Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:tja de ene keer heb je hogere punten dan de andere keer
echter het commentaar daar moet je het van hebben
want daar kun je iets mee doen.
het is natuurlijk niet netjes om de jury hier de schuld van te geven want het is jouw moment en bijv op de foto's hier zie je wel het nodige wat handhouding betreft
een volte met je hand op het bovenbeen
http://i37.tinypic.com/jfeot4.jpg
Je moet je dan voorstellen dat dit niet de schoonheidsprijs oplevert.
Overigens voordat jullie het denken ik was NIET de jury.
Mallow schreef:Ben het met je eens lida
Stef_Winston schreef:Flurk schreef:tja de ene keer heb je hogere punten dan de andere keer
echter het commentaar daar moet je het van hebben
want daar kun je iets mee doen.
het is natuurlijk niet netjes om de jury hier de schuld van te geven want het is jouw moment en bijv op de foto's hier zie je wel het nodige wat handhouding betreft
een volte met je hand op het bovenbeen
http://i37.tinypic.com/jfeot4.jpg
Je moet je dan voorstellen dat dit niet de schoonheidsprijs oplevert.
Overigens voordat jullie het denken ik was NIET de jury.
Klopt! Maar ik baal d'r wel vanAangezien ik dit keer echt wel redelijk goed reed voor mijn doen.. Heb veel mindere proeven gereden en het vervolgens wel gehaald.. Tuurlijk maak ik ook genoeg fouten, maar er stonden dit keer ook wel dingen op waar ik het niet helemaal mee eens was..
Stef_Winston schreef:Ik ben nog wel even langs de jury geweest! Om te vragen wat ze bedoelde met iets in de richting van 'Paard stilzetten, niet inparkeren' heb verder niks gevraagd aangezien ik toen m'n protecol kwijt was (Zat uiteindelijk in m'n laarzen)
Stef_Winston schreef:Nouja het was dus omdat ie niet vanuit draf in 1 keer stilstond maar een beetje heen en weer stond te wiebelen, maar het was als een grapje bedoeld zei ze
Stef_Winston schreef:Nouja het was dus omdat ie niet vanuit draf in 1 keer stilstond maar een beetje heen en weer stond te wiebelen, maar het was als een grapje bedoeld zei ze
amanda2 schreef:Stef_Winston schreef:Nouja het was dus omdat ie niet vanuit draf in 1 keer stilstond maar een beetje heen en weer stond te wiebelen, maar het was als een grapje bedoeld zei ze
heb ik je inderdaad uitgelegd, het duurde veel kleine pasjes heen en weer en opzij voor je hem liet halhouden.
Inparkeren was aardig bedoeld voor rommelig halthouden.