Ja was ik vergeten haha Wel geinig Maar mij niet gezien met dat wedstrijd gedoe valt toch niet echt veel te winnen kwa prijzen dus dan pas ik er alweer voor
0Whisper0
Geplaatst: 25-04-10 21:47
Gefeliciteerd iedereen met de prijzen en de winstpunten. Ik ben vandaag ook weer eens gestart en ik had 2 winst! En een 1e en een 3de prijs Dus het begin is gemaakt
Ach joh wat maakt t uit.. Ik hoop alleen dat het nog licht is als ik terug ga..
loveseben
Geplaatst: 27-04-10 17:48
Om 8 uur s'avonds bij de Spaland ruiters ????? Dat heb ik nog nooit mee gemaakt
Gaab, gefeliciteerd met je punten Heeft Angelo het naar zijn zin?
De rest had ik op stal al gefeliciteerd
leentje13
Geplaatst: 27-04-10 18:16
Heee allemaaal!!!
Hier een berichtje uit het zonnige zuiden!! Voor degene die het nog niet wisten, ik zit in het zonnige zuiden, in Nantes (frankrijk) Het is hier super mooi weer!!! :p
Heb al zoveel gedaan hier, en het is zo gezellig ,met die fransen!!! Ben al naar het strand geweest enz...
Gefeliciteerd verder iedereen met zijn winstpunten... Jammer dat ik er niet bij kon zijn... Ook jammer voor jou noes, dat je geen winstpunten hebt, maar dat komt wel goed!!!
fijn dat je toch mee kan doen zeg! pres loopt niet helemaal lekker, echt stom!! dus ff kijken hoe t loopt voor de wedstrijd op spaland
0Whisper0
Geplaatst: 28-04-10 08:05
loveseben schreef:
Gaab, gefeliciteerd met je punten Heeft [***] het naar zijn zin?
Hee Kel! Jaa hij heeft het heel erg naar zijn zin. Tis echt een compleet ander paard. Hij is niet meer zo zenuw & schrikachtig Hoe is het met Eep? Hij is zeker opgelucht dat zijn aanrander verhuisd is
oudaccountx
Geplaatst: 28-04-10 12:21
fiona2005 schreef:
Desteny jij hebt zondag toch foto's gemaakt van een aantal mensen?
Jaa maar ze zijn behoorlijk mislukt!
Noesie
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-10 08:38
Voor de nieuwsgierigen onder ons... jullie wachten wordt beloond.. bij deze wat foto's van mij van afgelopen zondag. Heb niet alleen de mooie stukjes op foto geplaats.. maar ook de mindere momenten.. dan heb je een goed beeld hoe de proef verliep. Nog lang niet perfect, maar ik ben zeer tevreden! Commentaar klopt en daar werken we gewoon rustig aan verder! Ze heeft er super fijne en mooie stukjes tussen zitten, dus dat komt helemaal goed!
1.
2.
3.
4.
5.
6. Ik wil t niet en ik doe t niet
7.
8. Bergneerwaartse gallop
9. En hier gaan we dus naartoe werken!:
10.
11.
12. Mooi plaatje met nette houding van ons beide
13. Ook een fijn beeld in draf!
Ik moet zelf goed opletten dat ik goed achterover blijf zitten / ga zitten. Dan komt Donna beter terug in tempo en kan ik er beter aan rijden..