Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Ja ik zal binnenkort eens kijken wat ik kan! Ze wordt steeds gehoorzamer naar mijn stem ipv de zweep, dus dan kan ik wel eens wat proberenAlleen de galop blijft een probleempje, of ze gaat erg hard en bokkend door de bak of ik moet er echt achteraan wilt ze in galop blijven. Is ook onder het zadel.. Aangalopperen gaat met erg veel moeite en als ze er eenmaal in zit valt ze er heel snel uit.
Ach ja, ze is jongIk kan voorlopig toch nog niet galopperen te paard -.-
. Ik ren ook wel eens mee in galop, soms is der effe geen reactie haha
Ik moet alleen in de galop onderhouden dat ze vooruit blijft gaan, ze valt snel terug op dezelfde plekken. Onder het zadel heeft ze er gewoon wat meer moeite mee
Het kan ook zijn dat ik haar nog wat tegenwerk, ik heb immers zelf ook bijna 2 jaar niet actief gereden en ik vind het soms best lastig
Maar voorlopig zal de bak nog wel keihard bevroren zijn, het blijft volgende week ook nog vriezen.
maar daar dacht ik op dat moment niet bij na
Was zelf ook niet compleet nuchter dus daar zal het wel mee te maken hebben haha
Sabinee__ schreef:Hahaha de Herberg is echt een populaire jongeren hangplek geworden he
bier voor 1.10, shotjes bijna allemaal 1 euro, ja dan vind ik het wel prima haha. Voor de rest zit ik altijd in Baron, vind ik net wat gezelliger en daar zitten meestal meer vrienden van me
Broccoli schreef:De Herberg ken ik nog van steengrillen
.
Fietsen is alleen wat minder.
Helemaal met iemand achterop, m'n moeder en ik delen een fiets en ze was de sleutel kwijt dus ik moest op de fiets van m'n broertje met hem achterop naar school, dan is die sneeuw best rot.