Volgens mij moet yvonne nog veel meer berichtjes, want op sommige fototopic worden niet in je berichten meegeteld. Ofzoiets . Dus het schiet niet zo op.
@ cer: vervelened dat je gevallen bent. Hier bij de klant is net ook iemand gevallen en die kan niet meer rechtop lopen.
taverno
Geplaatst: 11-02-10 14:30
nikkielvis schreef:
Hmmm is dit topic gamaakt om nuttige informatie te verspreiden dan?
Nou Oke dan.Fotootje van mijn Kirsten(v.Utrecht) als 3 jarige op de keuring(of had ik die al eens laten zien?)
En van haar kind Obiku(v.Jet Set D)
nikkielvis
Geplaatst: 11-02-10 14:33
Leuk zeg. nee die heb je nooit laten zien. Gave foto's Marion wat een mooi kind.
Nu snap ik waarom Yvonne niet post. Ook stom dat ze dan nog niet kan posten.
25 is inderdaad best wel veel, want je moet elke keer maar weer wat verzinnen of welk onderwerp ga je op reageren en welke heb je al gehad. Er moeten gewoon nog meer van GM bijkomen.
Leuke foto's Tav! Heb je dat dier ook zelf gefokt?
PowerHorseW
Geplaatst: 11-02-10 19:47
leuke fotos altijd leuk om wat te zien!! met king gaat het zo goed zijn been is weer helemaal geslonken, mog ook wel met de hogste antibiotica de DA heeft voor het laast vandaag zijn prikken gegeven , en ik moet dan een paar dagen doorgaan met antibiotica geven via spuiten. (net als wormenkuren) dus dat gaat wel lukken verder de wond nog insmeren met zalf, en wat is het geweest, we weten het, door de trap heeft meneer een soort blaar gekregen, vandaar dat de huid ook los liet en het ging ontsteken ik ben blij dat we nu weten wat het is en dat we het achter de rug kunnen laten.
taverno
Geplaatst: 11-02-10 20:32
jarrah schreef:
Leuke foto's Tav! Heb je dat dier ook zelf gefokt?