Hee!
Ik ben vorig jaar met mijn eigen paard bij Reelaer geweest. En dat was echt super!
Vooral de dagen daar op stal waren heel leuk. Ook heel releaxd. Je kunt echt zelf kiezen of je paard op de wei of op stal staat. Voor je paard is het ook echt vakantie daar op stal!
Voor de trektoch moet je wel echt een stevig paard hebben

Hij moet echt uithoudings vermogen hebben. En eigenlijk moet je paard ook wel makkelijk met andere paarden in de wei kunnen, want met de overnachtingen met de trektoch gaan alle eigen paarden en alle stal 't Reelaer paarden bij elkaar in de wei.
Mijn paard is niet zo'n stevig paard. Een beetje gevoelig. En had na een paar dagen al spierpijn

Daar kon ik dan wel doorheen rijden. Maar in de wei met andere paarden kan het af en toe echt een draak zijn. Dus de 2de overnachting van de trektocht is het niet goed gegaan en is hij getrapt, waardoor ik de trektoch niet verder op hem heb kunnen rijden.
Hij is toen opgehaald met de trailer, en daar op stal hebben ze hem echt súper verzorgt!

echt toppie!
Toen mijn paard terug kwam van Reelaer was hij echt helemaal opgeknapt, ondanks zijn blessure. Hij heeft echt een super week gehad! Net als ik!
Het is een échte aanrader!