Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fammiie_x schreef:Heeft er iemand zin om morgen of donderdag (donderdag maakt het niet uit wanneer) ochtend of avond buiten te rijden met vesje en mij ?
Ik wil eigenlijk naar die plas rijden in Schiedam, maar het is natuurlijk veel gezelliger met iemand erbij
Fammiie_x schreef:Fammiie_x schreef:Heeft er iemand zin om morgen of donderdag (donderdag maakt het niet uit wanneer) ochtend of avond buiten te rijden met vesje en mij ?
Ik wil eigenlijk naar die plas rijden in Schiedam, maar het is natuurlijk veel gezelliger met iemand erbij
rondje park kan ook heel leuk zijn
...er is een ongelooflijke collectie boeken over architectuur, zeer waardevol en onvervangbaar...de bladzijden uit de boeken kwamen met verbrande randen naar me toe waaien,
toen ik uit mijn werk fietste!Jetta schreef:In het bouwkunde gebouw is een unieke collectie stoelen van ontwerpers als Rietveld opgeslagen, ze wilden daar een expositie mee inrichten...helaas zullen ze de brand niet doorstaan....er is een ongelooflijke collectie boeken over architectuur, zeer waardevol en onvervangbaar...de bladzijden uit de boeken kwamen met verbrande randen naar me toe waaien,
toen ik uit mijn werk fietste!
En heel erg zielig dat er mensen zijn, die daar hun afstudeerproject hebben liggen/staan....van een maquette is het moeilijk een back up maken!
Jullie begrijpen het al, Jet is liefhebber van Architectuur en Ontwerp!
Gelukkig zijn er geen mensen gewond of erger....dat is het allerbelangrijkste!
met Bizzie
Zijn buik is wel bol, maar niet hard en er zit wel voldoende beweging in de darmen... als je je oor tegen zijn buik doet dat hoor je het helemaal rommelen.. alleen dus aan 1 kant meer als de andere kant (wat volgens mij ook weer niet helemaal goed is)

Je beenbeschermer zat niet goed vast
...
_
Twinklebel schreef:Leuk John, ik ga kijken. Gaat het over de stal, of echt over jou?