Nee ik had gewoon in de bak gereden gisteren Maar hij is vaak zo aan het klieren omdat hij dan vanalles ziet, maar het gaat eigenlijk steeds beter, er komt zo veel meer ontspanning in dus daar ben ik blij om
Ik heb lekker ochtend vrij! He antoinet naar Nederland, waarneer heb je tijd voor ons Als je nog 3 dagen moet werken, betekend dat dan dat je vanaf donderdag in NL bent?
Jah goed he . Ik heb net toch maar iets gedaan... Even de notule van het vorige overleg gemaakt... Was nog best moeilijk om mijn aantekenigen te ontcijferen....
Ik verveeeeeeeeeeeeel me!!! En dat terwijl het vreselijk druk is hier... Maar mijn begeleider is alweer naar huis vertrokken en heeft maar 3 mails nagekeken, echt verschrikkelijk!!! Maar ja zo raak ik niet overspannen (wat de rest wel is denk)
ik ga vanavond nog even langs Mazzel. Geen les, die ging niet door, maar ik longeer hem denk een half uurtje (en ik wil vroeg... misschien even wandelen op de laan). Hij heeft gister hard gewerkt, morgen moet ie met mij aan de bak. . .
Wat lief dat je Mazzel niet zo hard aan het werk zet. Wat zal hij moe worden, zondag, maandag, dinsdag werken Morgen als het goed is Mexx aan het werk zetten eens zien hoe dat gaat.
Wen, kom je morgenmiddag? En eerlijk gezegd, ik ben beetje moe en denk niet dat het rijden op Mazzel nu goed gaat gaan. Maar heel misschien bedenk ik me nog
morgenavond Maar als je mee wilt rijden denk dat ik mijn Pa wel lief aan kan kijken Moet eerst naar uni of het moet zulk lekker weer zijn dat mijn pa vrij neemt en 's middags nog rondje met de kar gaat, maar dat zal wel niet.