Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kooslover schreef:Fenn de deelnemers van Ranking the Stars zijn bekent:
Rick Engelkes, Bridget Maasland, Susan Smit, Seastiaan Labrie, Valerio Zeno, Nicolette Kluijver, Gijs Staverman, Kim Lian van der Meij, Cas Jansen en Tanja Jess.
Ik geloof niet dat we iets missen
Trouwen f*cking belachelijk bericht van Tussen de Oren, wegens brandveiligheid moeten ze mensen van de lijst halen en natuurlijk ben ik dat weer. Sorry, maar volgens mij hebben ze zelf teveel mensen aangenomen. Echt.... hoe ze daar werken is mij een raadsel
, was niet expres.
. Mochten we met ze gaan zwemmen zijn die dingen natuurlijk weer verdwenen... Met foto's maken stond ik beneden op de boot en die man tegen mij spring erin, tja uhmmm camera van 600 euro in mijn hand... Maar ach vond het al tof dat ik ze gezien had!
. Dat is ook erg gezellig! Zou dinsdag met hem mee gaan op een safari, maar die dag was het echt heet! Dus belde m maar dat ik maar niet meeging. Dat was een hele goede keus! Heb bijna de hele dag in het water liggen dobberen, was echt zo heet (was wel grappig precies de dag na dat feest). Ik zou die dag ook laten weten of ik ging paardrijden, maar daar was het ook een beetje te heet voor. Die vriend van hem heeft alleen overdag tochten en dan in spijkerbroek door de woestijn te paard is niet echt fijn
. Ik wil het nog wel steeds heel graag, maar geloof niet dat de temperatuur gaat zakken... Het is vandaag ook best wel warm en de wind is gewoon weg!
. Maar ja als het bij jullie nog steeds goed weer is valt dat ook wel weer mee. Mohmmed gaat morgen (of vandaag) naar Cairo dus dan zie ik hem toch niet meer... In november ga ik waarschijnlijk toch weer terug en in september staat er nog twee weken turkije geboekt
. Dus ik mag niet klagen!
). Voel me echt enorm gevleid
.
Ben je nu klaar met school?
Maar was wel erg leuk inderdaad
. Dit keer een berichtje vanuit het koude Nederland
. Waar het nu regent en waar ik echt niet blij mee ben!! Gister om 9 uur terug naar Nederland gevlogen waar ik om 1 uur (Nederlandse tijd) geland ben. Ik mis Egypte nu al, al waren de laatste drie dagen toch anders omdat Mohmmed er niet meer was (die was naar Cairo vertrokken voor zijn werk).
.
. Wil terug
. 
. En we dachten dus snel door te kunnen lopen maar helaas ook voor bagage af geven is de rij enorm lang…. Eenmaal door de douane konden we lekker wat shoppen. Ik heb mijn Cliniqset weer aangeschaft en een fles Safari want die zou ik voor Mohmmed meenemen. Daarna gingen we richting de gate om te gaan boarden. Om half 8 verlieten we de Nederlandse bodem en vertrokken we richting Hurghada, Egypte.

. Ik heb dr maar half 9 van gemaakt want ja anders moest ik wel erg snel eten. We hebben samen bij een barretje aan het strand gezeten en hij heeft zn telefoon gehad (ik heb een sony ericsson voor hem meegenomen en die heeft ie netjes afbetaald
, in Egypte hebben ze veel slechtere kwaliteit). Was weer een super gezellige avond! Lekker bijgepraat en heerlijk wat gedronken.
).

.
. Rond een uurtje of 4 was ik weer terug in het hotel. Toch had ik een raar gevoel na deze avond, ik had het idee dat Mohmmed een beetje kwaad op mij was omdat ik niet met hem naar de woestijn wilde… Ik vertrouw hem wel maar wilde hem ook weer geen aanleiding geven om bepaalde dingen te gaan denken (echt een dilemma weer).
. Lekker zonnen en af en toe snorkelen bij het huisrif van het hotel. Waar echt enorme vissen rond zwemmen, en ook hele mooi gekleurde varianten. Ik heb deze dagen niks van Mohmmed gehoord en dacht eigenlijk dat ik ook niks meer zou horen omdat hij kwaad was… Hoewel ik telkens zei dat het me niks kon schelen deed het dat eigenlijk wel….

. Terwijl ik daar samen met mijn moeder liep kwam ik Mustafa nog tegen (vriend van Mohmmed), waar ik kennelijk al twee keer voorbij was gelopen terwijl die me riep
. Ook nog even hallo tegen gezegd en vlak daarna kwam Mohmmed al aan en zijn we weer lekker op een terrasje gaan zitten.

. Daarna heeft hij een vriend gebeld en zijn we naar de Havanna’s geweest. Een grote discotheek in Hurghada. Onderweg in de auto moeste die twee nog wat uitvechten, arabisch klinkt dan echt heeeeel erg agressief… Ik wist al dat die twee ruzie hadden gehad en dat ze het dus moesten bijleggen, maar zat daar echt achterin van hopelijk komt het goed… Voor we bij Havana’s waren was het weer ok en konden ze weer normaal praten
. Bij Havana’s was het ook erg gezellig. Goede muziek maar Mohmmed wilde niet dansen
, maar ach heb me goed vermaakt daar… Terug met de auto van die vriend zette die Celion Dion keihard aan en omdat ik het vroeg die van de titanic… Dus zaten we met zn alle gezellig te zingen
. Heb echt gelachen!!
.
. Daarna was de service bij het eten weer perfect! Drankjes werden direct aangevuld als het op was borden waren zo verdwenen en ach soms een beetje flirten moet kunnen
. Hij is gewoon erg vriendelijk en werkt gigantisch hard!
. ’s avonds heb ik Mohmmed niet gezien want hij was laat terug van safari door gezeik van een stel toeristen. Dus heb ik lekker met mijn moeder op het hotel zitten borrelen bij de fire corner. Nog een lekker waterpijpje dr bij en genieten maar
.
, dus we zijn niet afgezet). Was gewoon erg gezellig! Daarna zijn we weer terug gegaan naar het hotel om te douchen en wat te eten.
. Ik ken geloof ik drie woorden arabisch mashjie (zoals je het zegt) dat betekend oke of goed, bosa betekend zoen, tamam is goed (als aan je gevraagd wordt hoe gaat het) owww en natuurlijk nog habibi en dat betekend liefje.
. Daarna douche laatste dingen ingepakt en uitgecheckt. Nog wat gedronken en gebiljard, foto’s opgehaald en toen kwam de bus alweer…..

.
. Op de luchthaven hebben we nog wat gegeten, daarna om iets van kwart over 8 half 9 boarden en om 9 uur verlieten we Hurghada… Moest toch wel een traantje laten
. Tijdens de vlucht nog de film Yes man gekeken, die nog best wel grappig was. De heen weg hadden we Me and Marley ook wel erg leuk! Daarna nog wat geslapen en om 1 uur waren we alweer op Schiphol. Bagage opgehaald en gewacht op mijn vader die ons kwam halen en thuis weer heerlijk mijn bed in
.
.
. Succes met lezen
.
vooral de foto's
.
Die vissenfoto's zijn gaaf
Heb je er daar nog meer van