! Moet effe bijlezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Moet effe bijlezen
Emmaa_ schreef:Hallo dames !.
Even een snel berichtje vanuit Kroatie !.
Het is hier echt super warm!, een paar dagen terug was het 30 tot 36 graden.
Ik kon het niet meer uithouden zonder Bokt, dus heb ik een internet ticket gekocht en mag ik nu lekker een half uurtje bokken.
Ik mis jullie echt super erg hoor!.
LAU SUPER GEFELICITEERD MET JE PUNTEN!.
Ik wist dat je het kon met je superWacho!.
Geef hem een dikke kus van me!.
En mijn meissie verkocht.
Ik had het echt niet verwacht terwijl ik op vakantie was.
Daarom kwam het smsje van Laura heel hard aan.
Ik ga een leuke foto die Melanie (of Iris, ik weet het niet meer) heeft gemaakt laten uitvergroten op canvas en die dan boven mijn bed hangen.
Ik ben er nog even, dus praten kan nog even!
Emmaa_ schreef:Wie hebben haar gekocht dan als ik mag vragen?.
Ja ik heb niet genoeg tijd om bij te lezen, dus ik heb stukjes gemist.
.
Emmaa_ schreef:Is ze serieus aan hun verkocht?.
Dat meisje zat altijd te klagen als ze op Kartouch moest.
Hadden mijn ouders haar beter voor me kunnen kopen
!
.
Emmaa_ schreef:Ik kan me echt niet voorstellen dat Frans dat gedaan heeft.
Ze zou haar rondjes blijven lopen tot ze echt niet meer kon!.
En als je de juiste ruiter erop zou zetten, dan zou ze prima nog een jaartje kunnen lopen
Annie_ schreef:

Liisette_ schreef:Kirsten, weet jij misschien of er vanmiddag lessen zijn ?
.Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Behalve als Dennis begint te zagen
Jaaa nu je het zegt. Vind het erg jammer. Nou ben ik ook best wel streng met mijn handen maar zo erg als hem niet. Het hele hoofd gaat van links naar rechts.
En ik vind het jammer dat die met het springen naar beneden kijkt. Dat verpest echt zijn hele houding, want de rest is wel goed. Dat was vorige week met Valentino ook. Toen was die helemaal gestrest en ging die vet hard lopen. Terwijl die bij Iris vet ontspannen is!

Emmaa_ schreef:Ik heb echt hele nachten liggen janken.
Hele vakantie verprutst (en Lau, dat komt echt niet door dat smsje, ik stel het zelfs ongelofelijk op prijs dat je dat gedaan heb, want anders dan had ik het nu nog niet geweten en dan was ik hier ingelogd met het idee dat ze er nog stond, dan was ik vrijdag de manege binnengelopen om een ander paard te knuffelen die nu in haar stal staat).
Maar is er al een nieuw paard in de plaats gekomen?.
En Kirsten rijd Nicky voor Frans?.
Ik heb erg veel gemist zo te horen!
Vind het echt heel sneu voor je!
Liisette_ schreef:Kirsten, weet jij misschien of er vanmiddag lessen zijn ?
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:En met die springwedstrijd ook iedereen advies geven.
Ik sprong over de hindernis en het ging niet zo goed bij het inspringen en hij wilde wat gaan zeggen maar keek em aan en hij hield wijselijk zijn mond dicht
jaaa advies geven kan die wel. Maar zelf niet echt . Het is echt jammer , want victor word er niet beter van..
Iriis_ schreef:
Wil het niet horen..
, maar het was echt zo. Emmaa_ schreef:Maarja mijn tijd is op.
Tot vrijdag !
laat je vakantie er niet door verpesten!
Iriis_ schreef:Weetje wat ik zooo mooi vond![]()
Hij zei tegen Melanie, ja zo is het goed, nu gewoon lekker gaan stappen echt wachten tot je aan de beurt bent ofzo..![]()
Haha en toen hij weg was, Melanie gewoon nog lekker wat sprongen gemaakt!![]()
Vond ik echt goed
. hij is niet de koning
Kirsten_S schreef:Heb valentino stiekem een stukje appel gegevenHij keek zo jaloers en schuin met ze hoofd naar mij en victor , omdat hij een stukje kreeg . Dus ik moest hem wel geven
![]()
![]()
Lief van jeee!
haha, maar wel gewassen natuurlijk
.