Ik heb het ook gemerkt Onderweg naar school ging het scootertje al niet zo snel, maar op de terugweg was ie al helemaal niet vooruit te branden. Gelijk even bij de scooterzaak gestopt om een afspraak te maken om hem te laten fixen en hij is zaterdag al aan de beurt Daarna nog verder naar huis getuft en was bang dat ik hem ergens halverwege aan een boom moest binden Hij werd steeds slechter en slechter. Hoop dat ik hem zaterdag nog tot daar ga krijgen.
Regenbroek blijkt ook niet meer van uitmuntende kwaliteit te zijn, want heheel mn kruis was nat Lijkt net of ik in mn broek gepist heb xD
Ik ook zit nog lui achter de PC achter internet.. verschrikkelijk dat weer dan kom ik me huis amper uit!
Ik moet via het AVS L1+ winstpunt hebben gereden.. Dan kan ik door en verder via de knhs. Via knhs is het l2 inderdaad. Hoe zal het zijn als ik dus en via knhs, en via avs punten heb?
Heb contact gezocht met vrouw van spijkkernisse maar ze heeft een auto met trekhaak gekocht en veewagen verkocht gelukkig heb ik nog veel oproepjes van mensen die eventueel willen brengen.. maar wel jammer.
AndreaB
Geplaatst: 07-03-12 16:11
Denk dat ik toch ook maar gewoon na het eten ga Ben nog aan het opwarmen onder de dekens
Via AVS gaat met Robesh en met een ander paard via de KNHS. Dus 2 verschillende combinatie's. Ik denk dat als je dan met het andere paard de L2+1 bereikt heb en je zit met Robesh nog op B+7 (bijvoorbeeld) dat je dan met Robesh ook buiten het AVS in de B mag gaan starten. En dan kan je gewoon je punten van bij het AVs meenemen naar de gewone wedstrijden, want die worden natuurlijk wel gewoon bij de KNHS officieel geregistreerd. En als je met Robesh via het AVS sneller tot de L1+1 bent gekomen dan kan je uiteraard ook gewoon op 'normale' wedstrijden gaan starten.
Zeker jammer van de veewagen! Vooral als je qua vervoer afhankelijk bent.
AndreaB
Geplaatst: 07-03-12 16:14
hihi ik heb zo'n gevoel dat ik niet heel lang ga blijven hoor Heb zo'n vermoeden dat het staptherapie wordt en iets van longeren/opjagen, stalletje uitmesten en snelllll weer naar huis ((Heb het zo kouddd ))
Bij mij ligt het er aan of ik tegen die tijd alweer opgewarmd ben of niet. Ben echt tot op het bot toe bevroren Tot vanavond iig! Misschien zien we elkaar in een flits nog wel voorbij komen
Ga nu ff alvast aardappelen schillen. Meest favoriete bezigheid van de dag... not
*ziet er tegenop om zo naar stal te fietsen met die wind en regen*
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-12 18:46
Olympia schreef:
*ziet er tegenop om zo naar stal te fietsen met die wind en regen*
Ik heb pony uitbesteedt een kwam halverwege helemaal verzopen mijn uitbestede persoon tegen die ook verzopen was
AndreaB
Geplaatst: 07-03-12 19:07
Ik hoop dat ik binnenkort ook lekker uit kan besteden Heb nu ALWEER een reactie op mijn advertentie xD Geduld is een schone zaak zeggen ze toch ook wel eens
Oke... 1, 2, 3!!!!! Off I go! Anders kom ik nooit meer van mn reet af
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-12 19:56
AndreaB schreef:
Ik hoop dat ik binnenkort ook lekker uit kan besteden Heb nu ALWEER een reactie op mijn advertentie xD Geduld is een schone zaak zeggen ze toch ook wel eens
Kijk je wel uit met al die vreemden komende perioden Bedoel ik niet rot hoor
Weer heerlijk gereden met paardlief! Alles is duidelijk geworden ben bezig met het rechtrichten.. wat een verschil! Hij loopt ineens heel soepel en ontspannen, geef hem morgen een dagje 'vrij' van mij op ze rug en ga alleen longeren.