Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Naoom_ schreef:Oja, we krijgen nog een paddock.

spettertjuh schreef:Goedemorgen
Marion ik ben met alle plezier met je meegegaan. Jim is een leuk paard en ook lief. Sterk dat wel. Hij ging met mij alle kanten op in de bak en wij waren ook niet echt een combinatie maar goed dat hoeft ook niet. Wilde hem even voelen lopen in de draf omdat hij niet helemaal goed liep. Zowel in de bak als op het fietspad deed hij hetzelfde. Hij stond sinds een jaar zonder ijzers maar dat mag nu geen effect meer hebben ivm gevoelig lopen toch?
Je ziet geen verkorte passen of enige vorm van een ontlasting in de voor- of achterbenen in de draf aan de voorkant maar hij knikt erg met zijn hoofd, verder zie en voel je niets aan de benen maar je merkt het als je erop zit.
Het kan idd zijn dat hij gewoon spierpijn heeft maar een keuring kan geen kwaad. Ik hoop echt Marion dat hij goed gekeurd wordt en dat het gewoon een spierpijntje is geweest.
De huidige eigenaresse had ook niet zo heel veel verstand van paarden geloof ik.
[/quote]Binar schreef:moggelNaoom_ schreef:Oja, we krijgen nog een paddock.
ehhhmmmm paddockS en een losgooiservice voor de mensen die dat willen![]()
kan niet wachten tot die klaar is, lijkt me zo heerlijk om m'n peerdjes overdag lekker hele dag buiten te hebben![]()
Aniet, weer lekker rust in de tent, wel fijn dat je b&b zo lekker loopt, verdien je nog wat en je hoeft er idd niet zoveel voor te doen, das altijd fijn
. 
het is raaaar
en zo gaat het de wereld rond. Nog even, dan ben je wereldberoemd in Deutschland! Loopt je website al een beetje?
).