Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) is dat ik ook nog de weg terug kon vinden.

Nicole1995 schreef:En de wedstrijd TJa, wat zal ik daar van zeggen,Wat een K*T wijf zeg.Ze gaf werkelijk verschrikkelijk lage punten.Zag er ook al zo chagerijnig uit.Ik had voor de 1e proef 168 pnt. en de 2e 173 pnt en 2e prijs.Kijk maar eens op startlijsten dan zie je wat ze uitgedeeld heeft.Had al begrepen van Mntj.dat ze niet meer komt gelukkig.En voor mijn gevoel ging ik best wel aardig.
xan schreef:Wij zijn ook weer terug uit het drenthse![]()
We hebben heerlijk getraind. Frans geeft gewoon zo supergoed les, en zo'n
ontzettend goede uitleg erbij waarom je de oefeningen zo kunt doen, met de
achterliggende gedachte (= uitleg). (nu maar hopen dat we dit thuis ook zo kunnen)
Lucie, Saskia en ik zijn weer super gemotiveerd om door te trainen, en
binnenkort weer te gaan starten.
Wij hebben 3 dagen echt ontzettend lekker gereden en weer zoveel geleerd.
En Saskia en ik zijn (heel stoer) saampies het bos ingegaan.
En onze paarden waren ook heel stoer, No kan supergoed voorop.
En (haha) nog belangrijker (vooral voor Winn) is dat ik ook nog de weg terug kon vinden.
xan schreef:Wij zijn ook weer terug uit het drenthse![]()
achterliggende gedachte (= uitleg). (nu maar hopen dat we dit thuis ook zo kunnen)
En (haha) nog belangrijker (vooral voor Winn) is dat ik ook nog de weg terug kon vinden.
Shenavallie schreef:Ik moest even afleiding in Bokt zoeken, want ik word lichtelijk gek hier in huis: Wesley hoeft maar 4 dagen op kamp, maar als ik het briefje lees wat hij allemaal mee moet nemen dan kan ik wel een vrachtwagen inhuren! Wij nemen zoveel niet eens mee op vakantie... We kunnen met 1 kratje met z'n drieën af, maar hij moet nu meer mee dan we überhaupt in 1 tas kunnen krijgen. Pffffffff....
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Ik moest even afleiding in Bokt zoeken, want ik word lichtelijk gek hier in huis: Wesley hoeft maar 4 dagen op kamp, maar als ik het briefje lees wat hij allemaal mee moet nemen dan kan ik wel een vrachtwagen inhuren! Wij nemen zoveel niet eens mee op vakantie... We kunnen met 1 kratje met z'n drieën af, maar hij moet nu meer mee dan we überhaupt in 1 tas kunnen krijgen. Pffffffff....
hoe doe je dat: spullen voor 3 personen in een kratje. en dat is dan de kleding, toiletartikelen, evt boek/speelgoed. Waarschijnlijk hoef je dan geen beddengoed en handdoeken mee te nemen.
Wou dat ik dat kon met zo weinig op pad gaan.
Nicole1995 schreef:En de wedstrijd TJa, wat zal ik daar van zeggen,Wat een K*T wijf zeg.Ze gaf werkelijk verschrikkelijk lage punten.Zag er ook al zo chagerijnig uit.Ik had voor de 1e proef 168 pnt. en de 2e 173 pnt en 2e prijs.Kijk maar eens op startlijsten dan zie je wat ze uitgedeeld heeft.Had al begrepen van Mntj.dat ze niet meer komt gelukkig.En voor mijn gevoel ging ik best wel aardig.
Hackie schreef:Nicole1995 schreef:En de wedstrijd TJa, wat zal ik daar van zeggen,Wat een K*T wijf zeg.Ze gaf werkelijk verschrikkelijk lage punten.Zag er ook al zo chagerijnig uit.Ik had voor de 1e proef 168 pnt. en de 2e 173 pnt en 2e prijs.Kijk maar eens op startlijsten dan zie je wat ze uitgedeeld heeft.Had al begrepen van Mntj.dat ze niet meer komt gelukkig.En voor mijn gevoel ging ik best wel aardig.
Klote is dat inderdaad. Maarja is en blijft een jurt sport...
Zou je na afloop als er zoveel mensen "klachten" hebben niet met haar kunnrn bespreken ??
). De kunst is om als je eigen gevoel goed is dan gewoon tevreden te zijn. Het is lastig, want je rijdt nou eenmaal voor die winstpunt. Ik vond het zelf ook wel eens moeilijk, vooral omdat soms het punten verschil zo ontzetten groot was. Zoals Grardus zegt (of in ieder geval altijd tegen mij zei) je moet je protocol gewoon op het toilet hangen, en je billen er mee afvegen
. Het is nou eenmaal een jurysport, dus dit blijf je houden (helaas). Soms zit het mee en soms zit het tegen...zullen we maar zeggen. Dus Nicole...op naar de volgende wedstrijd en je winstpunten komen echt wel xan schreef:Wij zijn ook weer terug uit het drenthse![]()
. Lekker gevoel geeft dat he als je paardje voor op gaat. Toppie hoor winnitou schreef:Shenavallie schreef:Ik moest even afleiding in Bokt zoeken, want ik word lichtelijk gek hier in huis: Wesley hoeft maar 4 dagen op kamp, maar als ik het briefje lees wat hij allemaal mee moet nemen dan kan ik wel een vrachtwagen inhuren! Wij nemen zoveel niet eens mee op vakantie... We kunnen met 1 kratje met z'n drieën af, maar hij moet nu meer mee dan we überhaupt in 1 tas kunnen krijgen. Pffffffff....
hoe doe je dat: spullen voor 3 personen in een kratje. en dat is dan de kleding, toiletartikelen, evt boek/speelgoed. Waarschijnlijk hoef je dan geen beddengoed en handdoeken mee te nemen.
Wou dat ik dat kon met zo weinig op pad gaan.