Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Binar schreef:ik ook heel ff..over ca half uurtje moet ik alweer t land in, peerden halen voor de les
Twinklebel schreef:Binar schreef:ik ook heel ff..over ca half uurtje moet ik alweer t land in, peerden halen voor de les
Lekker les, zal wel zweten worden!

Binar schreef:Twinklebel schreef:
Lekker les, zal wel zweten worden!
ja dat denk ik ook, maar gelukkig les ik vandaag met biz, dat is iets minder hard werken dan met Ko![]()
Morgen heb ik ook les met Ko, maar dan pas rond 8u dus dan is t al een stuk koeler
, heb je goed geregeld.

Binar schreef:Lekker gelest vanavond. Biz heeft zijn best gedaan en ook Ko heeft zijn best gedaan.. er zaten uiteindelijk wel goede stukken tussen.
Is er morgen toevallig nog iemand in de buurt van de Hooipolder of bij de molen van Schipluiden?? Ik heb nl lijnzaad nodig![]()
Anders dan rij ik zelf wel ff langs
Twinklebel schreef:Nou John, ik heb je gezien hoor! Was kort maar krachtig.
Twinklebel schreef:Binar schreef:Lekker gelest vanavond. Biz heeft zijn best gedaan en ook Ko heeft zijn best gedaan.. er zaten uiteindelijk wel goede stukken tussen.
Is er morgen toevallig nog iemand in de buurt van de Hooipolder of bij de molen van Schipluiden?? Ik heb nl lijnzaad nodig![]()
Anders dan rij ik zelf wel ff langs
Ik heb hier thuis nog een hele zak staan, mag je zo hebben. Ben alleen niet bij je in de buurt morgen.