VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Re: VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:55

@Liquita,ik kreeg ook een brok in mijn keel dat ik je verhaal las,ik voel met je mee hoor.
Hoi Rockoo ;lekker gehad?
Nicole mist ook weer voor de tweede keer een ijzer alleen deze zit erg vast nog.Moet maar wachten op Miklos na het weekend.Ga met mtnj maandag mee naar de kliniek met moon.
Als het morgen mooi weer is gaat een jongen van me werk foto`s maken van Nicole hij heeft een mooie camera en fotografeerd veel en wil wel eens paarden proberen. ik offer me graag op als proef konijn.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:55

Leuke foto`s nog Ate en smuidra.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:57

Ik ga ook niet elke dag meer naar het land,nu ik niks met haar kan doen,en het is inderdaad wel zo dat je dan ook niet alles ziet net wat je zegt San.Dat is wel weer zo.Voel me dan ook niet echt lekker moet ik zeggen als ik een keertje niet ga.Maar soms is het ook wel ff lekker de zomer dat je haar ff kan laten staan op het land nu.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:08

ATE schreef:
voor beppie ff erop gezet
al is het alleen een kont :D

haha wat goed van jou Ate. M'n dochter had het gefilmd......... Het was een lief paardje.
Ze mocht eigenlijk niet in draf. Maar ja.....ze deed het wel heel braaf. Het was een leuke dag.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:28

Nicole1995 schreef:
Hoi allemaal,ben weer online door de goede zorgen van Meelen haar Ron.Hij doet het WEER!!!!!

:D +:)+
Mijn Ron kan alles 8-)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:45

smuidra schreef:
ATE schreef:
voor beppie ff erop gezet
al is het alleen een kont :D

haha wat goed van jou Ate. M'n dochter had het gefilmd......... Het was een lief paardje.
Ze mocht eigenlijk niet in draf. Maar ja.....ze deed het wel heel braaf. Het was een leuke dag.

gelukkig hebben jullie het leuk gehad enne ik dacht jullie komen ook in beeld hihihihihihiihihihihihih

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:07

Ben vandaag weer naar de dierenarts geweest en ze vond hem gelukkig goed vooruit gegaan op de medicijnen.Nou moet ik de vochtafdrijvers halveren een week lang en hij krijgt nu geen antibiotica meer en dan een week zonder vochtafdrijvers en dan weer naar de dierenarts terug.Als er in die 2 weken verslechtering optreed moet ik meteen terug.Hij had geen pijn meer op zijn borst zei ze,gelukkig.Hij zat te hijgen in zijn mandje bij de dierenarts zo zielig maar dat heeft ie nog nooit gedaan gelukkig bij ons thuis.Dus dat was pure stress,was ook meteen over dat we thuis waren.Hij had het hele mandje onder gepiest.Dat is alweer schoon,arm beessie.Hij begon vanmiddag ook alweer te rennen in de tuin wat ie echt niet meer deed een paarweken.Hoop dat we op de goeie weg zijn ,en niet dat we terug val hebben als we de medicijnen afbouwen.Hopen dat het goed gaat zo.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:08

Meelen je hebt pb-tje

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:10

Morgen gaat het door met foto`s maken,eerst Nicole wassen.Bonita gaat gezellig ook op de foto.Hoop dat we er s`middags ook nog ff los kunnen gooien voor foto`s te maken.Rijfoto`s zitten er niet in omdat ze een ijzer mist.Misschien kan ik hem nog eens paaien als we wedstrijd hebben.hahahha.Hoop dat ze leuk worden.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:16

Nicole1995 schreef:
Ben vandaag weer naar de dierenarts geweest en ze vond hem gelukkig goed vooruit gegaan op de medicijnen.Nou moet ik de vochtafdrijvers halveren een week lang en hij krijgt nu geen antibiotica meer en dan een week zonder vochtafdrijvers en dan weer naar de dierenarts terug.Als er in die 2 weken verslechtering optreed moet ik meteen terug.Hij had geen pijn meer op zijn borst zei ze,gelukkig.Hij zat te hijgen in zijn mandje bij de dierenarts zo zielig maar dat heeft ie nog nooit gedaan gelukkig bij ons thuis.Dus dat was pure stress,was ook meteen over dat we thuis waren.Hij had het hele mandje onder gepiest.Dat is alweer schoon,arm beessie.Hij begon vanmiddag ook alweer te rennen in de tuin wat ie echt niet meer deed een paarweken.Hoop dat we op de goeie weg zijn ,en niet dat we terug val hebben als we de medicijnen afbouwen.Hopen dat het goed gaat zo.
Agosssssssss, arm beestje

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:16

Nicole1995 schreef:
Meelen je hebt pb-tje
Jij ook

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:07

ATE, ik ben op zoek naar 3 nonnenkostuums voor 6 september (de menralley), zou jij me op weg kunnen helpen, weet dat je af en toe je zangkunst vertoond in het zedige kledingstuk.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 06:50

winnitou schreef:
ATE, ik ben op zoek naar 3 nonnenkostuums voor 6 september (de menralley), zou jij me op weg kunnen helpen, weet dat je af en toe je zangkunst vertoond in het zedige kledingstuk.

ik heb er evt 1 voor je

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:10

winnitou schreef:

partycom.nl in zwaag verhuren van alles. zeker weten dat ze daar nonnen kostuums hebben!!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 15:00

Hidihi :wave:

Ik heb net het plekje voor Liquita bij het Boerenpad in Drenthe afgezegd. Het heeft me 2 nachten wakker gehouden of groepsstal wel wat voor Liquita zou zijn, en ook de lange afstand houd me toch wel tegen (al weet ik dat het waarschijnlijk toch wel een lange afstand zal blijven). Dus vandaag de knoop door gehakt om het niet te doen. Het zag er daar verder echt super uit en de eigenaresse was super aardig. Maar mijn gevoel moet gewoon echt goed zijn.

