar gelukkig gaat het nu beter
. Met jullie gaat het ook nog allemaal goed lees ik...
. Jij ook op mij als ik tot 5 uur moet werken
. Vandaag gelukkig maar tot kwart voor 4, want ik moet naar Atlas (daarom werkte ik gister wat langer door
) 

Ik ben benieuwd