Stef_Winston schreef:Ik dacht ik ga het toch even vragenWant ik snapte niet echt wat je bedoelde
en je ziet dat het helpt
en ze heeft je niet opgevreten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:Maarja vorige wedstrijd was ik eersteDus het viel een beetje tegen dit keer
Stef_Winston schreef:Vorige wedstrijd op zelfde paard als dit keer:
Mocht meer laten zien bij draf verruimen, middenstap en hals laten strekken mocht ook meer. Verder sprong ik 1 keer verkeerd aan. Handen constant reachtop houden en het tempo lag iets te laag.. Dat is al het commentaar
amanda2 schreef:Als je concequent op de letter rijdt scheelt dat (iedereen, niet persee jou) veel punten. En handen rechtop.
Met halsstrekken mag je vanaf de F6 niet mee de teugels laten 'klapperen'. Dan heb je n 5, hou je contact dan wordt t al snel n 6 of 7.
Kortom blijven oefenen, vond dat jullie op de genoemde puntjes na erg netjes rijden.
amanda2 schreef:Als je concequent op de letter rijdt scheelt dat (iedereen, niet persee jou) veel punten. En handen rechtop.
Met halsstrekken mag je vanaf de F6 niet mee de teugels laten 'klapperen'. Dan heb je n 5, hou je contact dan wordt t al snel n 6 of 7.
Kortom blijven oefenen, vond dat jullie op de genoemde puntjes na erg netjes rijden.
Flurk schreef:amanda2 schreef:Als je netjes contact kan houden laat je zien dat je met je hand het paard kan blijven volgen, wat natuurlijk erg belangrijk is om netjes een paard te kunnen rijden dat vertrouwen heeft in jou hand.
en een onafhankelijke zit helpt daar ook bij