Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:03

Opeens heeft Stace geen haar meer :o?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:07

wat?

chic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 07:48

Goedemorgen allemaal!! Een fijne werkdag toegewenst!! :D :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 08:20

Mogguh allemaal! :wave: Hmmm koffiiieeee :9k

Rieneke! We hebben weer onze kans gemist om onze paarden automatisch te laten wassen door de regen ^) Vanavond moeten we ze maar wel inzepen met shampoo :+

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:10

goedemorgen!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:13

morgen!!!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:13

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* jippieeeee na 20 jaar eindelijk mijn eigen penny pony!! +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:16

:Z :wave: Goedemorgen allemaal. Ik had vanmorgen wat moeite om mijn bedje uit te komen en ben daarom net een kwartiertje binnen :D . Gisteravond was ik 23.30u. pas thuis en ben daarna véél te lang achter de TV blijven zitten om naar MJ te kijken. Ja, ik geef toe ik heb er vreselijk om moeten janken. Vooral het moment met de microfoon in dat witte licht (alsof hij elk moment op kon komen voor de moonwalk en het nr. Billy Jean!) en toen zijn dochtertje begon had ik het helemaal niet meer :o . Brookes Shields daarintegen had het hele gebeuren ook beter 'thuis alleen en in stilte' mogen verwerken van mij, wát een muts! Anyway, het was prachtig en het concert uit '96 was ook leuk om te zien (wat was hij toen nog een stuk steviger zeg!)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:29

ik vond brooke prachtig... die was tenminste echt en oprecht... zij was zijn beste vriendin...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:35

Over Brooke zijn de meningen dus duidelijk verdeeld begrijp ik :D . Sorry hoor, maar ik ben nogal nuchter met dit soort dingen (ben meer van de symbolische dingetjes zeg maar). Ach, hoe je het ook wend of keert, het was een prachtige herdenking! Ik hoop ook dat zijn kinderen er met een goed gevoel op terug kijken.

Even heel wat anders: heeft er iemand een beetje leuke riem te leen voor mij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:06

Ik heb alles gemist omtrent MJ gisteren, alleen ff zijn concert zitten kijken toen ik thuis kwam. Vanmorgen wel wat stukjes gezien op het nieuws en vond dat met zijn dochtertje echt heel emotioneel. De stukjes die ik heb gezien vond ik wel mooi, ook de zin uit 'Smile' waar Brooke Shields naar refereerde.

Alleen vraag ik me wel 1 ding af... Lag ie wel in de kist?! Als ik even uit ervaring spreek ( _O- ) de uitvaarten die ik op de boot heb moeten regelen waren in samenwerking met begrafenis ondernemers. Er is nog geen 1 uitvaart geweest waarbij er geen koel installatie onder de kist moest komen te liggen. Het lijkt me sterk dat het bij de uitvaart van MJ in het snikhete LA niet nodig was eerlijk gezegd := Maargoed, dat is iets waar we waarschijnlijk nooit achter zullen komen.

chic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:17

Dat viel mij inderdaad ook al op! Weet wel dat hij is gebalsemd ,dus is het dan misschien niet nodig?!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:20

Ik vond het een mooi memorial, wat mij wel opviel was dat zijn ouders heel veel (naar mijn idee teveel) geeerd werden en dat er teveel werd gezegd dat MJ de zwarte bevolking heeft geholpen en dat er daardoor nu een zwarte president is, ik vind niet dat die eer naar MJ mag gaan, Martin Luter king is hier de aanzetter van geweest en qua artiesten waren er al heel veel bekend bij Motown, toevallig waren hij en zijn broers een gouden schot voor Motown maar ga maar eens kijken welke zwarte artiesten er voor gingen en Stevie Wonder moet nodig naar de kapper met zijn afgezakte mat :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:45

kan hij zelf niet zien annet, hij vind zijn haar wel lekker zitten. hahaha

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:52

Matje mag eraf hoor !!

chic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:04

Wat zijn jullie stil vandaag?? :D

Lopen de bazen in de buurt?? :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:09

Ik zit alleen vandaag. Mijn ene collega had een onverwachts sterfgeval in de familie (heel naar) en mijn andere collega heeft zich weer een kuchend en steunend ziekgemeld voor de zoveelste keer. Gister was er nog helemaal niets met haar aan de hand. Toch altijd verbazend hoe iemand in één avond MJ kijken met vrienden zo ontzettende voorhoofdholte ontsteking kan krijgen... _-:(

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:30

He, daar was ik ook nog! Heb vandaag een vrije dag! Even rustig aan doen, want die verkoudheid moet wel snel over gaan!! Heb vanmorgen nog maar lekker doorgeslapen! :Z Wie is er vanavond op stal? Ik ben er in ieder geval. Heb nu de oppas op m'n 2 buurmeisjes :( Heb het alweer gezien eerlijk gezegd....

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:50

Haha die Thirz, èn verkouden èn op 2 buurmeisjes passen. Ik leef met je mee hoor! Ik hoop dat je snel een beetje opknapt. In ieder geval voor zondag!

Afke rijdt 'm vanavond dus die is er in ieder geval. Ik blijf horizontaal op de bank vanavond!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:13

ik ben er vanavond, maar rij mee om 7 u ivm kamikaze activiteiten

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:14

Hihi, doe je goed! Inmiddels zijn ze de deur uit!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:29

Ik ben net even de stad in geweest, even een bezoekje aan de kapper. Kan nu weer voor de kraam om.

Ben vanavond ook op stal, Blue wandelen, Pepper poetsen en naar mijn dames zwaaien.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:34

marjolijn81 schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* jippieeeee na 20 jaar eindelijk mijn eigen penny pony!! +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:38

Bokt is raar.....

Marjolijn, jouw berichten zijn bij mij pas véél later te zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:56

Jeutje ik zit net even de weersverwachting tot zondag te bekijken en er staat dat er zondag 80% kans op regen is :oo