het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liseef

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:31

Ik kom het topic even binnenvallen. Ik heb het topic wel globaal doorgelezen. Klinkt erg leuk allemaal. Ook die foto's van die paarden door het water zien er echt leuk uit Lachen

Ik overweeg om komend jaar naar 't Reelaer te gaan, op de jongerentrektocht. Zit nog wel serieus te twijfelen, maar het lijkt me echt superleuk, ik lees hier ook veel positieve dingen. Ik zou dan wel m'n eigen paardje mee willen nemen. Ik ben nog nooit op 't Reelaer geweest. Kunnen jullie mij er meer over vertellen? Lachen

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 18:09

Britt_Sisi schreef:
stomme kelt haha Tong uitsteken

Nja eef je doet maar Lachen

ik krijg t vast wel leuk met renske enzo haah

ik ga toch met jou Haha!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 18:10

Week 1 (28 juni t/m 4 juli week 27)
JT:
--------------------------------
Week 2 (5 t/m 11 juli,1 week 28)
JT:
PK:
-------------------------------
Week 3 (12 t/m 18 juli, week 29)
JT:
PK:
Week 4 (19 t/m 25 juli, week 30)
JT:
PK:
Week 5 (26 juli t/m 1 augustus, week 31)
JT: Olijkje, santotje
PK:
--------------------------------
Week 6 (2 t/m 8 augustus, week 32)
JT:
PK:
JTC:
---------------------------------
Week 7 (9 t/m 15 augustus, week 33)
JT:Britt_Sisi, Eef1400, Renske, Dinniej, _Iris_Iris_, mitjuhh
PK:
-----------------------------------
Week 8 (17t/m 22 augustus, week 34)
JT:
PK:
----------------------------------
Week 9 (24t/m 29 augustus, week 35)
JT:
PK:

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 18:13

Liseef schreef:
Ik kom het topic even binnenvallen. Ik heb het topic wel globaal doorgelezen. Klinkt erg leuk allemaal. Ook die foto's van die paarden door het water zien er echt leuk uit Lachen

Ik overweeg om komend jaar naar 't Reelaer te gaan, op de jongerentrektocht. Zit nog wel serieus te twijfelen, maar het lijkt me echt superleuk, ik lees hier ook veel positieve dingen. Ik zou dan wel m'n eigen paardje mee willen nemen. Ik ben nog nooit op 't Reelaer geweest. Kunnen jullie mij er meer over vertellen? Lachen

Leuk Haha!
Je moet gewoon gaan, is ontzettend leuk.
Leiding is heel leuk en super relaxt.
Erg gezellig allemaal.
Je gaat de eerste dagen je groep en je paard/pony leren kennen.
Je doet van alles, je gaat op oefenbuitenrit en springen enz.
Daarna ga je op woensdag 3 dagen op trektocht.
Er staat op de site ook veel over Knipoog

btw; heb je de regels al gelezen waar je paard aan moet voldoen?
zowiezo is een goede conditie heel belangrijk want je bent 1 dag bijna 5 of 6 uur onderweg.

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 18:20

Eef1400: Klinkt erg leuk Lachen Heb alles van de site over de trektocht al gelezen. Ik hoef alleen m'n paard niet meer te leren kennen Tong uitsteken Wat regels o.i.d. betreft, zit het wel goed.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:01

Okee hartstikke fijn Lachen
Weet je al welke week je gaat en wanneer?

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:05

Liseef schreef:
Eef1400: Klinkt erg leuk Lachen Heb alles van de site over de trektocht al gelezen. Ik hoef alleen m'n paard niet meer te leren kennen Tong uitsteken Wat regels o.i.d. betreft, zit het wel goed.

Ik neem ook mijn eigen pony mee, ben benieuwd hoe ze erop reageert!

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:29

Eef1400 schreef:
Okee hartstikke fijn Lachen
Weet je al welke week je gaat en wanneer?

Nee, ik twijfel sowieso nog. Als ik het echt 100% zeker weet, ga ik kijken welke week. Het wordt dan wel in de zomervakantie natuurlijk. Ik wil dan eigenlijk zo snel mogelijk het bespreken, want het schijnt snel vol te zitten Tong uitsteken

Olijkje schreef:
Ik neem ook mijn eigen pony mee, ben benieuwd hoe ze erop reageert!

