[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horsii

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:46

Wat een leuke foto soof.

Jeetje -13 gelukkgi hier neit zo koud :P

gister bijna sneeuw gehapt :P
Kon nog net blijven zitten op peeps haha.
Was zonder zadel aan het rijden en wou aangalloperen maar peeps dacht daar anders over en begon als een debiel te bokken, aantal keer achter elkaar. Ik vloog bijna over der nek heen maar kon nog net terug zitten :P
Zadel past niet meer door de dikke buik en benen klemmen gaat ook niet meer met die dikke pens ahha.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:48

aman kijk je uit dat die pc niet in de fik vliegt.

Ik ga poging wagen om stallen uit te mesten.
Het is nog steeds dik -8. Getver.
Enige goede is dat de zon schijnt.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:50

horsii schreef:
Wat een leuke foto soof.

Jeetje -13 gelukkgi hier neit zo koud :P

gister bijna sneeuw gehapt :P
Kon nog net blijven zitten op peeps haha.
Was zonder zadel aan het rijden en wou aangalloperen maar peeps dacht daar anders over en begon als een debiel te bokken, aantal keer achter elkaar. Ik vloog bijna over der nek heen maar kon nog net terug zitten :P
Zadel past niet meer door de dikke buik en benen klemmen gaat ook niet meer met die dikke pens ahha.

jaja ook haffies kunnen bokken hihi

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:50

Jaa peeps kan heeeel goed bokken :P

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:06

28ste is helemaal super! Heb er zin in :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:15

Gelukkig is de weg naar stal heel goed te doen, zowel de Abtswoude als de Harreweg, de Woudweg en de Oostveenseweg.

Dit even ter info voor degene die nog die kant op moeten naar de stallen.

Molen is bij ons nu supergoed te doen, lekker gestrooid en niet glad.............

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:23

Wat een schatje Soof!!! <3

Brr het is koud hier :brr: Net nog even wat kerstinkopen gedaan ;) Nu even warm worden en dan naar stal..
Pannetje lijnzaad staat op voor Yade, kan ik een lekker slobbertje maken voor mevrouw de zand-likker, tegen het zand in haar buik.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:15

nou vanaaf effe andere pc kopen, heb hem nu echt nodig moet nog ea inscannen voor school, die andere kan ik waarschijnlijk wel met garantie oplossen (weet zelf wat ut is de voeding maar zonder garantie kan je net zo goed een nieuwe kopen want dat kost aardig wat om te vervangen ) maar dan ben ik hem maanden kwijt, dus als die terug is is ut een beetje te laat :( ga ik die wel weer doorverkopen is hooguit een jaar oud :D echt weer lekkr handig die computers!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:44

ben alweer ff nie meer geweest.. en ineens meer dan 10 pagina's erbij geloof ik..
maar zag op de vorige staan 28e Shabu ??
Zet 'm in mn agenda.. Misschien per PB iedereen ff inlichten als er geboekt staat enzo.. of ff de week vantevoren of iedereen nog kan ja of nee ??
bn nie zoveel meer op bokt.. (alleen om PB te checken :P) beetje drukjes :( en om steeds zoveel pagina' te gaan lezen ;)
zo weer ff in bespreking op 't werk..
en vanaaf naar mn knappe poownyy :D
bijna kerst !! :D joepie de poepieee :D :D

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:58

amandaaa schreef:
nou vanaaf effe andere pc kopen, heb hem nu echt nodig moet nog ea inscannen voor school, die andere kan ik waarschijnlijk wel met garantie oplossen (weet zelf wat ut is de voeding maar zonder garantie kan je net zo goed een nieuwe kopen want dat kost aardig wat om te vervangen ) maar dan ben ik hem maanden kwijt, dus als die terug is is ut een beetje te laat :( ga ik die wel weer doorverkopen is hooguit een jaar oud :D echt weer lekkr handig die computers!

ik heb ff aan eet gevraagt kan je koel systeem zijn
kijk je inderdaad uit dat hij niet in de fik vliegt
en als hij erg stinkt er zitten giftige stoffen in een pc zou eg uitkijken

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:11

chantal als je niet terugkijkt mis je mijn knappe haffie.Heb foto's in de sneeuw neergezet.

Voor de rest is het hier huilen met de pet op.Het is nog steeds niet warmer dan -7 en een half.Echt stervenskoud.
De paarden stonden niet met sneeuw maar met ijs aan de onderbenen in de rijbak,dooide met hun lichaamstemperatuur dus niet weg.
De drollen kun je iemand mee doodgooien,die liggen bevroren in de stal en wat ik aan mest op de stoep knoei vriest meteen vast.
Het mesten in de bak kan ik na een uur loshakken zo bevroren is het dan al,tjonge echt geweldig. :D

Maar mijn voordeel is wel dat ik ze aan huis heb en dus geen halsbrekende toeren uit hoef te halen om naar stal te komen.
Geloof wel dat de meesten ook een kachel op stal hebben en dat is zeker geen overbodige luxe om weer even warm te worden.

Heb ze uitgemest en wat rondes laten draven en galoperen in de sneeuw en dat was voor vandaag dan mijn buiten arbeid.
Ga nu wat extra kokkerellen en in de vriezer doen. :P
Vanavond lekker uitsmijtertje van mijn eigen kippe-eieren maken. :9

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:12

hoest met je rug Wil?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:23

Het knort en heeft in de stront gelegen...

klein showtje van Yade ;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:33

Jeetje Irene, wat kan ze mooi lopen en idd die gekke vlek is geen gezicht op het mooie witte hahaha.

Wil wel voorzichtig doen met ruggetje hoor.

