[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amandaaa

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:57

Haha nou gaat ut morgen proberen ben erg benieuwd :D, misschien meot ik de katte ook een beetje door de sneeuw rollen worden ze ook mooi schoon voor hun bezoek aan mijn ouders :D

leuk filmje van jade trouwens

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 21:04

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 07:07

Goedemorgen!!!

Ach gisteren gingen Kim en ik van stal weg... komen er twee grote brandweerwagens op mijn pad. Ik durf niet zo heel goed te rijden in de sneeuw en ik moest opzij, 1 wagen ging langs mij, ging goed, de 2e wilde dat ik verder in de berm ging staan of dat ik mijn autootje ergens in reed, vol met sneeuw, waar ik nevernooit meer uit zou komen. Goed, later achteruit gereden, moest bijna huilen, vond het zo eng. Ook raar, dat die brandweermannen zo deden. Ik wil ze er echt wel langs laten, maar ik was zo bang. Alsof ik die brandweer expres tegenhield.

Nou goed, later werd ik gebeld door Karin omdat Marion allemaal brandweerwagens zag en wist dat ik net weg was gegaan. Marion heeft mijn nr niet.

Mijn avond was weer goed, vond het zo lief van je Marion!!! (en Karin uiteraard!!)

Dank jullie wel dat jullie zulke lieve stalgenootjes zijn :j

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 09:09

guten morgen

Enne ja ik weet dat dat weggetje zonder sneeuw al eng is,laat staan met en ik weet ook dat je super lieve stalgenoten hebt. ;)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 09:31

Bale he die sneeuw.

Morge trouwens

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 14:02

hoooi!!!
Hooow marjo!! Gelukkig is het goed gekomen , eng rot weggetje!!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 16:27

zo paardjes lekkr losgeweest nu in de molen en dan dalyk twee ryden nu eerst ef wat drinke in de kantine

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 16:29

Tjonge wat eendrukte hier.

Hier vriest het nog een dikke 3 graden en er valt af en toe een soort van ijs uit de lucht en beetje wind die ook ijzig koud aanvoelt.Getver.
Maar ik ben weer heel stoer met Aiko naar de binnenrijbak gereden en een half uur super goed gedressuurd.Arme beest seikes nat,maar staat nu lekker onder zweetdeken aan de warme slobber[zonder appelazijn,want die stond ook bevroren in stal hahaha] en ik aan een half bekertje warme gluhwein.

Minder geslaagd is dat de auto kapot is. Dachten accu maar toch meer aan de hand.Hopen maar dat het meevalt,hij staat nu in de garage.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 19:04

pff mam balen van de auto zeg, hoop dat het meevalt,

nou paardjes zijn gedaan, zo een hartige taart met spinazie gehakt en feta eten hoop dat ut een beetje smaakt :D heb ut zelf verzonnen :D

Denk dat iedereen van het lekkere weer aant genieten is {:)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 19:25

Marjo_Wystan schreef:
Goedemorgen!!!

Ach gisteren gingen Kim en ik van stal weg... komen er twee grote brandweerwagens op mijn pad. Ik durf niet zo heel goed te rijden in de sneeuw en ik moest opzij, 1 wagen ging langs mij, ging goed, de 2e wilde dat ik verder in de berm ging staan of dat ik mijn autootje ergens in reed, vol met sneeuw, waar ik nevernooit meer uit zou komen. Goed, later achteruit gereden, moest bijna huilen, vond het zo eng. Ook raar, dat die brandweermannen zo deden. Ik wil ze er echt wel langs laten, maar ik was zo bang. Alsof ik die brandweer expres tegenhield.

Nou goed, later werd ik gebeld door Karin omdat Marion allemaal brandweerwagens zag en wist dat ik net weg was gegaan. Marion heeft mijn nr niet.

Mijn avond was weer goed, vond het zo lief van je Marion!!! (en Karin uiteraard!!)