Dus we gaan weer verder opzoek. Gelukkig heb ik wel even rust wat betreft het zoeken naar een ander paard.

Fürst Renoir (is een duits paard ;) ) was erg leuk, ik heb trouwens nog wat foto's. Fürst kwam die dag voor het eerst sinds 5 weken uit zijn stal, dus hij ziet er niet echt helemaal geweldig uit. Hij moet nog flink aankomen en weer wat spieren kweken. Daar wordt nu aan gewerkt. Hij wordt nu weer langzaam aan het werk gezet en daarom kan ik pas over ongeveer 2 weken naar hem toe om hem zelf te gaan rijden, en te kijken of ik hem echt zo leuk vind.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moe van al dat "wilde gedoe"
Afbeelding

Oja...hij kan ook kunstjes :=
Afbeelding

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:24

Hij ziet er leuk uit. Het lijkt me heel moeilijk kiezen. Er moet wel een klik zijn met zo'n nieuw paard.

Ga je nu wat dichterbij zoeken voor Liquita ??????

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 15:41

Ik zou het fijn vinden om iets te vinden wat dichterbij is, maar dat wordt wel erg moelijk ben ik bang. In ieder geval wil ik dat ze gewoon een eigen box gaat krijgen waar ze (zeker in de winter) lekker een eigen plekje heeft.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 16:10

Nou, succes ermee maar weer.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 16:32

Lief koppie heeft ie Liquita,ben benieuwd hoe je hem vind rijden straks.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 16:33

Hahaha..dank je wel Meelen. Wat denk je?....die weet ook niet wat ze wilt. Klopt...ik weet ook niet wat ik wil := . Erg he, maar ik wil het beste voor Liquita en helaas kan ze me zelf niet vertellen wat ze het beste vindt |( .
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 28-07-09 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 16:35

Nicole1995 schreef:
Lief koppie heeft ie Liquita,ben benieuwd hoe je hem vind rijden straks.

Jaah....daar ben ik ook heel benieuwd naar :j .

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 16:37

Vanmorgen de jongen van me werk afgebeld,ik ging naar de wc s`morgens en kreeg zo`n pijn in me buik van het plassen.Dat ik plat ben gaan liggen omdat het zo`n zeer deed,koude zweet stond op me rug en voorhoofd werd helemaal naar dacht dat ik tot 4 keer ging flauw vallen.Had de dokter gebeld en die dacht aan een eirerstok.Met asprientje zakte het na een paar uur wat weg,volet nog steeds vreemd in me buik.En kwam net op het idee om eens in een potje te plassen om te kijken of het misschien geen blaasontsteking is ,het zag er niet helder uit en witte vlokjes dat is volgens mij een blaasonstekeing .Dacht danz al het vanmorgen wel erger geweest zijn.Morgen maar weer in een potje plassen en even langs de dokter,die was natuurlijk met vakantie.Dus gaan we morgen weer een nieuwe poging wagen voor de fotoshoot.Is de kat van de antibiotica af zit ik er straks aan.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 16:37

smuidra schreef:
Ja. Ik kwam ook nog even kijken of er nieuws was....

Ik was gisteren met m'n "oude" paardrijploeg een dagje met de huifkar op pad. Het was zóóóó gezellig.

Afbeelding

Ik krijg de foto niet groter maar ik ben het echt..... 8-) 8-) 8-)

Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 16:40

Nicole1995 schreef:
Vanmorgen de jongen van me werk afgebeld,ik ging naar de wc s`morgens en kreeg zo`n pijn in me buik van het plassen.Dat ik plat ben gaan liggen omdat het zo`n zeer deed,koude zweet stond op me rug en voorhoofd werd helemaal naar dacht dat ik tot 4 keer ging flauw vallen.Had de dokter gebeld en die dacht aan een eirerstok.Met asprientje zakte het na een paar uur wat weg,volet nog steeds vreemd in me buik.En kwam net op het idee om eens in een potje te plassen om te kijken of het misschien geen blaasontsteking is ,het zag er niet helder uit en witte vlokjes dat is volgens mij een blaasonstekeing .Dacht danz al het vanmorgen wel erger geweest zijn.Morgen maar weer in een potje plassen en even langs de dokter,die was natuurlijk met vakantie.Dus gaan we morgen weer een nieuwe poging wagen voor de fotoshoot.Is de kat van de antibiotica af zit ik er straks aan.

He jaggie wat vervelend :(:) . Ik wens je heel veel beterschap :*

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 17:04

LIQUITA schreef:
Hahaha..dank je wel Meelen. Wat denk je?....die weet ook niet wat ze wilt. Klopt...ik weet ook niet wat ik wil := . Erg he, maar ik wil het beste voor Liquita en helaas kan ze me zelf niet vertellen wat ze het beste vindt |( .

Nouououououuuuuuuuu, zo bedoelde ik het niet hoor. Maar ik weet er op een gegeven moment ook niks meer op te zeggen :o , Maar ik begrijp je wel natuurlijk.