Ik was tijdje geleden weer begonnen en dat ging heel lekker, daarna vanwege studie even gestopt (elk uurtje wat ik over had moest ik studeren van mezelf ). Nu van de week weer een begin gemaakt maar erg veel last gehad van mn voet daarna. Volgens mij niet eens zo zeer van het hardlopen maar meer omdat er een kleine kneuzing op mn voet zat ofzo..... Was al een keer blauw en wat dik geweest. Maar dat is nu weer over, kan weer normaal lopen dus ga misschien vanavond maar weer is een rondje proberen uit werk vandaan! Wil nu toch eindelijk wel is een keer opbouwen naar een half uur achter elkaar kunnen lopen. En minimaal 5km. Kan ik misschien nog is zo'n colorrun doen ofzo, dat vind ik wel leuk! Singelloop wordt iets te ver denk . Zag m toevallig op het lijstje van onze personeelsvereninging staan, want die delen gratis startnummers uit .
Ohhhh lekker hoor! Ik ben ook veel buiten geweest. Lekker de paardjes gedaan en die mochten ook lekker in het zonnetje staan in de paddock. En hardlopen gaat ook weer goed . Mag vanaf vandaag weer wat langer .
Boer zoekt vrouw volg ik niet, ben op zondag altijd bij mn ouders en mn moeder is een trouwe volger van divorce . Dat is natuurlijk op dezelfde tijd...
En ik heb nu een nieuwe favoriete serie die ik volg, Scorpion. Dat is ook zo leuk .
Hardlopen heb ik ook gedaan. Ben bezig met een schema 10 km onder de 65 min. Op zich heb ik dat al wel een aantal keer gelopen, maar dit houdt me een beetje gemotiveerd, aangezien dat vooral het probleem was de laatste tijd . Er zitten wel trainingen bij van ruim 14 kilometer, weet nog niet wat ik daarmee ga doen haha.
BZV is wel hilarisch dit jaar. Zeeeer aparte boeren allemaal
Ik heb af en toe in de media wel is wat gehoord idd . Een zeer rijke boerin zat er tussen en een boer die nogal uhhhh intiem contact had met al zijn logees .
Een doel hebben is wel fijn inderdaad . Ik neem gewoon Puk mee, die vind het heerlijk om te rennen en met mooi weer wordt ik er ook blij van . Als ik dan eenmaal weer begin vind ik het heerlijk en kan ik niet wachten tot de volgende training. Maar inderdaad die eerste paar meter van de bank naar de deur zijn het zwaarste van het hardlopen .
Soms is het ook wel is heel vervelend hoor . Als Puk eenden ziet, of een kat of met een andere hond wil spelen dan wordt mn arm er half uitgerukt . Of ze staat ineens stil omdat ze wat ruikt . Maar meestal loopt ze wel redelijk mee .
Op maandag ga ik altijd samen met mn moeder een rondje want dan blijf ik bij mn ouders slapen, is ook altijd wel gezellig. Maar inderdaad alleen is ook goed te doen. Zeker als je een fijn muziekje op hebt en als de omgeving dan ook nog is meezit... Ik vond het altijd heerlijk om in duin/bos hard te lopen. Lekkere frisse lucht en kon echt genieten van het uitzicht.
Ik kijk tegenwoordig vooral goed naar de grond, nadat ik over een stoeptegel ben gestruikeld Bos en duin vind ik vooral lekker om te wandelen.
Gisteren trouwens erg enthousiast geweest. 's Ochtends vroeg al gaan hardlopen. 's Middags naar het bos met de hond en 's avonds nog 1,5 over het strand en door het dorp geslenterd met een vriend. Daarna voor dood op de bank gelegen haha.
Zo dat is inderdaad fanatiek! Ik had gister een houten hoofd omdat ik iets te veel wijn op had bij mijn avondje Scorpion kijken (ideaal via popcorn alle series kunnen kijken). Maar ben wel fanatiek op de fiets naar stal gegaan, daar had ik het geluk dat de paddocks vrij waren dus heb ik Shaggy en Stiek lekker in het zonnetje gezet en kon ik ondertussen hun stallen even doen. Daarna zelf ook nog in het zonnetje gezeten konden die twee nog even ravotten. Uiteindelijk heb ik ze binnen gehaald en heb ik Shaggy nog gereden. Toen weer naar huis op de fiets en nog even met Puk gewandeld. Vond dat ook al heel fanatiek voor mijn staat .
Ik heb ooit ook zo lekker misgestapt op een stoep... Die liep iets schuiner dan ik dacht en toen klapte mn enkel dubbel en daar lag ik..... Puk weer helemaal in paniek . Vind het door bos en duin en over een eb-strand altijd heerlijk lopen. Betere demping voor je gewrichten, ga ook altijd gelijk een stuk harder . Pak met mijn standaard rondje vaak nog het Kooisteebos mee en daar loop ik gemiddeld 2km per uur harder of nog meer, dat klinkt als heel weinig maar is echt veel voor mij .
Ik keek vroeger ook altijd naar het getij als ik met mn paard naar strand ging , en als het er slecht uit zag ging ik gewoon maar rondje bos of maar klein stukje strand . Moet zeggen dat bij ons het strand altijd wel goed is. Maar wij zitten natuurlijk met heel raar getij zo bij de deltawerken.
Hoi hoi!! Ja ben in Barcelona reis volgende week vrijdag weer terug.
Deze jacht is ook van JVS en de Willem waar over gesproken wordt is de eigenaar van de stal waar wij vaak rijden. Zijn vrouw geeft de lessen. Als je een keer mee wil met een jacht kun je het beste eerst een keer een afspraak maken voor een bosrit op zondagochtend, dan kan Willem kijken of je goed genoeg rijdt (al zal dat bij jou geen probleem zijn) en dan kun jij even kijken of je het wat vind.
Als jullie dan jacht in de buurt rijden met niet al te slecht weer, wil ik mee met camera.
Gisteren genoten van mijn vrije dag met mazzel op strand. Was erg lekker rijden, mooi strand, rustig. Helaas dit keer geen wild gespot. Vorige week 2 herten gespot, die rustig lagen te zonnen.
Volgend weekend weer ritje in beek, heb er zin in.
Ik heb gisteren nog gereden, maar heb niets meer gepland staan tot de rit. Hoop dat het niet al te hard afzien wordt. Dan de 6e ook weer rijden, dus dat moet nog aardig gaan.