Als Joepi en Aiko al met ijsklompjes aan hun beentjes staan hoe moet het dan met die paarden die maar zielig in het weiland staan, volgens mij vriezen die benen aan de sneeuw vast. Hou m'n hart vast als het straks gaat dooien in dat land. Wordt één gladde bende

Ik heb in ieder geval de 28ste januari in mijn agende (die ik nog moet kopen) staan voor Shabu-Shabu. Heb er echt zin in.

Peepsje wordt al aardig aan de maat met haar drachtige buikje

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:08

Bedankt , Kaar, voor je ijsvrijewegeninformatie :D Eigenlijk gaat het tot nu toe prima op de fiets naar stal, in tegenstelling tot de wijk, zijn de polderwegen prima schoongemaakt!
Ik geniet vaan het mooie uitzicht, maar moet wel goed opletten voor glibbers, natuurlijk. En ik geniet ook zo van de paarden in de sneeuw!
28 jan. shabu...staat genoteerd! Hartstikke gezellig. :Y)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:28

Ze kan lekker lopen irene, echt een leuk beestje.

@ anita, hier wel een gaskachel in de kate maar die mogen we niet zelf aanzetten dus je moet maar net geluk hebben dat die aanstaat.
Tot nu toe maar 1x aangeweest toen ik er was, voorderest is het gewoon een paar uur lang in de kou zitten zodat [paardjelief wel lekker buiten komt :P

@Karing, ze is inderdaad al lekker aan de maat.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:48

AnitaJoeri schreef:
hoest met je rug Wil?

gaat redelijk met mijn rug kon vanmorgen weer niet opstaan dacht dat peet naar zijn werk was na 2 uur ploeteren
kwam ik er achter dat hij thuis was want de treinen deden het weer eens niet
verwarming is inderdaad heerlijk op stal
in de stal is het bij mij ijsvrij staat niet hoog hoor de kachel een paar graden boven nul
zadel kamer is lekker warm heb er ook een tafel en stoelen neer gezet kunnen we lekker worden als het zo :brr: :brr: :brr: is
extra schoenen naarst de kachel en dan maar overwinteren

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:51

oja tip
als je een deken of iets dergelijks schoon wil maken
half uurtje in de sneeuw leggen
deden we vroeger toen ik nog jong was :) ook altijd

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:06

ja deden de huisvrouwen ook met vloerkleden.In de sneeuw en dan flink borstelen.
Jeetje Wil,als wij dit weten,betekend het dus dat wij echt oude taarten aan het worden zijn. ;(
Heb Peet Mazzel,niet naar zijn werk.Doe hem maar de groetjes.

Het is wel een echte arabier hoor Ireen,leuk.

Hier inmiddels alweer -9.
Ja Jet de uitzichten zijn echt feeëriek.
Maar ik kan nu wel ff zonder leven haha,ben het spuugzat en dan te weten dat de winter vandaag pas begonnen is.
Eerdaags moet iedereen bij jullie op de fiets,lees net dat de benzine in zuid-holland niet geleverd kan worden door de weersomstandigheden.

Heb heerlijke indische kippenschotel gemaakt en een indische rundvleesschotel en ben bezig met gebakken gefrituurde deegjes met een gehaktvulling erin en nog bezig met loempia's.

Gaat allemaal de vriezer in,als de kids komen hebben we heerlijk rijsttafeltje.Moet het trouwens wel met mijn leven bewaken,want Ruubje zit er stiekem van te eten elke keer.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:40

Zo Anita dat klinkt echt super lekker wat je maakt

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:24

spettertjuh schreef:
Zo Anita dat klinkt echt super lekker wat je maakt

is ook super lekker al zeg ik het zelf.
Zit er zelf ook stiekem van te eten.
Als je weer eens komt krijg jij het ook hihi

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:45

Hihi! Ik ben ook een ouwe doos, want mijn vloerkleed heeft al in de sneeuw gelegen van de week!
Wordt er geen benzine geleverd? Tja, dat kan lastig worden....gelukkig loopt mijn fiets op menskracht! Kan ik in ieder geval naar mijn paard....

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:27

lirote schreef:
amandaaa schreef:

ik heb ff aan eet gevraagt kan je koel systeem zijn
kijk je inderdaad uit dat hij niet in de fik vliegt
en als hij erg stinkt er zitten giftige stoffen in een pc zou eg uitkijken

ja klopt was ik al achter *D (ik ben ict-beheerder op mbo niveau) , moest alleen nog effies een paar zaken er afhalen gelukkig staat alles gebackupped op mijn externe harde schijf :D heb nu een nieuwe pc en gelijk al mijn bestanden weer das wel relaxt , alleen ben nu meer dan blut |( sparen lukt niet echt met al die vreemde incidenten {x) .

Maar nu maar die andere pc als ik de bon (die ze toesturen) ontvangen heb laten maken en dan maar verkopen kan ik dat weer op mijn spaarrekening gaan zetten }> , volgend jaar staat in het teken van sparen voor mij :o (als er niet weer iets geks gaat gebeuren natuurlijk)

wel een gedoe alles weer installeren pfff

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:30

kan dat ook met een koekleed zo in de sneeuw :brr: ???????????

jeetje wil bale van je rug zeg, schiet niet op en buiten is het ook zo glad dan moet je helemaal uitkijken.

Ben voor de mediamarkt trouwens uit eten geweest, wel binnen budget de mac donalds :9

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:37

Koeien kunnen ook in de sneeuw! Je koekleed misschien ook wel. Zorg dat het niet doornat wordt, als je een echte koeienhuid hebt. Met de haren in de sneeuw leggen.