Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zit in de 2e _Anneke_ schreef:volgens mij doen ze op de a'berg dit keer hair als musical. (denk ik?) heb je een rol suzanne??
hahah ik was trouwens laatst naar hair geweest in de flint. maar we waren in de pauze weg gegaan want het was zo saai
SuusKiiss schreef:Jammer Jolanda!
Ik heb geen rol! Ik moet dansen op het liedje: Hair, Donna en Hashish!!

josewoos schreef:_Anneke_ schreef:volgens mij doen ze op de a'berg dit keer hair als musical. (denk ik?) heb je een rol suzanne??
hahah ik was trouwens laatst naar hair geweest in de flint. maar we waren in de pauze weg gegaan want het was zo saai
Echt waar? Ik had ook kaartjes, maar door de hernia kon ik niet gaan, daar baalde ik echt zo erg van!!!
Het leek me een leuke musical...
het leek echt totaal niet op de film. (als je die gezien heb??)

) en toen eventjes vrijheidsdressuur geoefend. 
. Zonder zadel, en alleen met halster&touw.. lekker penny haha 
.
! Mijn überzielige paard (ahum
) wordt dan een week lang vetgemest en verwend door Roos!
SuusKiiss schreef:Hashish is met allemaal drugs soorten die ze dan gaan zingen en heel hich(weet niet hoe je het schrijft) doen
Donna ken ik zelf ook niet
Hair tja.. lastig uit te leggen!
Vinden jullie ook dat sommige(Tessa niet) bruggers super klein zijn!
Sorry Tessa jij hoort er niet bij!
de meeste zijn zo van mijn lengte, maar er zit ook zo'n jonge in me klas van 1.80!
en nog zo'n klein jongetje die meer dan een kop kleiner is dan mij
verder wel nog wat kleinere maar niet echt... en ik ben ook wel normale lengte (1.60)

Waarom wel een zielig kistkoekalfje/ophokvarkentje (zonder staartje en gecastreerd zonder verdoving) en geen paard wat een veel grotere kans op lekker leven heeft gehad? 
Shetjjee__x schreef:het enigste wat ik aan flees niet eet is:
- paard
- konijn
- visachtigen (ook kikker enzo)
en dan nog wat dingen waar ik zo niet op kom

Hij associeerd me nu al met eten..

Het is een kist-kalfje
Geen kist-koe-kalfje