Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We hadden met mn ouders en jeroen surprises gedaan. Jeroen en ik hadden allebei best een simpel ding gemaakt gewoon openmaken en tadaa daar zijn de kadootjes 

choco letter en nagelstickers!
like
hahaha
heb het 2e deel van twilight op dvd, fietslampjes, bodylotion en 2 chocolade letters gekregen
Mijn vader 'mocht' niet meer mee doen bij m'n moeders familie maar toen had hij voor iedereen een chocoladeletter gekocht en een gedichtje er bij gedaan, super lief van hem!
Maarja hij kwam net uit stal en er deed nog een jonge pony mee dus die waren samen even lekker druk. Toen de ergste frisheid er van af was deed hij het echt super! Hij deed geen één keer angstig of aanstellerig ofzo, hij vond het volgens mij ook hardstikke leuk, elke keer die oortjes naar voren
De eerste paar keer gooide hij hem er vanaf omdat hij ook gewoon niet goed keer, maar na een tijdje ging hij echt goed kijken en sprong hij er netjes over heen
_Linn_ schreef:Ooh ja bij die aflevering moest ik ook huilen Suus! Hij komt er binnenkort weer aan dus dan zal het wel weer gebeuren :p
Leuk Ella dat Ferro het springen zo leuk oppakt!

Hij stond te slapen in z'n stal en stond heel beduust te kijken toen ik gedrag kwam zeggen met een hanglipje

)
Make-overs volgens mij!