What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:03

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Ben maar in huis wat aan het rommelen,schoonmaken,boodschapjes gedaan,en nog wat deco trend spulletjes leuk neerzetten.Kortom lekker bezig.radiootje erbij gezellig zo in je eentje.Husby moest werken en plakt er nog een paar uurtjes aan vast.Lars is bij een vriendje Runscape op de pc aan het spelen.En het is toch rotweer.

is dat zo, ik heb het idee dat het al de hele dag lekker weer is, zit in een pakhuis aan de zaan en daar zie ik niet zo veel van het weer als ik niet naar buiten kijk.
oh ik zie het nu ook, alles is nat....
zou de standwandeling dan niet doorgaan vanavond? zoals ik me nu voel ga ik liever mijn bedje in, lekker uitrusten, maar uitwaaien op het strand is ook wel lekker om weer op te knappen (als het maar niet regent)

nou de strandwandeling ging niet door. Ben zo suf als een konijn en ga proberen lekker vroeg mijn bed in te gaan. (oh zie net da thet al bijna 10 uur is.
Morgenvroeg gaat de wekker weer voor het voetballen, Heb met Rowan afgesproken dat we 'smiddags een uurtje naar bed toe gaan. Wordt morgenavond nl laat als we bij AZ zijn geweest.
Weet iemand hoelang voor aanvang van de wedstrijd het stadion open gaat. Kan het nergens terugvinden

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 05:59

ATE schreef:
Nicole1995 schreef:
Heeft iemand misschien het adres van Chantal en Simon voor me?

ik hoor net dat chantal tot maandag of dinsdag in zieken huis moet blijven kleine is met keizersnee gehaald

Ik hoorde het vrijdag ook van Sabine,tengenwoordig 5 dagen vroeger was dat 10 dagen dat je bleven kon.Is wel lekker hoor.Ik ben toen ook 10 gebleven omdat Lars niet lekker ging.Maar wilde evengoed kaartje in ieder geval sturen alvast.

Nicole1995

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 06:00

Werken vandaag en vanavond schrijven bij de M/Z jury.
Morgen mogen we zelf aan de andere kant van het hokje rijden .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 07:56

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Ik hoorde net een (vind ik) te leuke grap:

Je hebt tegenwoordig ook een patatje Paay. Alles mag eroverheen behalve Curry. :+

je loopt achter Shenavallie, die is al een paar keer op tv geweest (oa verteld door Erben Wennemars, maar die kan ze niet zo goed vertellen)

Oh sorry, ik kijk ook bijna nooit tv.... :o Alleen het nieuws en that's it! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 07:59

Zo dadelijk naar de Action om een regenpak voor Wes te kopen: hij gaat maandag - net als Linda van ATE???? - op schoolkamp. ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 08:37

Shenavallie schreef:
Zo dadelijk naar de Action om een regenpak voor Wes te kopen: hij gaat maandag - net als Linda van ATE???? - op schoolkamp. ;)

leuk is dat hoor linda is vorig jaar ook geweest ze heeft er veel zin in

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:09

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

leuk is dat hoor linda is vorig jaar ook geweest ze heeft er veel zin in

Wesley heeft er ook zin in, ben reuze benieuwd wat ze allemaal gaan doen! :D Zou bijna de auto pakken en op een afstandje gaan zitten spieken, hi hi! 8-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 14:34

Raar hoor, vandaag waren er kijkers voor Maisie. Ook al blijf ik erbij dat het voor haar veel eerlijker is als ze een plekje krijgt waar ze wel die mogelijkheid krijgt om te doen wat ze leuk vindt, ik had toch wel een mega brok in mijn keel! Het meisje was in de binnenbak niet zo enthousiast, omdat zijzelf EN Maisie het helemaal niets vinden om in een bak te rijden. Maar toen ze lekker de dijk op gingen, was Maisie weer helemaal in haar element en ze was - zoals gewoonlijk - super braaf! Het meisje was wel enthousiaster over Maisie dan over de pony die ze 's morgens had bezocht, omdat de andere pony voor van alles bang was en Maisie totaal nergens voor. Wel vond ze het moeilijk om op haar stem te rijden, omdat de meeste mensen leren op hun benen te rijden. Ik heb haar verteld dat Maisie heus wel kan leren op benen te rijden, maar dat ze dat de eerste tijd zal moeten combineren. Ik denk ook dat ze een beetje verlegen was, omdat er zoveel mensen omheen stonden. Misschien komt ze van de week nog een keer proberen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 15:04

