Thanks.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:nou dan moet ik ook maar in me zelf l.ll.en weet alleen niet wat ga zo me omkleden moet ook werken van 18 uur tot 21 uur zie jullie laters ene wel ff die bladzijde voltypen he voor ik terug ben
LIQUITA schreef:Ik ben vanavond laat pas weer online.
Erik en ik zijn vandaag 9 jaar samen,
heb Erik's moeder en haar vriend uitgenodigd voor een![]()
![]()
Tytje schreef:Mijn buren houden morgen een groot tuinfeest met BBQ en kijk nou eens naar het weer zo mooi!!! Dat wordt feesten morgen.
Xan en Ate, vanavond ga ik ook op een fries rijden, hoop dat het een beetje gaat, dan ga ik zolang op haar rijden.
Sanniiy16 schreef:We waren vorige week naar t strand en paar foto's gemaakt en eigenlijk zijn we best blij met het resultaatwat vind jullie ervan??
xan schreef:@Liquita, wat een leuke foto's zijn dat geworden, ik vind ze wel goed geworden hoor in de binnenbak. Met ons toestelletje lijkt het nergens op, dus ik ben hier heel blij mee.
Thanks.
[/quote]

winnitou schreef:Tytje schreef:Mijn buren houden morgen een groot tuinfeest met BBQ en kijk nou eens naar het weer zo mooi!!! Dat wordt feesten morgen.
Xan en Ate, vanavond ga ik ook op een fries rijden, hoop dat het een beetje gaat, dan ga ik zolang op haar rijden.
en hou de liters bier in de gaten.
Morgen ga ik bij een Fries kijken.

Shenavallie schreef:Dank je wel Liquita, voor het rijden en de foto's! Toch wel grappig om terug te zien!
Sanniiy16 schreef:We waren vorige week naar t strand en paar foto's gemaakt en eigenlijk zijn we best blij met het resultaatwat vind jullie ervan??

winnitou schreef:ATE schreef:nou dan moet ik ook maar in me zelf l.ll.en weet alleen niet wat ga zo me omkleden moet ook werken van 18 uur tot 21 uur zie jullie laters ene wel ff die bladzijde voltypen he voor ik terug ben
Welk filiaal werk je??
Kom ik daar mijn bouwmaterialen halen als ik weer een creatieve bui heb.
Tytje schreef:Mijn buren houden morgen een groot tuinfeest met BBQ en kijk nou eens naar het weer zo mooi!!! Dat wordt feesten morgen.
xan schreef:Sanniiy16 schreef:hahahahahaha
arme jij!
en gevulde gkoeken daar heb je schep niet voor nodig xan schreef:Ate heb je dat gelezen, friesen zijn 'in".![]()
Maar dat wisten wij al lang.
aan

aanpassen dus.
ATE schreef:xan schreef:Ate heb je dat gelezen, friesen zijn 'in".![]()
Maar dat wisten wij al lang.
en straks een fries metaan
aan? xan schreef:Hoe ging dat nu vanmorgen, dataanpassen dus.

ATE schreef:xan schreef:
Gelukkig eet ik niet zoveel taart als iedereen denkt !!!en gevulde gkoeken daar heb je schep niet voor nodig
xan schreef:Shenavallie schreef:Dank je wel Liquita, voor het rijden en de foto's! Toch wel grappig om terug te zien!
Shenavallie het ging toch goed. Leuk dat je ook meedoet op de 16e.
En zoals Ate al zei, nog meer concurentie !!!
Zo kom ik nooit meer aan mijn winstpunten.

winnitou schreef:xan schreef:Shenavallie het ging toch goed. Leuk dat je ook meedoet op de 16e.
En zoals Ate al zei, nog meer concurentie !!!
Zo kom ik nooit meer aan mijn winstpunten.
Miischien nog wel je winstpunten maar niet meer de tweede plaats ( oh die had je toch al niet meer)
xan schreef:Bij gebrek aan mijn taartschep zit ik nu van de chocolade te snoepen.
Is nog veel erger. Krijg ik nog meer pukkels.
MAAR HET IS ZO LEKKER !!

winnitou schreef:xan schreef:Bij gebrek aan mijn taartschep zit ik nu van de chocolade te snoepen.
Is nog veel erger. Krijg ik nog meer pukkels.
MAAR HET IS ZO LEKKER !!
Zit je anders altijd op je taartschep te kauwen?