Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Je bureau.
Wel super leuk zeg!. Weet je dat ik ook al super lang het plan heb om boven mijn bureau allemaal foto's op te hangen?. Maar ik denk niet dat je het leuk vind als ik dat ook nog echt doe.
Flevolander schreef:Mijn muren zijn vrij leeg, op een portret foto van boef en mij boven mijn bureau na...

Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Je bureau.
Wel super leuk zeg!. Weet je dat ik ook al super lang het plan heb om boven mijn bureau allemaal foto's op te hangen?. Maar ik denk niet dat je het leuk vind als ik dat ook nog echt doe.
Waarom niet??
Emmaa_ schreef:Fakers ensoow

. Ga maar eens een keertje zoeken naar leuke foto's
. En Melissa moet heel gauw eens langskomen voor portretfoto's van mij en Touchiee
Emmaa_ schreef:Ja okee, dat is wel weer zo. Ga maar eens een keertje zoeken naar leuke foto's
. En Melissa moet heel gauw eens langskomen voor portretfoto's van mij en Touchiee

. Die zijn wel goed gelukt namelijk
Emmaa_ schreef:Ja okee, dat is wel weer zo. Ga maar eens een keertje zoeken naar leuke foto's

_Esther schreef:Je bent een knap meisje.
Astor schreef:Vet leuk Iris zo'n foto muur
[naam] kijk wat iemand over je zegt:_Esther schreef:Je bent een knap meisje.
!
Flevolander schreef:nee, je kan niet bepaald zeggen dat ik een goeie huisvrouw ben...
van de week vertrekt me ma weer voor 2 wkn richting Griekenland dus dat wordt weer zelf koken en me eigen was doen..