Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Nu van de week weer een begin gemaakt maar erg veel last gehad van mn voet daarna. Volgens mij niet eens zo zeer van het hardlopen maar meer omdat er een kleine kneuzing op mn voet zat ofzo..... Was al een keer blauw en wat dik geweest. Maar dat is nu weer over, kan weer normaal lopen dus ga misschien vanavond maar weer is een rondje proberen uit werk vandaan! Wil nu toch eindelijk wel is een keer opbouwen naar een half uur achter elkaar kunnen lopen. En minimaal 5km. Kan ik misschien nog is zo'n colorrun doen ofzo, dat vind ik wel leuk! Singelloop wordt iets te ver denk
. Zag m toevallig op het lijstje van onze personeelsvereninging staan, want die delen gratis startnummers uit
.
.
. Mag vanaf vandaag weer wat langer
.
. Dat is natuurlijk op dezelfde tijd...
.
. Er zitten wel trainingen bij van ruim 14 kilometer, weet nog niet wat ik daarmee ga doen haha.
. Een zeer rijke boerin zat er tussen en een boer die nogal uhhhh intiem contact had met al zijn logees
.
. Ik neem gewoon Puk mee, die vind het heerlijk om te rennen en met mooi weer wordt ik er ook blij van
. Als ik dan eenmaal weer begin vind ik het heerlijk en kan ik niet wachten tot de volgende training. Maar inderdaad die eerste paar meter van de bank naar de deur zijn het zwaarste van het hardlopen
.
http://www.bokt.nl/markt/ad/331517/gron ... in-van-180 
. Als Puk eenden ziet, of een kat of met een andere hond wil spelen dan wordt mn arm er half uitgerukt
. Of ze staat ineens stil omdat ze wat ruikt
. Maar meestal loopt ze wel redelijk mee
.
Bos en duin vind ik vooral lekker om te wandelen.
.
. Vind het door bos en duin en over een eb-strand altijd heerlijk lopen. Betere demping voor je gewrichten, ga ook altijd gelijk een stuk harder
. Pak met mijn standaard rondje vaak nog het Kooisteebos mee en daar loop ik gemiddeld 2km per uur harder of nog meer, dat klinkt als heel weinig maar is echt veel voor mij
.
.
, en als het er slecht uit zag ging ik gewoon maar rondje bos of maar klein stukje strand
. Moet zeggen dat bij ons het strand altijd wel goed is. Maar wij zitten natuurlijk met heel raar getij zo bij de deltawerken.
, Barcelona las ik op dr facebook geloof ik).
. Zelf rijden ga ik denk niet overleven
.