Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:ff kijken zo waren de benen vanmorgen van ateliquita nog bedankt voor het helpen zo heb ik schone handen gehouden
LIQUITA schreef:Oja...Jo, ik was even vergeten dat ik morgen naar Sandra ga om m'n haar te laten knippen. Dus een buiten ritje kan alleen aan het einde van de middag (kan ook vragen of Erik ons dan naar het Twiske brengt en haalt natuurlijk).
ATE schreef:ff kijken zo waren de benen vanmorgen van ateliquita nog bedankt voor het helpen zo heb ik schone handen gehouden
LIQUITA schreef:Oja...Jo, ik was even vergeten dat ik morgen naar Sandra ga om m'n haar te laten knippen. Dus een buiten ritje kan alleen aan het einde van de middag (kan ook vragen of Erik ons dan naar het Twiske brengt en haalt natuurlijk).
je haar????????????? ATE schreef:LIQUITA schreef:Oja...Jo, ik was even vergeten dat ik morgen naar Sandra ga om m'n haar te laten knippen. Dus een buiten ritje kan alleen aan het einde van de middag (kan ook vragen of Erik ons dan naar het Twiske brengt en haalt natuurlijk).
lijkt me heel leuk ik hoor het
lady_maRyy schreef:het is echt warm
en dan op school heb je ook nog leraren van wie de deur niet open mag
je stikt dan echt bjijna
LIQUITA schreef:ATE schreef:
Oja...Jo, ik was even vergeten dat ik morgen naar Sandra ga om m'n haar te laten knippen. Dus een buiten ritje kan alleen aan het einde van de middag (kan ook vragen of Erik ons dan naar het Twiske brengt en haalt natuurlijk).
lijkt me heel leuk ik hoor het
ATE schreef:LIQUITA schreef:Oja...Jo, ik was even vergeten dat ik morgen naar Sandra ga om m'n haar te laten knippen. Dus een buiten ritje kan alleen aan het einde van de middag (kan ook vragen of Erik ons dan naar het Twiske brengt en haalt natuurlijk).
heeeeeeeeeeeeeeeelllllllllll kort![]()
je haar?????????????
ATE schreef:lady_maRyy schreef:het is echt warm
je stikt dan echt bjijna
waarom mag de deur niet open
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Oja...Jo, ik was even vergeten dat ik morgen naar Sandra ga om m'n haar te laten knippen. Dus een buiten ritje kan alleen aan het einde van de middag (kan ook vragen of Erik ons dan naar het Twiske brengt en haalt natuurlijk).
heeeeeeeeeeeeeeeelllllllllll kort![]()
je haar?????????????
[/quote]
zie al voor me ATE schreef:lady_maRyy schreef:het is echt warm
je stikt dan echt bjijna
waarom mag de deur niet open
[/quote]
ATE schreef:neem je volgende keer oordopjes mee voor de leraar