Ga nu echt slapen haha, voor de laatste keer als 15 jarig, gezwelliggggg.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het ging neit zo goed..haha. En net Robinson gekeken, gadverdamme, wat die allemaal naar binnen werken tijdens die eetproef.
! 

Omdat ik mn verjaardag al gevierd heb, maarja die was toch fcking dik haha =D 
! 

!!
en toen kwam het hoor treinen allemaal toeteren als een gek dus ik schrok ik dacht k*t is weer iemand gesprongen! maar ze blven heel langzaam rijden ehel de tijd en elke keer toeteren dus dacht zal wel niemand zijn gesprongen
ik frank smsje gestuurd of die wou kijken op internet wat er was gebeurt bleek er een storing te zijn van de overgangen
dus voor elke overgang gingen ze kei hard toeteren
ging wel heel goed! en toen kwam ik op stal zou dees eigelijk al 1 jonkie klaar hebben staan gelongeert en al maar dat was dus nmog nie dus moest ik nog doen ... mja half uur later kon ik erop... maar toen moest ik Sympa nog rijden en Winston nog stappen en toen fietste ik pas om 17.50 aan... pikke donker echt eng
al die mensen zetten daar gewoon groot licht op word je echt verblind waaide ook nog bijna in de sloot... toen kwam er 1 of andere idioot inhalen in een bocht en sneed mij dus heelmaal af ik hoppa over het gras hij stopte ik was kwaad want hij had ook nog eens groot lichtaan en ik deed al zo mn hand omhoog dat die da uit moest doen dus hij naar hem toe ik helemala uitgescholden ahaha daarna wel sorry gezegt maar was ehct boos..
maar hij begreep het wel...