Steef (is toch Steef), vind dat je op een erg leuk paard zit en hem lekker aan het lopen hebt, maar snap nu wel wat Jeannet bedoelde met je houding. Zonde, zou ik echt aan gaan werken!
Degene op het paard (foto's die ik net plaats) is Annemieke
Twinklebel
Geplaatst: 23-05-10 18:27
DJoysDesignz schreef:
Degene op het paard (foto's die ik net plaats) is Annemieke
Ow, dacht dat het Steef was , maar Annemieke wil dus ook steeds naar dat prachtige koppie van haar paard kijken. Kan ik me heel goed voorstellen, mooi dier, maar komt de houding niet ten goede..... (wil niet zeggen dat ik het zelf beter kan hoor, ik tuur ook graag naar beneden ).
Oh ja, die had ik inderdaad ergens gezien, maar wist niet meer waar! Misschien dat ik er morgen maar even langs rijd...... heb nog wat kleine spulletjes nodig.
Gaaf paard Joyce! Je had wel goed weer Vandaag heb ik 1.07 m gesprongen op Mandy, daarna met coco en karel naar de mac geweest. Daarna met fieg voor de kar even in het bos gecrosst en daarna nog even een lekker ritje gemaakt met Fieg en Mandy. Nog even wedstrijdje gedaan wie het hardste kon, was wel gaaf! Mandy is trouwens echt een heerlijk paard! Liep vanochtend met springen echt helemaal aan elkaar en was echt heel fijn, alleen buiten soms wat sterk als ze hard wil. Probeer filmpje van het springen erop te krijgen, naardat lukt nog niet zo..
paasei! ik ben echt onwijs verbrand en ik zei vanmiddag op de manege nog 'ik verbrand nooit'... het doet echt onwijs pijn
Maar ik heb wel met Leonne besloten dat ik mijn wedstrijd op Fegyenc ga doen! dus ik ben benieuwd
Monica24
Geplaatst: 24-05-10 19:46
Mijn armen zijn ook giga verbrand van het paardrijden. Wel grappig, je ziet echt waar mijn handschoenen zaten.
Vandaag Ilhem en Vanqueur gereden. Die domme Gup heeft een salto in de sloot gemaakt en zijn achterbeen ligt open. Ilhem was erg leuk om te rijden, viel me erg mee, hij is alleen slecht aan het been, en als er iemand naast me kwam galopperen was ik alle ontspanning weer kwijt en kon ik weer overnieuw beginnen. Maar over het algemeen liep hij lekker!
Was een lang dagje manege vandaag, wel gezellig. Nog even de paarden en pony's op het land gegooid. Wel grappig om te zien. Sneu dat er een paar niet mogen.