Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Melis, wat gaat Joost doen in de toekomst qua werk? Je praat eigenlijk niet zoveel over hem, ben er wel benieuwd naar!

?
Elja schreef:Weet iemand waar Laura staat met Watcho?
Wij zijn daar niet weg gegaan omdat we het daar niet meer leuk vonden. Maar wat mijn moeder en ik gewoon heel belangrijk vinden is dat die paarden gewoon lekker de wei in kunnen. En als je een paard hebt die dat niet heel leuk vind dan hoeft dit niet je grootste eis te zijn. Maar Wacho heeft tot zijn 5e in een natuurgebied gestaan en is echt een buitenpaard. Hij was/is jong en we wilden dat hij gewoon lekker paard kon zijn. En ik weet zeker dat als hij niet dagelijks lekker lang buiten kan komen dat ik er dan om de havenklap naast lig want daar word hij veel te wild van.... haha
. En ik snap ook wel dat de paarden bij Frans in de winter niet de wei in kunnen want dan blijft er niks meer over van die wei.. Als de paarden een keer gaan rennen ploegen ze de hele boel om. Wij hebben in Nijkerk het voordeel dat de bodem onder het gras van zand is en niet van klei.
. En eigenlijk is Nijkerk helemaal niet zo ver vanaf Almere. Wij rijden er vanaf Almere Buiten 25 minuten over. En Rsva was voor ons 15 minuten..
Kirsten_S schreef:Het is ook een hele mooi stal lau, vind henk jan ook super fijn les geven. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Denk dat je ook nu veel meer vooruit gaat per maand.

incalover schreef:Kirsten_S schreef:Het is ook een hele mooi stal lau, vind henk jan ook super fijn les geven. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Denk dat je ook nu veel meer vooruit gaat per maand.
Ja hij is lief he! Hij heeft ook een paar keer op Wach gesprongen. Ook de grote picknicktafel... Nou ik doe het hem niet na!

En ondanks haar onbespiering, en het te mager zijn.. Geloof ik erin! Wacht maar eens af totdat we een halfjaar verder zijn...