Shenavallie schreef:
Raar hoor, vandaag waren er kijkers voor Maisie. Ook al blijf ik erbij dat het voor haar veel eerlijker is als ze een plekje krijgt waar ze wel die mogelijkheid krijgt om te doen wat ze leuk vindt, ik had toch wel een mega brok in mijn keel! Het meisje was in de binnenbak niet zo enthousiast, omdat zijzelf EN Maisie het helemaal niets vinden om in een bak te rijden. Maar toen ze lekker de dijk op gingen, was Maisie weer helemaal in haar element en ze was - zoals gewoonlijk - super braaf! Het meisje was wel enthousiaster over Maisie dan over de pony die ze 's morgens had bezocht, omdat de andere pony voor van alles bang was en Maisie totaal nergens voor. Wel vond ze het moeilijk om op haar stem te rijden, omdat de meeste mensen leren op hun benen te rijden. Ik heb haar verteld dat Maisie heus wel kan leren op benen te rijden, maar dat ze dat de eerste tijd zal moeten combineren. Ik denk ook dat ze een beetje verlegen was, omdat er zoveel mensen omheen stonden. Misschien komt ze van de week nog een keer proberen.

was wel zeer verbaast dat je maisie gaat verkopen dat zag je wel he ?
hopelijk vind je een hele goede en lieve baas voor haar

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:12

Het is ook een zeer moeilijke beslissing, maar voor haar wel het meest eerlijk! Ik moet er ook niet te lang bij stil staan, anders zit ik in no-time te janken, maar nogmaals: dit is vooralsnog de beste oplossing. Ik hoop wel dat dat meisje interesse heeft, want ze was zo ontzettend lief voor Maisie en Sanne zei al dat Maisie bij haar heel goed terecht zou komen. Dat geeft me een goed gevoel! ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:02

Shenavallie schreef:
Het is ook een zeer moeilijke beslissing, maar voor haar wel het meest eerlijk! Ik moet er ook niet te lang bij stil staan, anders zit ik in no-time te janken, maar nogmaals: dit is vooralsnog de beste oplossing. Ik hoop wel dat dat meisje interesse heeft, want ze was zo ontzettend lief voor Maisie en Sanne zei al dat Maisie bij haar heel goed terecht zou komen. Dat geeft me een goed gevoel! ;)

zal voor je duimen
kan me voor stellen hoor dat het heel moeilijk is
wil je na haar wel iets anders ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:16

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

zal voor je duimen
kan me voor stellen hoor dat het heel moeilijk is
wil je na haar wel iets anders ?

Vooralsnog even niet, maar zodra m'n vader met pensioen is (dat is over een half jaartje) dan willen we samen naar een leuk menpaardje gaan kijken die voor ons allebei geschikt is. Dus dat wordt geen Sytje, want die is niet te houden en zeker niet geschikt om buitenritten mee te gaan maken (helaas). Maar dat zien we t.z.t. wel, komt vast wel goed! Als Maisie eerst maar een goede plek krijgt, dat vind ik het belangrijkste! ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 21:47

Shenavallie schreef:

Tjee...wat een moeilijke maar ook moedige beslissing. Ik geef je gelijk hoor. Als je niet met je paard kan doen wat je zou willen, is dat niet leuk voor je paard maar ook niet voor jou. Dan kan je inderdaad maar beter een plekje voor haar zoeken waar ze wel kan doen wat ze leuk vindt. Hoop dat het gaat lukken met dat meisje van vandaag. Een goed gevoel is toch heel erg belangrijk, dat geeft misschien een stukje minder verdriet als ze uiteindelijk weg gaat. Succes en Sterkte :* .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:31

shenavallie, moeilijke periode voor je, verstand en gevoel gaan nog niet samen. Sterkte voor je! En hoop dat je een super baasje voor Maisie vindt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:34

