_sandra schreef:jullie ook een lekker weekend gehad?
ja hoor gister gewerkt en vandaag ff bij me pa geweest en natuurlijk naar merlin
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:meelen schreef:
Jawel hoor, gaat iedere dag weer een stukje beter met het ruggetje.
gelukkig ff rustig aan nog he meelen

meelen schreef:Wij zijn net thuis van de camping, we hebben heerlijk ge-bbq't
Ik mocht op Anke d'r heerlijke ligstoel....lief he?!
Maar toen we gingen eten ben ik op een gewone tuinstoel gegaan, daar kwam ik gelukkig zonder veel moeite weer uit.
LIQUITA schreef:meelen schreef:Nou inderdaad, denk dat ik toch maar eens een allergie-test ga aanvragen. Ik lig al de hele nacht te niezen, kan er gewoon niet van slapen. Heb last van traanogen, met gevolg rode jeukende oogledenJakkie Petra, dat heb je nogal eens geloof ik. Ik hoop dat je snel weer opknapt..
winnitou schreef:@ Liquita, sterkte met het maken van keuzes. Is er geen goed rusthuis hier dichter in de buurt zodat je ook wat makkelijker/sneller heen kan gaan.
wat betreft foto's sturen zou je mij je emailadres willen sturen zodat ik daar een foto naar toe kan sturen.
@Ate, heb hier een rups in een bakje (met blaadjes), wat moet er nog meer bij om het beessie te laten overleven. T'is een flink harige zwart/antracietgrijze. Is ie bijzonder en misschien wat voor je dochter?