Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DJoysDesignz schreef:Degene op het paard (foto's die ik net plaats) is Annemieke
, maar Annemieke wil dus ook steeds naar dat prachtige koppie van haar paard kijken. Kan ik me heel goed voorstellen, mooi dier, maar komt de houding niet ten goede..... (wil niet zeggen dat ik het zelf beter kan hoor, ik tuur ook graag naar beneden
).

Vandaag heb ik 1.07 m gesprongen op Mandy, daarna met coco en karel naar de mac geweest. Daarna met fieg voor de kar even in het bos gecrosst en daarna nog even een lekker ritje gemaakt met Fieg en Mandy. Nog even wedstrijdje gedaan wie het hardste kon, was wel gaaf! Mandy is trouwens echt een heerlijk paard! Liep vanochtend met springen echt helemaal aan elkaar en was echt heel fijn, alleen buiten soms wat sterk als ze hard wil. Probeer filmpje van het springen erop te krijgen, naardat lukt nog niet zo..
heb een filmpje van springen, van mij op vicco en dat is het :p misschien komen er morgen nog
en ik zei vanmiddag op de manege nog 'ik verbrand nooit'... het doet echt onwijs pijn 
het leuke filmpje
! was echt super leuk.