Ja ik zou ook As willen kopen maar gaat dat gebeuren?
=(
Ik heb een filmpje daar hoor je astor hinneken

Echt leukk !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

WhahaaAstor schreef:Nee ik ken der niet
=(
Echt leukk !!
, maar dan moet ik ook eerlijk zijn dat als ik ooit een paard ga kopen wil ik wel een 'goed' paard. Want wees eerlijk, manegepaarden zijn verpest, komt dat ooit nog goed! En echt ver in wedstrijden kun je waarschijnlijk ook niet komen. Daarnaast zijn ze allemaal al aan de oude kant. Wat me wel geweldig lijkt om een pensioen te geven aan ze een paard. Maar ja, dan ben je voor de stalling ook al een aardig bedrag kwijt... Het enige voordeel is dat je het paard kent en dat de klik er is. En dat is bij het kopen van een 'vreemd' paard altijd maar afwachten! Melanieetjuh schreef:tjaa...ik wil Nick ook kopen..>maar dat zit er niet in...
Alhoewel,..mn pa zou het best wel kunnen kopen...Alleen dan moeten we niet steeds ieder jaar op vakantie gaan>!
Ow, jamemr Samant...Want je moet me wel aanmoedigenWhahaa
Enn volgende week zondag dan?!
fallenangel3 schreef:Astor schreef:Nee ik ken der niet
=(
Echt leukk !!
Nee, maar dan moet ik ook eerlijk zijn dat als ik ooit een paard ga kopen wil ik wel een 'goed' paard. Want wees eerlijk, manegepaarden zijn verpest, komt dat ooit nog goed! En echt ver in wedstrijden kun je waarschijnlijk ook niet komen. Daarnaast zijn ze allemaal al aan de oude kant. Wat me wel geweldig lijkt om een pensioen te geven aan ze een paard. Maar ja, dan ben je voor de stalling ook al een aardig bedrag kwijt... Het enige voordeel is dat je het paard kent en dat de klik er is. En dat is bij het kopen van een 'vreemd' paard altijd maar afwachten!

fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:tjaa...ik wil Nick ook kopen..>maar dat zit er niet in...
Alhoewel,..mn pa zou het best wel kunnen kopen...Alleen dan moeten we niet steeds ieder jaar op vakantie gaan>!
Ow, jamemr Samant...Want je moet me wel aanmoedigenWhahaa
Enn volgende week zondag dan?!
De zitcompetitie? Weet ik nog niet, ik ken mijn rooster voor volgende week nog niet. :S.
Ik denk trouwens dat ik mijn rooster ga veranderen naar alleen nog werken op de vrijdag en zaterdag... en dat ik dan me in ga schrijven voor wedstrijden... maar dat weet ik nog niet zeker

Astor schreef:Dunja?
Hoor ik dat nou goed?
Oh ze was vroeger je lieveling toch?
. Maar dat zit er jammergenoeg voor mij en haar niet in
.

Astor schreef:Zeker het gaat nu super met Larca
Had je al afspraak gemaakt met de eigenaar sam?
Welk paard wil je nou geen persioen geven.
Maar me opa en Oma wouden astor voor me kopen.
Maar ze vonden hem al wat aan de oude kant
& als ik en paard neem dan neem ik een goede.
En ik zou astor echt lekkerop het land willen zetten.
Maar as vind alles nog prima en kan alles nog goed aan dus

Astor schreef:Zeker het gaat nu super met Larca
Had je al afspraak gemaakt met de eigenaar sam?
Welk paard wil je nou geen persioen geven.
Maar me opa en Oma wouden astor voor me kopen.
Maar ze vonden hem al wat aan de oude kant
& als ik en paard neem dan neem ik een goede.
En ik zou astor echt lekkerop het land willen zetten.
Maar as vind alles nog prima en kan alles nog goed aan dus
Astor schreef:Weet het niet
Zou het graag willen maar aan de ene kant ook weer niet =o
Astor dan?
& ik wil echt een eigen paard als ik lekker de tijd voor hem/haar heb.
fallenangel3 schreef:Jouw berichtje zet me aan het denken.. dus heb ik even opgezocht:
Kartouch: 22/23
Dunja is 19/20
Grava:16
Jozele: 16
Aglona: 15
Hitstar: 15
Inca: 15
Astor: 14
Bialey: 13
Djinn: 13
Nicky: 12
Parade: 12
Onyx: 11
Berlingo: ?
Roxanne: ?
Twingo: ?
Worlino: 3/4
Wat een oudjes eigenlijk he!! Van Dunja schrok ik toch wel even.. het klinkt zo oud! Grava valt me dan weer mee! En Djinn al helemaal!