Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De vakantie van de kleine man is bijna voorbij (lees 3 jaar) en nu zal die met zijn mooi gevormde lichaam (lees lekker mollig) iets moeten gaan doen. Ooooo wat zal hem dat tegenvallen.
Het meelopen met mij uit de wei gaat echt superrrr....dan draaft hij de hele wei in een goed tempo met me mee hoor
)
........ (heb brokjes in mijn broekzak)
anders loopt ie niet zo hard hoor. Het gaat hier over Spetter en niet over een renpaard......
)
Sily schreef:Hoihoi,
Xenia viert morgen haar verjaardag en om een uur of 6 staan er daaorm griekse hapjes in de kantine.
Ze kan niet in dit topic komen maar vraagt zich wel af voor hoeveel mensen ze ongeveer moet menemen, dus misschien kunnen de mensen die oko graag mee happen even een PM sturen nar Xeen of een bericht achterlaten in het gastenboek van Middendelfland.
, maar op één of andere manier kan ik haar wel aanmelden in huiskamer maar nog geen berichten plaatsen. Hebben jullie hier al wel eens problemen mee gehad en zo ja hoe hebben jullie dat dan opgelost???
Bedankt weer he, en ook voor je steun en het geven van goeie moed!!! Dat heb ik soms heel hard nodig!!!!
wel fijn dat hij niet zoveel last meer heeft van de vliegen rond zijn ogen, daar ben ik wel blij om nu nog even afwachten of Diddle pony niet aan de flapjes gaat trekken