van mij zal ze het niet hebben hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

incl de 3 van mij...lekkerrrrrrr
Binar schreef:De helft van de paarden zag er vanochtend weer lekker grijs uitincl de 3 van mij...lekkerrrrrrr
![]()
madelon31 schreef:Binar schreef:De helft van de paarden zag er vanochtend weer lekker grijs uitincl de 3 van mij...lekkerrrrrrr
![]()
Heli toch niet??
Ireentjuh schreef:NuggT schreef:Ireentjuh@ Was Evita nou weer uitgebroken?Stoute pony heb je ook.
Jaa.. Evita weer![]()
ze is sinds het weekend weer bezig, ze is de hele zomer tot nu toe braaf binnen de lijntjes gebleven.. maar het verse gras zag er denk ik wel lekker uit.Ik hoorde dat ze vandaag gezellig met Joeri op het pad stond.
Nouja, John zou nog even naar de stroom/klok kijken en dan is het uitbreken wel weer opgelost denk ik

. Vandaag zouden ze het zadel opsturen en ben dus benieuwd of het goed past
. Dus Marion als je mijn naam voorbij ziet komen op het postkantoor deze week met een grote doos dan is het van mij.hihihii
. Vanmorgen heeft Spetter de broek bij het tuig opgehad en zijn we een stukje gaan mennen (wel zonder wagen hoor) en dat ging echt superrrrrrr.
Hij is helemaal achter me aangelopen mee naar de andere paarden die achterin stonden. Hij was zo lief
, iedere keer met zijn snuitje tegen me aan...zo van...gezelli hoor dat ik met je mee mag lopen.
Maar was wel weer even wennen, had al een paar weken geen les meer gehad, maar wel bepaalde dingetjes geoefend met Bart, en dat was ook wel te zien zei Mike, ikke blij!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog effe, kan je hem achterstevoren longeren!!
Iemand had hem per ongeluk mee met het zadel opgeruimd en in haar kast gedaan
Maar gelukkig zijn wij hier eerlijk en heb ik hem weer terug

Binar schreef:Jippie, ik heb mijn singel weer terugIemand had hem per ongeluk mee met het zadel opgeruimd en in haar kast gedaan
Maar gelukkig zijn wij hier eerlijk en heb ik hem weer terug
![]()
Anoes, je moet handschoenen aandoen bij het land mesten, dan krijg je geen blaren![]()
Voor de komende 3 weken heb ik lesplek(ken) vrij op maandag (en daarna missch ook nog wel), wie wil??
Je hebt les om 20.00, alleen als ik mijn lesplek(ken) niet kan opvullen dan heb je wel wat eerder les
Dat laat ik je nog wel weten (uiterlijk zondag) jarno schreef:Hai,
Goedemorgen wat een heerlijk weer zeg, en nu maar hopen dat het de komende 2 weken ook zo blijf als ik op de camping zit.
ik ga jullie wel missen hoor. maar die 2 weken zijn zo voorbij.
ik kom donderdag nog effe op stal
en ehm wel beter joh anousch dat je je singel weer terug hebt, was het toevallig madelon die je singel had? ze had de mijne ook al een keer ingepikt hihi
nou doei doei gr shir
, maar groot nader onderzoek
heeft uitgewezen dat zij het dus niet was..
Later meldde de niet-bokker zich met mijn singel, Madelon gaat deze x vrij uit
Binar schreef:jarno schreef:Hai,
Goedemorgen wat een heerlijk weer zeg, en nu maar hopen dat het de komende 2 weken ook zo blijf als ik op de camping zit.
ik ga jullie wel missen hoor. maar die 2 weken zijn zo voorbij.
ik kom donderdag nog effe op stal
en ehm wel beter joh anousch dat je je singel weer terug hebt, was het toevallig madelon die je singel had? ze had de mijne ook al een keer ingepikt hihi
nou doei doei gr shir
Shir, het wordt de komende week alleen maar beter dan nu (ruim 25 graden!!)
Madelon was uiteraard mijn hoofdverdachte![]()
, maar groot nader onderzoek
heeft uitgewezen dat zij het dus niet was..
Later meldde de niet-bokker zich met mijn singel, Madelon gaat deze x vrij uit