, misschien meot ik de katte ook een beetje door de sneeuw rollen worden ze ook mooi schoon voor hun bezoek aan mijn ouders 
leuk filmje van jade trouwens
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, misschien meot ik de katte ook een beetje door de sneeuw rollen worden ze ook mooi schoon voor hun bezoek aan mijn ouders 
Marjo_Wystan schreef:Goedemorgen!!!
Ach gisteren gingen Kim en ik van stal weg... komen er twee grote brandweerwagens op mijn pad. Ik durf niet zo heel goed te rijden in de sneeuw en ik moest opzij, 1 wagen ging langs mij, ging goed, de 2e wilde dat ik verder in de berm ging staan of dat ik mijn autootje ergens in reed, vol met sneeuw, waar ik nevernooit meer uit zou komen. Goed, later achteruit gereden, moest bijna huilen, vond het zo eng. Ook raar, dat die brandweermannen zo deden. Ik wil ze er echt wel langs laten, maar ik was zo bang. Alsof ik die brandweer expres tegenhield.
Nou goed, later werd ik gebeld door Karin omdat Marion allemaal brandweerwagens zag en wist dat ik net weg was gegaan. Marion heeft mijn nr niet.
Mijn avond was weer goed, vond het zo lief van je Marion!!! (en Karin uiteraard!!)
Dank jullie wel dat jullie zulke lieve stalgenootjes zijn
enge gedachte hoor,die smalle weggetjes en de sloot zo dicht bij
Volgens mij was ik echt gaan huilen met zulke acties van de brandweer
kwam op de de terugweg een takelwagen tegen dus helaas zal er wel iemand naast de weg hebben gelegen.
ben er heel blij mee! Echt wyssie 

hahahaha Marjo_Wystan schreef:echt een leuke foto marionben er heel blij mee! Echt wyssie
ook echt een leuk filmje van yade! Lekker dat ze zo 'los' gaat in de sneeuw, lekker showen.
Ja Jet, ik wilde ze er heel graag langslaten, maar nog even en ze hadden mij uit dat water mogen takelen, is ook niet helemaal de bedoeling van de brandweer lijkt me! Moest ook echt bijna huilen, vond t zo eng. Heb 40 meter achteruit moeten rijden uiteindelijk. Normaal vind ik achteruit rijden geen probleem. Maar goed. Ik snap ook niet helemaal waarom 1 wagen er wel langs ging en de 2e niet. Mensen erachter echt afkeurend nee schudden met hun hoofd alsof ik t expres heb gedaan.
Vond t een belachelijke actie vd brandweer. Beetje werk zoeken door mij in de sloot te rijden. Vind t ook niet zo'n leuke opmerking, ze brengen mij toch ook in levensgevaar? 'die trekken we er later wel uit' vind ik geen lieve opmerking in ieder geval
Jetta schreef:Marjo_Wystan schreef:echt een leuke foto marionben er heel blij mee! Echt wyssie
ook echt een leuk filmje van yade! Lekker dat ze zo 'los' gaat in de sneeuw, lekker showen.
Ja Jet, ik wilde ze er heel graag langslaten, maar nog even en ze hadden mij uit dat water mogen takelen, is ook niet helemaal de bedoeling van de brandweer lijkt me! Moest ook echt bijna huilen, vond t zo eng. Heb 40 meter achteruit moeten rijden uiteindelijk. Normaal vind ik achteruit rijden geen probleem. Maar goed. Ik snap ook niet helemaal waarom 1 wagen er wel langs ging en de 2e niet. Mensen erachter echt afkeurend nee schudden met hun hoofd alsof ik t expres heb gedaan.
Vond t een belachelijke actie vd brandweer. Beetje werk zoeken door mij in de sloot te rijden. Vind t ook niet zo'n leuke opmerking, ze brengen mij toch ook in levensgevaar? 'die trekken we er later wel uit' vind ik geen lieve opmerking in ieder geval
Ik probeerde me even in de gedachtengang van de brandweer te verplaatsen, maar ook in jou.Ik bedoelde niet dat jij de sloot in ging, maar in de hoge sneeuw aan de kanten van de weg. Het is ook eng met die glibbers op de weg. Ik kwam van het weekend de brandweer tegen, die kwamen uit Delft en van de andere kant kwamen ze ook....en politie! Ik kan makkelijk aan de kant, maar de auto's op het weggetje moesten ook in oprijlaantjes met veel sneeuw en glibbers...was zeker niet ongevaarlijk. Er moest in de sloot gedrecht, want er lag een brommer aan de kant en een helm op het ijs....ik weet niet hoe het is afgelopen, hopelijk heeft de eigenaar zich in levende lijve gemeld....