eerst ga ik maar eens me tas inpakken ,.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dan moeten er tafeltjes uit een ander lokaal komen XD Lisettee_ schreef:marissa: LEUK! je foto's in je profiel!
donna: hoe kan het dat jij in dit topic kan praten terwijl je maar 7 posts hebt ??
Kinee_ schreef:Tes: Ik doe nu Communicatiemanagement. En het bevalt erg goed!! Wel al best pittig, maar erg leuk.
Dinsdag van half 9 tot half 6, dus dat is echt een lange dag!! Ben kapot nu, moest meteen daarna werken. Gelukkig wel elke woensdag & maandag vrij.
Hoe is het met jou Tes? En met je kleine Sancho?
Chill rooster Lot!

sorry dat ik er zoveel stel.. maaruhm.. ik zie hier links onder mijn naam staan [ga jij naar horse event?] uhm zien jullie dat ook bij mijn naam staan of ziet iedereen dat bij zijn eigen naam .. ?? en als dat alleen bij mijn naam zo is, hoe krijg ik het dan weg?? Kinee_ schreef:Pataploef ken ik nog wel! Maar er waren er 2. Een valkje, en nog 1tje. Weet even niet meer hoe die eruit zag. Maar allebei weg. Dat valkje was wel érg leuk!
HOI MEIDEN!
Joehoe. School is weer begonnen!
We hebben ons doel niet bereikt helaas, géén nieuw topic voor het einde van de vakantie!.
Nieuw doel, vóór de kerst!Moet lukken toch?

Kinee_ schreef:Lisaa_ schreef:Hoe is jou klas siets?
die vanmij is kút!
ik zit bij sor & lisa
en ik zit niet bij nina
en ik zit trouwens ook nog met jan en met candace, echt kuuuuuuuuut!
Candace van bokt?
Lisettee_ schreef:ik alweer een vraagsorry dat ik er zoveel stel.. maaruhm.. ik zie hier links onder mijn naam staan [ga jij naar horse event?] uhm zien jullie dat ook bij mijn naam staan of ziet iedereen dat bij zijn eigen naam .. ?? en als dat alleen bij mijn naam zo is, hoe krijg ik het dan weg??