heb ook nog een filmpje gemaakt dat ik eraf donder enzo.. maar ook best zielig op een shet zit, maar hij houd het wel hahaha! Hijs nu aant uploade
hahahha ik zelfs niet eens hahha! Ik ben gewoon een obsessie van je, omdat je me zo leuk vind.. heb je wel door!
@ Sander, idd er is meer leiding lid dan JT'ers Trouwens, hoe is het eigenlijk afgelopen met dat paard die telkens een bloedneus had? Ben ff de naam kwijt...
S_Evelyne schreef:@ Sander, idd er is meer leiding lid dan JT'ers Trouwens, hoe is het eigenlijk afgelopen met dat paard die telkens een bloedneus had? Ben ff de naam kwijt...Haha ja wel een beetje kansloos :p ik ben in week 8 dan kok Bloedneus????
omfg ik heb me kapot gelachen om je filmpje Cait, die jongen, wat zit die vreemd te gillen jongens inderdaad heel hoog niveau
OMG Cait,op dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=VCoOw8N6IQQ&NR=1hoor je mijn moeder aan het einde heel hard zeggen: Ooh daar ben je blij mee! hahahecht omg, mijn nichtje zit naast me, zaten je filmpje te kijken. en toen herkende ze haar stem opeens. wtf was me nog nooit opgevallen
Kijk net ff op de reelaer site en ik zie nu pas een heel mooi schimmeltje staan! Belmonte, weet iemand hoe die is?
S_Evelyne schreef:Kijk net ff op de reelaer site en ik zie nu pas een heel mooi schimmeltje staan! Belmonte, weet iemand hoe die is?Volgens mij is die nog niet helemaal beleerd!
caitlin, wij zijn vorig jaar op die stal met onze club op kamp geweest. ik zelf vond het niet zo heel leuk...
maar dat kwam ook doordat mn pony al super mager van t reelaer af kwam, we hadden m net iets dikken en daar werd hij magerder dan ooit tevoren (hij kreeg ook amper hooi), sindsdien is ie zo hard achteruit gegaan