Het gaat heel slecht met me konijn eerst kon hij al niet goed meer lopen maar nu sleept hij met z'n achterpoten. Kan zichzelf niet wassen omdat hij dan zijn evenwicht verliest, zakt er steeds doorheen, valt om enzo.... Ze zouden me een kuur meegeven maar hij moest eerst opzoeken hoe lang dat dan moest en hoeveel. Zou de DA vrijdag al doen maar had hij gisteren nog niet gedaan terwijl ik het toch ECHT nu wil hebben!
Woow dat k u t Ella!!! Wel stom van die dierenarts dat die die informatie niet eens weet, daar is het toch een dierenarts voor of hoor je dan iig van te voren al uit te zoeken....??
Van te voren kon niet maar hij zou vrijdag dat hij het voor me zou uitzoeken, morgen maar weer bellen want Dinky moet het toch echt dringend hebben. Is namelijk een dodelijke ziekte wat hij heeft en ik wil niet dat hij er aan onderdoor gaat omdat mijn DA te lui is om het op te zoeken en te bestellen aangezien ze dat niet zomaar hebben liggen.
Is het ook en het is een medicijn dat je ook niet in elke dierenwinkel kan kopen dus het moet haast wel bij hun vandaan komen. Heb dinky in z'n hok met extra stro dan zit hij in ieder geval warm en droog met eten en drinken. Hij kan bijna helemaal niet meer lopen dus zit te hele dag op het zelfde plekje...
wij hebben vandaag ons konijntje in laten slapen zn oogje beschadigde nu echt omdat zn tumortje er lang ging als ie knipperde..
pff ik ben moe! vanavond maar lekker vroeg naar bed, morgen de hele dag feesten, vanaf 11uur lsd en dan nog koninginnenacht, k moet maar alvast flink uitrusten
Faron krijgt trouwens een graasmasker ze is nog niet zo erg dik dat ze er echt last van krijgt en heel stijf word, maar dat willen we voorkomen, dus gaan we dat eens proberen.
haha ik ben benieuwd hoelang dat ding het overleefd xD nouja we zien wel..