Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Goedemorgen allemaal. Ik had vanmorgen wat moeite om mijn bedje uit te komen en ben daarom net een kwartiertje binnen
. Gisteravond was ik 23.30u. pas thuis en ben daarna véél te lang achter de TV blijven zitten om naar MJ te kijken. Ja, ik geef toe ik heb er vreselijk om moeten janken. Vooral het moment met de microfoon in dat witte licht (alsof hij elk moment op kon komen voor de moonwalk en het nr. Billy Jean!) en toen zijn dochtertje begon had ik het helemaal niet meer
. Brookes Shields daarintegen had het hele gebeuren ook beter 'thuis alleen en in stilte' mogen verwerken van mij, wát een muts! Anyway, het was prachtig en het concert uit '96 was ook leuk om te zien (wat was hij toen nog een stuk steviger zeg!)
. Sorry hoor, maar ik ben nogal nuchter met dit soort dingen (ben meer van de symbolische dingetjes zeg maar). Ach, hoe je het ook wend of keert, het was een prachtige herdenking! Ik hoop ook dat zijn kinderen er met een goed gevoel op terug kijken.
) de uitvaarten die ik op de boot heb moeten regelen waren in samenwerking met begrafenis ondernemers. Er is nog geen 1 uitvaart geweest waarbij er geen koel installatie onder de kist moest komen te liggen. Het lijkt me sterk dat het bij de uitvaart van MJ in het snikhete LA niet nodig was eerlijk gezegd
Maargoed, dat is iets waar we waarschijnlijk nooit achter zullen komen.