Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:25

mntj schreef:
ATE schreef:
vrijdag krijg ik de kampclub thuis heb er zin in

gezelli. iedereen de groetjes.

leuk!

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:26

geen chocolade reep maar een reep bleekselderij... haha anders pas ik straks niet meer in mijn uniform

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:36

Heb je al gepast Winn ?
En hoe zit je hoedje ???

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:39

Puffffffffffff weer een heerlijke les gehad vanmorgen.

Het was weer even een klein "gevecht" om No weer een beetje daar te krijgen waar hij moet zijn,
maar het begint er toch wel weer op te lijken.
Het was hard werken voor ons beide.
No was echt behoorlijk bezweet, ook op zijn flanken, en dat was lang geleden.
Maar ook ik was nat tot op mijn bh !! En ben 2 blaren rijker op mijn handen.

Maar zo heb ik er weer vertrouwen in voor as zondag.
Niet dat ik nu in de punten ga rijden, maar hoop toch wel in de 170 te gaan rijden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:45

xan schreef:
Heb je al gepast Winn ?
En hoe zit je hoedje ???

Vorige week dinsdag al hoor Xan,
heb maandag al mijn uniform aangehad in m'n werk, Valt me erg mee, (bijna moet ik zeggen.. de broek zit in iedergeval lekker) Moet wel steeds glimlachen als ik langs een spiegel kom,,, haha ben ik dat!!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:46

oh en het hoedje dat zet ik 30 januari pas op hoor, ligt nu in de kast

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:47

xan schreef:
Puffffffffffff weer een heerlijke les gehad vanmorgen.

Het was weer even een klein "gevecht" om No weer een beetje daar te krijgen waar hij moet zijn,
maar het begint er toch wel weer op te lijken.
Het was hard werken voor ons beide.
No was echt behoorlijk bezweet, ook op zijn flanken, en dat was lang geleden.
Maar ook ik was nat tot op mijn bh !! En ben 2 blaren rijker op mijn handen.

Maar zo heb ik er weer vertrouwen in voor as zondag.
Niet dat ik nu in de punten ga rijden, maar hoop toch wel in de 170 te gaan rijden.

Geeft weer een goed gevoel. Kan jammer genoeg niet komen kijken (zit in het oosten van Nederland)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:46

winnitou schreef:
xan schreef:
Heb je al gepast Winn ?
En hoe zit je hoedje ???

Vorige week dinsdag al hoor Xan,
heb maandag al mijn uniform aangehad in m'n werk, Valt me erg mee, (bijna moet ik zeggen.. de broek zit in iedergeval lekker) Moet wel steeds glimlachen als ik langs een spiegel kom,,, haha ben ik dat!!!!

Het fijne van een uniform lijkt mij dat je 's morgens niet meer hoeft na te denken
over wat je aanmoet naar je werk.
Lijkt me heerlijk :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 08:29

Is ook heerlijk om niet na te denken wat je aan hoeft hahaha,heb ook altijd mijn groene bovenkleding aan .

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 14:02

Nicole1995 schreef:
Is ook heerlijk om niet na te denken wat je aan hoeft hahaha,heb ook altijd mijn groene bovenkleding aan .

ik mijn rode hahahh heb ook broek maar die zit zooooooooooo kl.te dat ik altijd mijn eigen broek aan doe

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 18:28

Hallo allemaal!!! Hier ben ik ook weer eens. Ik schaam me diep dat ik niet wat vaker langs kom :o . Maar ik zie dat het hier over het algemeen wel rustig is. Ik zo af en toe lees wel mee hoor.

Hoe gaat het met jullie?

Win, we willen natuurlijk wel een foto van jou in je uniform zien, MET hoedje natuurlijk. Fijn dat je werk goed bevalt.

Xan, ik had je wel al op Hyves gefeliciteerd met je nieuwe baan, maar bij deze nog een keer! GEFELICITEERD!!! Lekker dat het weer goed gaat met rijden. Ik wens je dan ook alvast heel veel succes voor a.s. weekend +:)+ . Gaat vast weer helemaal goed komen. Helaas moet ik het weekend werken, dus kan niet komen kijken. Ik kan dus ook niet bij de nieuwjaarsborrel zijn ;( .