Ik ben al 2 keer eerder op kamp geweest met m'n paard, maar het blijft natuurlijk altijd spannend inderdaad! Ga je voor de eerste keer naar 't Reelaer? Ook je eerste kamp met je eigen beestje? Lachen

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:42

Liseef: het is heel snel vol. Is ook heel leuk kamp dus is wel begrijpelijk, alleen het is die jaar duurder geworden dus gaan denk ook heel wat mensen niet meer, je kunt het beste al in januari gaan boeken.

Olijkje; Is je pony wel verkeersmak enzo dan? Ze zal het wel super vinden Haha!

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:47

Eef1400: Ja, ik zag het net. €400 vind ik wel belachelijk veel geld. En dan neem ik ook nog een paard mee. Gelukkig kost dat niet extra, staat op de site. Ik moet nog even goed nadenken wat ik ga doen Lachen

Hoe vaak ben jij er geweest? Lachen Wat vond je het leukst, wat het minst leuk? Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:51

Hee!

Ik ben vorig jaar met mijn eigen paard bij Reelaer geweest. En dat was echt super!

Vooral de dagen daar op stal waren heel leuk. Ook heel releaxd. Je kunt echt zelf kiezen of je paard op de wei of op stal staat. Voor je paard is het ook echt vakantie daar op stal!

Voor de trektoch moet je wel echt een stevig paard hebben Tong uitsteken Hij moet echt uithoudings vermogen hebben. En eigenlijk moet je paard ook wel makkelijk met andere paarden in de wei kunnen, want met de overnachtingen met de trektoch gaan alle eigen paarden en alle stal 't Reelaer paarden bij elkaar in de wei.

Mijn paard is niet zo'n stevig paard. Een beetje gevoelig. En had na een paar dagen al spierpijn Nagelbijten / Gniffelen Daar kon ik dan wel doorheen rijden. Maar in de wei met andere paarden kan het af en toe echt een draak zijn. Dus de 2de overnachting van de trektocht is het niet goed gegaan en is hij getrapt, waardoor ik de trektoch niet verder op hem heb kunnen rijden.

Hij is toen opgehaald met de trailer, en daar op stal hebben ze hem echt súper verzorgt! Lovers echt toppie!

Toen mijn paard terug kwam van Reelaer was hij echt helemaal opgeknapt, ondanks zijn blessure. Hij heeft echt een super week gehad! Net als ik! Haha!

Het is een échte aanrader!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:52

Liseef schreef:
Eef1400: Ja, ik zag het net. €400 vind ik wel belachelijk veel geld. En dan neem ik ook nog een paard mee. Gelukkig kost dat niet extra, staat op de site. Ik moet nog even goed nadenken wat ik ga doen Lachen

Hoe vaak ben jij er geweest? Lachen Wat vond je het leukst, wat het minst leuk? Tong uitsteken

Het is indd 400 euro. Met je eigen paard kost het niet meer, is wel fijn.
Dit jaar was ik voor het eerst. Ik vond alles leuk en wat ik minder vond was
dat we stallen op een manege waar de paarden komen te staan moesten uitmesten maarja
dat hoort er ook allemaal bij en die man was er erg blij mee.
we deden het vooral voor de paarden van hem.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:54

Iriis_ schreef:
Voor de trektoch moet je wel echt een stevig paard hebben Tong uitsteken Hij moet echt uithoudings vermogen hebben. En eigenlijk moet je paard ook wel makkelijk met andere paarden in de wei kunnen, want met de overnachtingen met de trektoch gaan alle eigen paarden en alle stal 't Reelaer paarden bij elkaar in de wei.

2 meisjes uit mijn groep hadden eigen paard en pony en die stonden samen apart, mochten ze kiezen.
Laatst bijgewerkt door PrimaDonna_ op 30-12-08 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

WiskyBokjes

Toen wij daar waren, mochten we niks doen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Ik vond het heel leuk ooke Ja, meeste is hierboven wel gezegd.
@Eef1400, je moest het toch niet perse?

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:55

Iriis_ schreef:
Hee!

Ik ben vorig jaar met mijn eigen paard bij Reelaer geweest. En dat was echt super!

