t begon donderdag al door Charmaine
want die kon Picasso niet hendelen.. en daardoor viel Pascale van Koko, en nu kan Pascale dus niet fietsen en ze zit bij mij in de klas.. dus zij achterop bij mij van de gym naar school.. maar dan moet je zo'n heuvel af..
dus ik dacht als ik nu die korte bocht ga nemen ga ik sowieso op me bek, dus ik dacht ik neem wat ruimere bocht 
maar toen kwam k met voorwiel tegen t achterwieltje van een vriendin 
en omdat ik dus riep van whaa fiets door ofzo 
sprong pascale van me fiets af want die zag dus al aankomen dat we anders samen op de grond zouden liggen 
maar dat wist k dus niet dus ik begon te slingeren niet zo'n beetje ook
dus ik maak zo'n smakkerd over mn stuur heen, god k vond t toch wel een beetje eng 
dus ik kijk nog ff op zie ik me tas nog door de lucht heen vliegen 
maar ze dachten dat ik bewusteloos was, omdat ik bleef liggen, want k blijf sowieso altijd liggen tot ik zeker weet dat alles stil ligt, maar ze vonden dat ik toch wel heel lang bleef liggen.. 
maarjaa Pascale dus van ja gaat t dus ik met big smile
jaa 
want k had geen pijn
en k heb serieus maar 1 klein schaafwondje op me heup, en daar zat toch al een llitteken dus dat boeit niet zo
en k had beetje pijn aan me handjes maarjaa ik leef nog en k had gewoon niks dus k heb best geluk gehad, want als ik me niet met me handjes had afgezet had ik nu een zeer lelijk gezicht gehad..
en ik heb nu toch wel een
- tik 
maar me heup doet nu wel beetje pijn, wss beetje spierpijn ofzo