Mntj, hoe gaat het nu met jou en met Troyk? Ik hoop voor je dat je snel weer wat kan doen. Staat er nog een tijd voor, hoe lang het gaat duren?

Jo, ik zie je morgenavond!!! Ik heb er zin in :):) . Enneh...ik neem je spullen van Kerst mee hoor.

Nicole, doe je ook mee aan de wedstrijd? en hoe gaat het met de nieuwbouw op je werk?

Met mij en First gaat het nog steeds helemaal lekker. Ik zit erg te twijfelen om zaterdag 21 januari mee te doen aan een clinic van enne Harro Goudsmit die bij Eureka wordt georganiseerd. Maar ik ben natuurlijk weer zo een muts dat ik eerst wil zien hoe het gaat. Nou ja, ik ga er nog een nachtje over na denken, hihihi. Hij komt geloof ik iets van eens in de 3 maanden ofzo, dus volgende keer kan ook nog ;) .

Nou de groetjes maar weer!!! en tot snel

:* :evaw: :*

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:41

@Liquita,
Ik doe niet meer mee aan de officieele wedstrijden,alhoewel in gestopt ben Col nu heel erg lekker gaat!!Onderlinge doe ik wel mee.
Op me werk gaat het heel goed met de nieuwbouw gaat hard zelfs.Er staat al een heel pand nu zeg maar gewoon heel mooi!!We hebben er zo`n zin in om er eindelijk in te mogen werken.Ik heb op facebook wat filmpjes van collega`s gekopieerd.

Wat goed dat het lekker gaat met rijden,ik kom echt eens kijken hoor.Spreken nog steeds een keer af.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:02

HI Liquita :wave:
Gezellig dat je zo weer eens wat post.
Fijn te lezen dat het met jullie ook nog steeds lekker gaat.
Hihi tja wat ben je ook een muts :P ga lekker meedoen met die clinic, is vast erg leuk !

En wat jammer dat je niet bij de nieuwjaarsborrel kunt zijn.
We beginnen pas na 17.00 uur hoor, ik weet niet tot hoe laat je moet werken.
Duim zondag maar voor me, kan ik wel gebruiken.

En hoe gaat het met OJ daar ?
En met Sandra ?

Doe je iedereen van Veldt weer eens de groeten ???

En ook ik wil zeker nog eens langskomen als jij er ook bent.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:05

ATE schreef:
Nicole1995 schreef:

ik mijn rode hahahh heb ook broek maar die zit zooooooooooo kl.te dat ik altijd mijn eigen broek aan doe

Haha voor mijn volgende baan eens zien of ik iets kan vinden met bedrijfskleding :D

Ik kan nu niet eens in mijn spijkerbroek komen. |(

Maar gelukkig hebben ze vandaag van Veerkarton ook weer gebeld, dus daar ga ik
volgende week ook weer heen (hier wel in spijkerbroek!) en een warm fleecevest van Veerkarton :D
(het is daar namelijk nogal een koud kantoor brrrr, dus had ik een vest van hen gehad)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 20:16

Gezellig als jullie een keer komen kijken :j . Misschien als het weer wat beter weer wordt??? Dan kom ik ook vast wat vaker naar Veldt.

Met San en OJ gaat het ook heel erg goed. Ze zijn weer lekker aan het rijden. Oj staat tegenover First, dus dat is wel erg gezellig. Ik zal de groeten overbrengen.

Ik werk zondag tot 16:00 uur, maar dan moet ik eerst First nog gaan doen. Ik moet rijden, want er wordt aan de longeercircel gewerkt.
Anders zou ik wel ff snel gaan longeren en dan kunnen komen, maar nu ga ik dat niet redden. En om nou veel later binnen te komen vind ik ook niet prettig :o .