Vooral de dagen daar op stal waren heel leuk. Ook heel releaxd. Je kunt echt zelf kiezen of je paard op de wei of op stal staat. Voor je paard is het ook echt vakantie daar op stal!

Mijn paard is niet zo'n stevig paard. Een beetje gevoelig. En had na een paar dagen al spierpijn Nagelbijten / Gniffelen Daar kon ik dan wel doorheen rijden. Maar in de wei met andere paarden kan het af en toe echt een draak zijn. Dus de 2de overnachting van de trektocht is het niet goed gegaan en is hij getrapt, waardoor ik de trektoch niet verder op hem heb kunnen rijden.

Hij is toen opgehaald met de trailer, en daar op stal hebben ze hem echt súper verzorgt! Lovers echt toppie!

Toen mijn paard terug kwam van Reelaer was hij echt helemaal opgeknapt, ondanks zijn blessure. Hij heeft echt een super week gehad! Net als ik! Haha!

Het is een échte aanrader!

nee hoor vriendin van me had vorig jaar ook haar eigenpaard mee en die kreeg gewoon een eigen stukje wei hoor

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:56

Desiree_1993 schreef:
Ik vond het heel leuk ooke Ja, meeste is hierboven wel gezegd.
@Eef1400, je moest het toch niet perse?

wij moesten het een klein beetje wel, de leiding wou namelijk het lied maken.
toen we bij die stal aankwamen toen waren we wel blij dat we waren gegaan.
paarden en pony's stonden allemaal in de stront, we hadden alles schoon gemaakt.
waren tot 1 uur in de nacht bezig geweest.

Iriis_

Eef1400 schreef:
Liseef schreef:

Het is indd 400 euro. Met je eigen paard kost het niet meer, is wel fijn.
Dit jaar was ik voor het eerst. Ik vond alles leuk en wat ik minder vond was
dat we stallen op een manege waar de paarden komen te staan moesten uitmesten maarja
dat hoort er ook allemaal bij en die man was er erg blij mee.
we deden het vooral voor de paarden van hem.

Ik snap niet waarom je dat steeds zegt dat je dat niet leuk vind, want dat kan je totaal vrijwillig doen hoor!
Dat hoeft helemaal niet. Als je het leuk vind om met die punten race te winnen kun je mee gaan om uit te mesten en zo punten te verdiennen, maar dat is niet verplicht hoor!! Maar de meeste mensen vinden dat gewoon leuk om te doen omdat je dan zo een beetje die paarden daar helpt Knipoog

Iriis_

Eef1400 schreef:
2 meisjes uit mijn groep hadden eigen paard en pony en die stonden samen apart, mochten ze kiezen.

Oooh okee! Nou beter! Haha!
Wij hebben dat toen niet gedaan. Daar moet je dan dus wel goed over na denken Lachen

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:57

Ik ben ook heerlijk op de overnachtingplaats gebleven toen. We kwamen ook pas om 9 uur aan geloof ik dus toen had ik echt geen zin meer Tong uitsteken

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:58

Wij gingen voor de koetjes repen Vork alleen die won de andere JT dus gingen wij voor de taart Vingers aflikken

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:58

wij gingen we de laatste plaats (we waren ook de TREC he, dus we waren niet zo fanatiek Tong uitsteken )

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:59

Iriis_: Oke, ik ben erg blij dit te lezen, ook wel fijn dat ze erg netjes met je paard zijn omgegaan! Lachen
Gelukkig voldoet m'n paardje wel aan wat je zegt Knipoog

Eef1400: Nou ja, uitmesten maakt me niet zo uit, dat moet ik waarschijnlijk toch wel als ik Eef meeneem Knipoog

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:00

WiskyBokjes schreef:
Wij gingen voor de koetjes repen Vork alleen die won de andere JT dus gingen wij voor de taart Vingers aflikken

Hahaha jaaa, wij maar denken dat we laatste of 2de zouden worden, werden we EERST! Haha!
Wat een feeest! Was echt een topper de top week! Lovers

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:04

WIJ WERDEN OOK EERSTE Haha!
hahaha die andere groep keek lelijk toen whahahaha.
en wij lekker smikkelen van die taart Tong uitsteken