Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
smuidra schreef:ATE schreef:voor beppie ff erop gezet
al is het alleen een kont
haha wat goed van jou Ate. M'n dochter had het gefilmd......... Het was een lief paardje.
Ze mocht eigenlijk niet in draf. Maar ja.....ze deed het wel heel braaf. Het was een leuke dag.

Nicole1995 schreef:Agosssssssss, arm beestjeBen vandaag weer naar de dierenarts geweest en ze vond hem gelukkig goed vooruit gegaan op de medicijnen.Nou moet ik de vochtafdrijvers halveren een week lang en hij krijgt nu geen antibiotica meer en dan een week zonder vochtafdrijvers en dan weer naar de dierenarts terug.Als er in die 2 weken verslechtering optreed moet ik meteen terug.Hij had geen pijn meer op zijn borst zei ze,gelukkig.Hij zat te hijgen in zijn mandje bij de dierenarts zo zielig maar dat heeft ie nog nooit gedaan gelukkig bij ons thuis.Dus dat was pure stress,was ook meteen over dat we thuis waren.Hij had het hele mandje onder gepiest.Dat is alweer schoon,arm beessie.Hij begon vanmiddag ook alweer te rennen in de tuin wat ie echt niet meer deed een paarweken.Hoop dat we op de goeie weg zijn ,en niet dat we terug val hebben als we de medicijnen afbouwen.Hopen dat het goed gaat zo.
) was erg leuk, ik heb trouwens nog wat foto's. Fürst kwam die dag voor het eerst sinds 5 weken uit zijn stal, dus hij ziet er niet echt helemaal geweldig uit. Hij moet nog flink aankomen en weer wat spieren kweken. Daar wordt nu aan gewerkt. Hij wordt nu weer langzaam aan het werk gezet en daarom kan ik pas over ongeveer 2 weken naar hem toe om hem zelf te gaan rijden, en te kijken of ik hem echt zo leuk vind.

Nicole1995 schreef:Vanmorgen de jongen van me werk afgebeld,ik ging naar de wc s`morgens en kreeg zo`n pijn in me buik van het plassen.Dat ik plat ben gaan liggen omdat het zo`n zeer deed,koude zweet stond op me rug en voorhoofd werd helemaal naar dacht dat ik tot 4 keer ging flauw vallen.Had de dokter gebeld en die dacht aan een eirerstok.Met asprientje zakte het na een paar uur wat weg,volet nog steeds vreemd in me buik.En kwam net op het idee om eens in een potje te plassen om te kijken of het misschien geen blaasontsteking is ,het zag er niet helder uit en witte vlokjes dat is volgens mij een blaasonstekeing .Dacht danz al het vanmorgen wel erger geweest zijn.Morgen maar weer in een potje plassen en even langs de dokter,die was natuurlijk met vakantie.Dus gaan we morgen weer een nieuwe poging wagen voor de fotoshoot.Is de kat van de antibiotica af zit ik er straks aan.
. Ik wens je heel veel beterschap

LIQUITA schreef:Hahaha..dank je wel Meelen. Wat denk je?....die weet ook niet wat ze wilt. Klopt...ik weet ook niet wat ik wil. Erg he, maar ik wil het beste voor Liquita en helaas kan ze me zelf niet vertellen wat ze het beste vindt
.
, Maar ik begrijp je wel natuurlijk.