Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Bij ooteman is ie nu 50 euro (hij is eigenlijk 79,95). Maar wil even kijken in winkels hoe die valt en of ie misschien nog goedkoper is. Liisette_ schreef:@ Melis; Ik wil echte winter rijlaarzen waarmee je kan rijden haha. Ik heb een hele leuke gezien op internet.Bij ooteman is ie nu 50 euro (hij is eigenlijk 79,95). Maar wil even kijken in winkels hoe die valt en of ie misschien nog goedkoper is.
mijn konijn heeft ontdekt dat die kan traplopen
.
.
Vroeg het me gewoon af vandaar. Ben erg benieuwd naar de foto's en filmpjes van vandaag!
.
Ben benieuwd wanneer het binnenkomt en of ik ze pas! Iemand bekend met bestellen bij Ooteman??
het is dat ik geen goede camera heb, anders wist ik het wel, haha ! Liisette_ schreef:Leuke foto's! En filmpje!! Super lief!
Vroeger ging ik wel eens bij een collega van mijn moeder logeren en die had ook paarden en een shetje Lotje! Ik was/ben helemaal gek op dat beestje! En Izzy lijkt veel op haar! Super lief!
Ik heb de laarzen besteld. Mijn leren rijlaarzen zijn echt te koud om mee te rijden & mijn kuiten zitten knellen. Dus dacht misschien maar beter om lekkere warme winter rijlaarzen te kopen!Ben benieuwd wanneer het binnenkomt en of ik ze pas! Iemand bekend met bestellen bij Ooteman??
Dj69 schreef:Liisette_ schreef:Leuke foto's! En filmpje!! Super lief!
Vroeger ging ik wel eens bij een collega van mijn moeder logeren en die had ook paarden en een shetje Lotje! Ik was/ben helemaal gek op dat beestje! En Izzy lijkt veel op haar! Super lief!
Ik heb de laarzen besteld. Mijn leren rijlaarzen zijn echt te koud om mee te rijden & mijn kuiten zitten knellen. Dus dacht misschien maar beter om lekkere warme winter rijlaarzen te kopen!Ben benieuwd wanneer het binnenkomt en of ik ze pas! Iemand bekend met bestellen bij Ooteman??
Lisette ik bestel regelmatig bij Ooteman en ben heel tevreden. Best snel en goede service.En houden je goed op de hoogte.
Hoop dat jij je laarzen snel hebt.