mAnDyXX schreef:_Roosmarijn_ schreef:We staan nu op de wachtlijst bij de fokkers en we zijn 1 van de eerste die een reutje willen, de meeste willen een teefje (waarom weet ik ook niet). Dus het gaat helemaal goed komen denk ik!Ze worden eind deze week geboren!
Ik zat op Dodge, we hebben lekker gesprongen. Ging super goed!!! Dodge is leuk en beiden vinden we springen heerlijk!
Mensen willen geen reutje omdat die vrij dominant zijn en ook weer gecastrerd moeten worden meestal en dat weer geld kost!
Sjimmie is ook een reutje maar toont nog hellemaal geen dominant gedrag. Teefjes zijn over het algemeen niet erg dominant alleen op
andere terrein kunnen ze soms gemeen zijn. En reutjes zijn op eigen terrein erg dominant. Dit hoeft niet altijd zo te zijn hoor.
Okee. Wij hebben voor een reutje gekozen omdat je dan geen gedoe hebt met loopsheid enzo. En anders moet je die ook steraliseren als ze te veel loops zijn, dus dan maakt het ook niet uit. We zien wel en anders idd castreren. Als je voor een hond kiest weet je dat het kosten met zich mee kan brengen, anders moet je geen hond nemen.

Ze worden eind deze week geboren! 

Dus heb geen idee wat jullie gaan doen