Vanavond bij AZ -RodaJC geweest met Rowan, hebben allebei genoten, heerlijk dat smoeltje van dat joch volop aan het juichen en en tegenyellen als Roda JC van start ging (zaten in het vak naast ons met een supergrote drum).
(AZ heeft jammer genoeg verloren maar de keeper van RodaJC was ook wel heel goed, was onze conclusie)
We gaan donderdag weer naar een wedstrijd van AZ (AZ-FC Sheriff) kijken, die begint dan om 19.00 uur en Rowan heeft vrijdag vrij...

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 11:27

Leuk Win, inderdaad wel een beetje jammer dat ze niet gewonnen hebben. Maar donderdag nieuwe ronde nieuwe kansen!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:42

Zo weer naar stal,had vanmorgen al uitgemest en Col goed gepoetst.Waarbij ik dat ik haar achterhoef uit krabte ik blijkbaar een gevoelig plekje aanraakte,ze heel snel haar been weg trok en tegen mijn wang schampte.Ik was ff heel beduusd zo snel het ging.Deed wel ff pijn,beurs gevoel en branderig.Col keek me helemaal aan van he wat gebeurde daar nou ,ja dat had ik ook dacht ik.Zat op het punt van moet ik nou janken of niet schrok toch wel ff.Zo vanmiddag wedstrijd hopen op een winstpuntje.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 12:58

Nicole1995 schreef:
Zo weer naar stal,had vanmorgen al uitgemest en Col goed gepoetst.Waarbij ik dat ik haar achterhoef uit krabte ik blijkbaar een gevoelig plekje aanraakte,ze heel snel haar been weg trok en tegen mijn wang schampte.Ik was ff heel beduusd zo snel het ging.Deed wel ff pijn,beurs gevoel en branderig.Col keek me helemaal aan van he wat gebeurde daar nou ,ja dat had ik ook dacht ik.Zat op het punt van moet ik nou janken of niet schrok toch wel ff.Zo vanmiddag wedstrijd hopen op een winstpuntje.

ach arme Nicole1995 en arme Nicole. Is even schrikken (en pijnlijk)
Sterkte ermee,
En heel veel succes met je wedstrijd! pak voor de schrik maar even meer dan 1 winstpunt mee!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:07

LIQUITA schreef:
Leuk Win, inderdaad wel een beetje jammer dat ze niet gewonnen hebben. Maar donderdag nieuwe ronde nieuwe kansen!

en natuurlijk moeten ze donderdag wel winnen, ze spelen goed maar de doelpunten vallen niet aan hun zijde.
Heb zo genoten van Rowan zijn enthousiasme. Hij was helemaal zenuwachtig van te voren. En hij was zo fanatiek aan het aanmoedigen. de hele wedstrijd op de tribune zitten was ook geen probleem voor hem, geen greintje gezeur.
Hebben meteen kaarten voor donderdag gekocht, opa gaat dan ook mee.
Ben nou niet van plan om iedere wedstrijd heen te gaan hoor (wat Rowan betreft wel).
Rowan doet op 1 oktober mee met een keepersdemonstratie, waarbij ook een scout van oa AZ en de KNVB komen kijken. Hij natuurlijk trots dat aan zijn vader vertellen.... en die biedt meteen aan dat als hij bij AZ mag spelen hij hem brengt en haalt. Moet me dan zo inhouden om niet te reageren....... (de grootspraak).

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 14:41

Nicole1995 schreef:

:(:) en heel veel Succes!!!!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:30

Zo het is hier rustig, iedereen lekker aan het chillen ??
Er is trouwens een veldt (schatje :P ) op Bonaire
Arnold, baasje van Milton.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:53

Hackie schreef:

ex baasje he
leuk doe hem groetjes

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:54

Nicole1995 schreef:

ja das erg auw
maar hoe heb je gereden ??

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:04

Hackie schreef:

Wat is de wereld dan klein he! Wel heel erg leuk!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:05

@ Nicole: Hoe is het nu met je wang? En vooral.... hoe is je wedstrijd gegaan?