Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:Het schijnt dat het erf spiegel glad is. MAAR...ik heb me laten vertellen dat er gestooid gaat worden. Vanmiddag maar even kijken hoe het er voor staat, voor dat Juul vanavond met mijn Liquitaatje over het erf moet. Kan ik gelijk weer een rondje water doen.
Super glad kan ik wel zeggen,ik was er om 8 uur vanmorgen.Het was schuivelen over het erf.Er was later wat zand gestrooid en Grardus zou s`middags wat zout halen.En mijn moppie staat weer in haar oude stalletje.WEl is waar nog met een kapotte drinkbak maar ok.Alle paarden moeten nu ook drinken uit een bak dus kan ze net zo goed weer op haar oude plekkie staan.Grardus zou als eerste als alles weer gemaakt word bij mijn bak kijken omdat de hele leiding zo uit de drinkbak steekt(kapot gevroren en gebroken waar hij in moet)anders hebben we weer een waterballet en daar bedank ik toch liever voor.Ze keek wel weer ff van ohhhh zijn we hier weerdat ze haar stal in liep maar had wat lekkers in haar voerbak gelegd dus dat was al zo gevonden
Er was wel zout gehaald, maar niet gestrooid. Dat hebben we vanavond zelf maar gedaan
. Het is nu nog niet zo heel erg koud. -2 graden...je zou niet zeggen dat het straks -15 gaat worden. Het kan natuurlijk zomaar omslaan. Nou ja, ik duik straks lekker onder 2 dekbedden, hihi.
. Vanmiddag maar even kijken hoe het er voor staat, voor dat Juul vanavond met mijn Liquitaatje over het erf moet. Kan ik gelijk weer een rondje water doen.
.