mntj schreef:ATE schreef:vrijdag krijg ik de kampclub thuis heb er zin in
gezelli. iedereen de groetjes.
leuk!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Puffffffffffff weer een heerlijke les gehad vanmorgen.
Het was weer even een klein "gevecht" om No weer een beetje daar te krijgen waar hij moet zijn,
maar het begint er toch wel weer op te lijken.
Het was hard werken voor ons beide.
No was echt behoorlijk bezweet, ook op zijn flanken, en dat was lang geleden.
Maar ook ik was nat tot op mijn bh !! En ben 2 blaren rijker op mijn handen.
Maar zo heb ik er weer vertrouwen in voor as zondag.
Niet dat ik nu in de punten ga rijden, maar hoop toch wel in de 170 te gaan rijden.

winnitou schreef:xan schreef:Heb je al gepast Winn ?
En hoe zit je hoedje ???
Vorige week dinsdag al hoor Xan,
heb maandag al mijn uniform aangehad in m'n werk, Valt me erg mee, (bijna moet ik zeggen.. de broek zit in iedergeval lekker) Moet wel steeds glimlachen als ik langs een spiegel kom,,, haha ben ik dat!!!!
. Maar ik zie dat het hier over het algemeen wel rustig is. Ik zo af en toe lees wel mee hoor.
.
. Enneh...ik neem je spullen van Kerst mee hoor.
.

ga lekker meedoen met die clinic, is vast erg leuk !
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Is ook heerlijk om niet na te denken wat je aan hoeft hahaha,heb ook altijd mijn groene bovenkleding aan .
ik mijn rode hahahh heb ook broek maar die zit zooooooooooo kl.te dat ik altijd mijn eigen broek aan doe
. Misschien als het weer wat beter weer wordt??? Dan kom ik ook vast wat vaker naar Veldt.
.
ga hem dan maar wat
geven mntj schreef:liquita met troyk gaat hetgoed.
daar ik nog niets kan doen hebben we besloten dat we nog maar 6 weken gaan stappen.
hopelijk kunnen we dan meteen wat aktiever aan de bak. als ik dan zover ben.
moeten begin febr weer naar de kliniek en 28 febr ik weer voor controle en fpto. als het dan goed heel is kan ik weer een poging doen om wat te breken.![]()
echt niet. zie er nu al tegenop.ga hem dan maar wat
geven
LIQUITA schreef:Haha leuk Win! Jammer dat je weer vroeg op moest.
Daar was ik toen ook bij, bij Big, Black and Beautiful!!! Was inderdaad heel erg leuk