Vanochtend hadden we les over Minimaal Invasieve Chrirurgie, ofwel laporascopische ingrepen
We mochten ook zelf nog even oefenen en het is me zowaar gelukt om een hechting in een maag te plaatsen
Nu lekker omkleden en snel naar het paardje toe!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We mochten ook zelf nog even oefenen en het is me zowaar gelukt om een hechting in een maag te plaatsen
. Hadden een een heel net stukje, pony liep super netjes, lekker nagevelijk.. Begon iemand die les had (ik noem geen namen) even te schreeuwen.. Boem, weg was ons momentje
.. Vrijdag gewoon weer rijden & hopen dat we ons gevoel terug hebben
. Als ie elke dag zo zou lopen, zou ik erg tevreden zijn en zo gaan starten
haha.
, anders krijg ik straks vliegles xD.
Heb vooral aan onze overgangen gewerkt en gaat echt super goed allemaal. Ben maar 2x in de verkeerde galop aangesprongen
Overgang naar draf blijft ze tegenwoordig ook netjes rond. En overgangen terug gingen eigenlijk altijd al goed 
zouden ze het elkaar ingefluisterd hebben

Misschien binnenkort dan toch maar om
*getting scared* 
AndreaB schreef:Hmm, jammer dat alles nu op Baira dr schouders terecht komt. Gauw dat gevoel maar weer doorgeven aan de volgende
Dat spelletje wil ik ooookkk!! Mijn collega's zitten het te spelen, maar ik heb niet zo'n hippe telefoonMisschien binnenkort dan toch maar om
kan niet wachten..
mijn allemansvriend! Zipporah schreef:Zomerkan niet wachten..
Vandaag weer heerlijk gereden tot hij zijn hoofd iets ging kantelen ( waarschijnlijk teveel met één hand / kant bezig ) en toen kreeg ik het moeilijk weer oke. Ook ging wijken minder.. hij vloog telkens onder me vandaan in galop om het zichzelf makkelijker te maken.. Maargoed mindere stukken zijn er altijd.
Hij heeft ook nog even met WW en Borus gestaan ( althans, paddock ernaast ) en dat ging pimamijn allemansvriend!
Foto's volgen!
En anders moet je mij binnenkort maar eens lief kijjken als we samen op stal zijn 
Klinkt op zich ook wel leuk toch
Echt leuk!