Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Boul & Denver hebben ons veel te vroeg verlaten !!
Gé trouwens ook..!
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Boul & Denver hebben ons veel te vroeg verlaten !!
Gé trouwens ook..!
Maar Gé zag er wel veel ouder uit!!!! En reed ook als een oud paardje. Behalve als je hem echt aan het werk zette, dan liep hij heerlijk!
fallenangel3 schreef:Ja dat had hij verdiend. Maar dan had hij het ook niet meer lang volgehouden denk ik. Zijn hoeven waren ook helemaal op! etc.
fallenangel3 schreef:En nou moet je je bedenken dat bouly, denver en gé, 16, 14, en 18 waren!

Astor schreef:fallenangel3 schreef:En nou moet je je bedenken dat bouly, denver en gé, 16, 14, en 18 waren!
En dat de andere die leeftijd al hebben gepasseerd...
moet er niet aan denken dat die binnekort er niet meer zijn....
Want we hebben nu oudere paarden in de meerderheid dus als die overleiden dan komt er vast allemaal jong spul
Bailey is echt een mooi paard vind ik !!
fallenangel3 schreef:Echt! Een paar weken geleden zater er amper haren op.. echt heel dun en toen ik er met de borstel overheen ging kwamen er ook nog een heleboel haren vanaf. Nu zit er weer een lekkere laag met haren.. alleen zie je nog wel een soort ribbelstructuur zitten waar eerst zeg maar amper haren zaten.. of zoiets!
. Astor schreef:Ja ze hadden gewoon echt een paard nodig omdat anders de manege paarden tevele uren maken.
Ik vind eerlijk gezegt dat er nog wel 2/3 paarden bij moeten komen.
Want ze moeten zoveel uren per dag lopen die arem paarden

fallenangel3 schreef:Hoeveel uur lopen ze dan? En ik heb liever dat ze lekker bezig zijn dan dat ze de hele dag op stal staan.
Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:Hoeveel uur lopen ze dan? En ik heb liever dat ze lekker bezig zijn dan dat ze de hele dag op stal staan.
Ik heb liever dat ze wat vaker de wei in gaan.
Maarja, die periode komt er ook wel weer bijna aan. En is al een tijdje geweets. Gaan ze lekker de hele nacht in de wei. Tot smorgens/smiddags.