Dank jullie wel dat jullie zulke lieve stalgenootjes zijn :j

Nou moet zeggen dat het wel een indrukwekkend gezicht was...donker...die witte vlakte...een grijze lucht en een verlaten gebied ...en dan al die blauwe zwaailichten ....maar bedacht ineens dat jullie net van stal weg waren ;( enge gedachte hoor,die smalle weggetjes en de sloot zo dicht bij :o Volgens mij was ik echt gaan huilen met zulke acties van de brandweer |( kwam op de de terugweg een takelwagen tegen dus helaas zal er wel iemand naast de weg hebben gelegen.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 19:58

Hoe vond je de sneeuw foto van Wystan Trouwens Marjo?

Afbeelding

Lekker een hapje sneeuw tussen door :+ Mandy vind dit weer echt heerlijk!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 20:37

Zo! Ik heb mijn eerste Kerstspel-uitvoering van dit jaar er weer op zitten! Ging best goed.... {:)

Reuze-eng, die weggetjes met sneeuw, ik kan gewoon fietsen, maar als er een auto aankomt ga ik stil aan de kant, stel je voor, als er één toch gaat glijden....auto in de ijzige sloot of Jetje-met-ligfiets-en-al onder een auto...moet er niet aan denken. De meeste mensen houden rekening met elkaar nu, maar je hebt altijd halve gekken erbij die gewoon langs scheuren...Eng hoor, Marjo, maar ik snap die brandweer wel, die moeten iemand ( misschien) in levensgevaar helpen en denken: die dame moet nu aan de kant, die trekken we er zo wel weer uit.....
Het was van de week ook mistig en donker....en ik moet toch naar Storm... een stuk weg onverlicht, was daar een mooie volle maan om mij bij te lichten, gelukkig :D

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 21:34

echt een leuke foto marion :j ben er heel blij mee! Echt wyssie :D

ook echt een leuk filmje van yade! Lekker dat ze zo 'los' gaat in de sneeuw, lekker showen.

Ja Jet, ik wilde ze er heel graag langslaten, maar nog even en ze hadden mij uit dat water mogen takelen, is ook niet helemaal de bedoeling van de brandweer lijkt me! Moest ook echt bijna huilen, vond t zo eng. Heb 40 meter achteruit moeten rijden uiteindelijk. Normaal vind ik achteruit rijden geen probleem. Maar goed. Ik snap ook niet helemaal waarom 1 wagen er wel langs ging en de 2e niet. Mensen erachter echt afkeurend nee schudden met hun hoofd alsof ik t expres heb gedaan.

Vond t een belachelijke actie vd brandweer. Beetje werk zoeken door mij in de sloot te rijden. Vind t ook niet zo'n leuke opmerking, ze brengen mij toch ook in levensgevaar? 'die trekken we er later wel uit' vind ik geen lieve opmerking in ieder geval :n

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 21:46

Afbeelding
pup in de sneeuw

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 21:50

De paardjes zijn helemaal in hun humm met dit weertje ;)
geweldig om al die foto's te zien !! ;)
Amber staat ook paar keer geweldig op de foto en de film :P

had zaterdag ook nog wat geweldigs gefilmd met zn 4 dames in de paddock :P hahahaha

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 21:52

sybje schreef:
Afbeelding

:=

Mooie kijkers !!
en een schattig neusje ! hihihihi ;)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:02

Marjo_Wystan schreef:

ook echt een leuk filmje van yade! Lekker dat ze zo 'los' gaat in de sneeuw, lekker showen.

Ja Jet, ik wilde ze er heel graag langslaten, maar nog even en ze hadden mij uit dat water mogen takelen, is ook niet helemaal de bedoeling van de brandweer lijkt me! Moest ook echt bijna huilen, vond t zo eng. Heb 40 meter achteruit moeten rijden uiteindelijk. Normaal vind ik achteruit rijden geen probleem. Maar goed. Ik snap ook niet helemaal waarom 1 wagen er wel langs ging en de 2e niet. Mensen erachter echt afkeurend nee schudden met hun hoofd alsof ik t expres heb gedaan.

