Fabienne_S schreef:o jeetje baxter, dat was vast schrikken! Ging dat paard zomaar ineens bokken of schrok hij ergens van ofzo?
Nee hij was ontzettend aan het uitproberen
Hij vond een lint bij de bakrand wel eng (stukken bij de privepaarden afgezet vanwege 2 paarden met droes) maar dat was niet zo'n probleem. In stap was hij wel gewoon braaf en deed ie niks, maar zodra ik wilde aandraven was het rodeo
Heb het nog wel even volgehouden (3 kwartier) maar ik was echt bekaf, en hij toch nog even een bok geven, ik heel erg kwaad dus een tik (dom) en toen bokte hij dus even iets te hoog en lag ik er naast
Ik viel op mijn rug en mijn hoofd knalde daarna ook hard op de grond, dus heb wel een beetje pijn gehad. Pijn aan m'n hoofd is inmiddels wel over, maar mijn rug doet ontzettend veel pijn.. Maar dat zou ook kunnen komen omdat ik een paar keer tijdens de bokken achterover ben geklapt.
Heb toen geruild van paard met mijn stiefmoeder, dat was even wat anders, van een pony van ik schat 1.50 naar een paard van ongeveer 1.75
Maar die was ook echt niet vooruit te branden, dus daar ook grotendeels mee gestapt.
Het is een heel verhaal geworden, maar goed.