winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Ben maar in huis wat aan het rommelen,schoonmaken,boodschapjes gedaan,en nog wat deco trend spulletjes leuk neerzetten.Kortom lekker bezig.radiootje erbij gezellig zo in je eentje.Husby moest werken en plakt er nog een paar uurtjes aan vast.Lars is bij een vriendje Runscape op de pc aan het spelen.En het is toch rotweer.
is dat zo, ik heb het idee dat het al de hele dag lekker weer is, zit in een pakhuis aan de zaan en daar zie ik niet zo veel van het weer als ik niet naar buiten kijk.
oh ik zie het nu ook, alles is nat....
zou de standwandeling dan niet doorgaan vanavond? zoals ik me nu voel ga ik liever mijn bedje in, lekker uitrusten, maar uitwaaien op het strand is ook wel lekker om weer op te knappen (als het maar niet regent)
nou de strandwandeling ging niet door. Ben zo suf als een konijn en ga proberen lekker vroeg mijn bed in te gaan. (oh zie net da thet al bijna 10 uur is.
Morgenvroeg gaat de wekker weer voor het voetballen, Heb met Rowan afgesproken dat we 'smiddags een uurtje naar bed toe gaan. Wordt morgenavond nl laat als we bij AZ zijn geweest.
Weet iemand hoelang voor aanvang van de wedstrijd het stadion open gaat. Kan het nergens terugvinden

Alleen het nieuws en that's it!
Zou bijna de auto pakken en op een afstandje gaan zitten spieken, hi hi!
.
en heel veel Succes!!!!
) op Bonaire