Vond t een belachelijke actie vd brandweer. Beetje werk zoeken door mij in de sloot te rijden. Vind t ook niet zo'n leuke opmerking, ze brengen mij toch ook in levensgevaar? 'die trekken we er later wel uit' vind ik geen lieve opmerking in ieder geval :n

Ik probeerde me even in de gedachtengang van de brandweer te verplaatsen, maar ook in jou.Ik bedoelde niet dat jij de sloot in ging, maar in de hoge sneeuw aan de kanten van de weg. Het is ook eng met die glibbers op de weg. Ik kwam van het weekend de brandweer tegen, die kwamen uit Delft en van de andere kant kwamen ze ook....en politie! Ik kan makkelijk aan de kant, maar de auto's op het weggetje moesten ook in oprijlaantjes met veel sneeuw en glibbers...was zeker niet ongevaarlijk. Er moest in de sloot gedrecht, want er lag een brommer aan de kant en een helm op het ijs....ik weet niet hoe het is afgelopen, hopelijk heeft de eigenaar zich in levende lijve gemeld....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:15

het weer kan nog steeds slechter

Het ijzelt nu bij -3 graden.
Echt fijn.Komt ook weer een nieuw sneeuwgebied aan.
Maar met deze temperaturen mogen de bovenluiken van mijn boys open blijve.

Mest Aiko tenminste niet zijn hele stal onder.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:21

Vieze Aiko! Storm schijt ook waar ie staat.....in de waterbak, in de voerbak.....onder de voerbak ( hoe doet ie dat? )....En als je hem dan uit zijn stal haalt, rekt ie zich eens behaaglijk uit....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:32

smeerlapjs zijn het hoor Jet.

Mijn grote katten zijn met nepmuizen in huis aan het spelen,heb ik geen half jaar meegemaakt.
Ze hebben ook nog nooit zoveel als de laatste weken in huis gezeten.
Te veel sneeuw en te koud denk ik.Ze vangen buiten blijkbaar niet veel meer.
Arme poezels zijn ook helemaal uit hun ritme.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 01:17

Pff, vanmorgen niet zo'n leuk nieuws gehad, goede vriend van mijn ouders, die al ziek was is vanmorgen overleden.. De 3maanden durende strijd tegen kanker mocht helaas niet baten... :(

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 01:34

Niet echt bijgelezen, wel foto's en filmpje terug gezien! LEuk :D

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 01:35

Slaap lekker iedereen! :Z

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 06:59

Jetta schreef:
Marjo_Wystan schreef:

Ik probeerde me even in de gedachtengang van de brandweer te verplaatsen, maar ook in jou.Ik bedoelde niet dat jij de sloot in ging, maar in de hoge sneeuw aan de kanten van de weg. Het is ook eng met die glibbers op de weg. Ik kwam van het weekend de brandweer tegen, die kwamen uit Delft en van de andere kant kwamen ze ook....en politie! Ik kan makkelijk aan de kant, maar de auto's op het weggetje moesten ook in oprijlaantjes met veel sneeuw en glibbers...was zeker niet ongevaarlijk. Er moest in de sloot gedrecht, want er lag een brommer aan de kant en een helm op het ijs....ik weet niet hoe het is afgelopen, hopelijk heeft de eigenaar zich in levende lijve gemeld....

Volgens mij had karin het vorige keer over die brommer. Eigenaar was gewoon naar huis gegaan ofzoiets? In ieder geval, hij wist dat zn scooter op het ijs lag, maar kreeg m er niet af, het ijs was te dun. Beetje raar wel dat die man gewoon weggaat want omstanders denken inderdaad gelijk dat er iets ernstig kan zijn.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 08:26

Ik schrok me rot toen ik die brandweer zag staan ar zou me voor smd oppikken en zie ik daar inneens die brandweer enzo staan ik gelijk gebeld denk dalijk ligt ar in de sloot maar hij stond er gelukkig achter.

jeetje wat erg kay heel veel sterkte toegewenst.

wat een schatje is het wil zo in de sneeuw