Melanieetjuh schreef:Dit word mn 2de keer!
Nou dan..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Dit word mn 2de keer!
Melanieetjuh schreef:Heey!
Wat leuk!
Hoelang geleden heb je bij ons gereden?
Ja, Jozele is er nog! En nog steeds een lekker eigenwijs ding!
Anke_Amigo schreef:Melanieetjuh schreef:Heey!
Wat leuk!
Hoelang geleden heb je bij ons gereden?
Ja, Jozele is er nog! En nog steeds een lekker eigenwijs ding!
oja het was met een Z![]()
Uh zo'n 6/7 jaar denk ik. Ik reed op zondag ochtend bij Liesbeth in de les.
Heerlijk was dat altijd met jozele. Niemand wilde op haar, dus ik zat standaard elke week op jozele.
Ik weet nog dat jozele een moeilijke springer is/was en ik bak daar ook echt niets van, maar wij gingen springen, ik deed werkelijk alles fout, maar ze sprong elke sprong! echt zo leuk![]()
Welke zijn jullie favo's?
Ze kan echt lekker lopen!

Anke_Amigo schreef:Gewoon Anke
Nicky was er nog niet toen ik er was. Ik ben in de tijd van esprit, lambruco (?), denver, vasco ed
Ik denk wel dat ze veel vooruit gegaan kan zijn. Ze begonnen haar toen net met thiedeman of martingaal te rijden. Toen ik haar reed was dat nog niet.

Melanieetjuh schreef:Je bedoelt Jozele?
Liisette_ schreef:Hee anke,
Welkom in het topic!![]()
Mijn favo is Worlino, maar die ken je niet als ik zo lees hoe lang geleden je hier op de manege nog was!
is die leuk?Melanieetjuh schreef:Jozele heeft een thiedeman!

Liisette_ schreef:Nee, hummie is er niet meer..
verkocht?
. Mijn lieveling is Kartouch Anke, ik weet niet of die er die tijd ook al stond?
Anke_Amigo schreef:Liisette_ schreef:Nee, hummie is er niet meer..
verkocht?
Anke_Amigo schreef:Melanieetjuh schreef:Jozele heeft een thiedeman!
Toen ik nog reed was er ook echt geen land mee te bezeilen, kon er zo je was aan ophangen
Emmaa_ schreef:Hallo!. Mijn lieveling is Kartouch Anke, ik weet niet of die er die tijd ook al stond?