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:02

liquita met troyk gaat hetgoed.
daar ik nog niets kan doen hebben we besloten dat we nog maar 6 weken gaan stappen.
hopelijk kunnen we dan meteen wat aktiever aan de bak. als ik dan zover ben.
moeten begin febr weer naar de kliniek en 28 febr ik weer voor controle en fpto. als het dan goed heel is kan ik weer een poging doen om wat te breken. :+
echt niet. zie er nu al tegenop. :j ga hem dan maar wat :z geven

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:03

vanmiddag met rona weer naar les geweest. ging gewoon super. erg hard aan het werk gezet.
ook een erg leuk paard gezien.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 21:53

mntj schreef:
liquita met troyk gaat hetgoed.
daar ik nog niets kan doen hebben we besloten dat we nog maar 6 weken gaan stappen.
hopelijk kunnen we dan meteen wat aktiever aan de bak. als ik dan zover ben.
moeten begin febr weer naar de kliniek en 28 febr ik weer voor controle en fpto. als het dan goed heel is kan ik weer een poging doen om wat te breken. :+
echt niet. zie er nu al tegenop. :j ga hem dan maar wat :z geven

Tjee, dat duurt dus nog wel even. Ik ga voor je duimen dat alles goed heelt.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 21:55

mntj schreef:
vanmiddag met rona weer naar les geweest. ging gewoon super. erg hard aan het werk gezet.

Ah, goed om te lezen...dat wou ik namelijk ook nog vragen :o .
Toppie!!! +:)+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:22

mntj schreef:

Op marktplaats zag ik ook zo`n mooie leuke merrie.10 jaar oud in Zoeterwoude M2 dressuur.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 01:17

Net terug van 100%blauw, een leuk feest in het Zaantheater. Jammer dat ik morgen weer vroeg op moet aangezien ik anders graag tot het einde was gebleven. Het laatste optreden zou zijn van Big, Black and Beautiful. Jaren geleden zijn we met de donderdagavondgroep van Veldt naar een optreden van hun geweest wat ontzettend leuk en swingend was. maar ach kwart voor zes gaat de wekker dus ben een beetje verstandig geweest. Oook lachen, hadden alcohol controle aan de deur, erg grappig.... ik had te weinig gedronken en werd terug gestuurd om me vol te gaan gieten...

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 10:44

Haha leuk Win! Jammer dat je weer vroeg op moest.

Daar was ik toen ook bij, bij Big, Black and Beautiful!!! Was inderdaad heel erg leuk :j

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:45

LIQUITA schreef:
Haha leuk Win! Jammer dat je weer vroeg op moest.

Daar was ik toen ook bij, bij Big, Black and Beautiful!!! Was inderdaad heel erg leuk :j

Dat was een gezellige swingende avond (al heel wat jaren terug)

Het opstaan vanmorgen ging goed, had om een uur of half 2 vanmorgen ook een wegtrekker maar die was weer snel weggetrokken.

Maar nu lekker weekend... even bijkomen van alle gebeurtenissen in de die langs gekomen zijn op mijn werk.
Morgen naar de schaatsbaan met Rowan zijn voetbalteam en zondag naar mijn broer en schoonzus in Duiven, weer genoeg te doen dit weekend.
Maandag werken en dan ben ik t/m vrijdag lekker vrij. Ach wisselende diensten hebben ook een voordeel, nadeel is dat ik in januari ook een keer op maandagavond moet werken dus geen carousselles voor mij.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 22:11

Vanmiddag naar de ijsbaan geweest met een groot deel van Rowan zijn voetbalploeg en wat ouders, broertjes, zusjes en nog wat extra kids. Was een leuke bedoeling, met als afsluiting een mooie sneeuwberg buiten de ijsbaan, dus voordat we in de auto gingen sneeuwballen gooien en rollen door de sneeuw.
Daarna naar de parkeerplaats van de voetbalclub waar een van de jongens opgehaald zou worden maar na 3 kwartier te hebben gewacht (en natuurlijk gevoetbald) kwam de vader aan (na een telefoontje), was vergeten dat we hier hadden afgesproken. Nog een kind wegbrengen en uiteindelijk kwamen we verkleumd thuis aan om een uur of half zes.
Heb nu een zere enkels en zere knieen na een val over een trotoirband op de parkeerplaats, stapte er overheen en zakte door beide enkels, op mijn knieen op het asfalt.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:24

Hoe is het nu Winn ?
Weer een beetje bijgekomen ??