Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:19

haha, of verzorgster...? Knipoog
van mij zal ze het niet hebben hoor Vork

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:32

hmmmmm maar al die andere ruinen dat is van voor mijn tijd!

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:53

is er iemand die nog een wormen kuur heeft liggen op stal johnny heeft 2 weken geleden 1 streepje gehad maar was denk ik niet genoeg jac heeft een wormpje gevonden in zijn poep dus wil er nog even wat in doen hoor het wel

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:54

Marieke ik mag van Irene een keer op Evita als ik afgevallen ben Haha!

Zat wel raar te kijken toen ik op stal stond, Evita en Joerie los, maar ach, dacht dat het wel expres zou zijn zodat ze de randen bij konden werken Haha!
Ben ik even blonT zeg Clown

We zijn hier eindelijk klaar (voor vandaag) het wordt mooi, maar ppff.....energie gaat alle kanten op behalve mijn lichaam in.

Madelon en Eef heb baas al gesproken en door gegeven wat de Arbo zei, risico is er dat als ik in 1 keer te veel ga doen ik binnenkort weer thuis zit, dus erg snel zal het niet gebeuren.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 23:29

oke sil dan is het goed!! denk aan jezelf!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 05:52

Goedemorgen allemaal!!
Nog effe en dan mag ik lekker naar mijn bedje!
Echt slaapweer als ik zo naar buiten kijk, wel lekker die regen voor het land maar het mag straks wel weer droog worden!!!
Iedereen een fijne dag!! *LOL*

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 07:46

De helft van de paarden zag er vanochtend weer lekker grijs uit Clown incl de 3 van mij...lekkerrrrrrr Ach gut Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 08:05

jeetje,

ik heb nous nu al 4 keer een pb gestuurd en elke keer weer moet ik inloggen om gek van te worden.
nous ik mail je wel hoor ik blijf typen op deze manier.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 09:27

Hai allemaal.

Zo hier een mededeling voor de wedstrijdruiters in spé.
Er is weer een nieuwe datum bekent.
Dat is geworden 12 augustus.
we houden gewoon de oude lijst aan dus bijschrijvingen worden niet gedaan tenzei er mensen zijn die afvallen.
Er komt een lijst te hangen donderdag as op het bord.
Als je dus niet kan op die dag streep je naam dan weg.

de tijden worden in de 1e week augustus bekent gemaakt worden, en zal iig smiddags zijn met daarna een bbq.

veel plezier verder en oefen ze.

gr shir

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:40

Binar schreef:
De helft van de paarden zag er vanochtend weer lekker grijs uit Clown incl de 3 van mij...lekkerrrrrrr Ach gut Haha!

Heli toch niet?? Knipoog

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:52

madelon31 schreef:
Binar schreef:

Heli toch niet?? Knipoog

Heli is dat die zwarte die in het 1e land staat????? Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:11

Ja die......gelukkig ik schrok al dat hij grijs zou zijn! Knipoog Tong uitsteken

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:48

Ireentjuh schreef:
NuggT schreef:
Ireentjuh@ Was Evita nou weer uitgebroken? Haha! Stoute pony heb je ook. Knipoog

Jaa.. Evita weer Schijnheilig
ze is sinds het weekend weer bezig, ze is de hele zomer tot nu toe braaf binnen de lijntjes gebleven.. maar het verse gras zag er denk ik wel lekker uit. Vork Ik hoorde dat ze vandaag gezellig met Joeri op het pad stond.
Nouja, John zou nog even naar de stroom/klok kijken en dan is het uitbreken wel weer opgelost denk ik Lachen

Joeri en Evita, goed koppeltje. Lovers Haha!

Nou heb het land vanochtend gedaan, ga nu even wat eten en ga dalijk even rijden met Dox. Nu is het niet meer zo warm dus komt goed uit. Lachen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 14:19

Ja Eef..... spetter gaat nu een echte rijpony worden Wow! . Vandaag zouden ze het zadel opsturen en ben dus benieuwd of het goed past Bloos . Dus Marion als je mijn naam voorbij ziet komen op het postkantoor deze week met een grote doos dan is het van mij.hihihii Haha! . Vanmorgen heeft Spetter de broek bij het tuig opgehad en zijn we een stukje gaan mennen (wel zonder wagen hoor) en dat ging echt superrrrrrr. *LOL* *LOL*

Joeri was vanmorgen echt een poepie...... Knipoog Hij is helemaal achter me aangelopen mee naar de andere paarden die achterin stonden. Hij was zo lief Haha! , iedere keer met zijn snuitje tegen me aan...zo van...gezelli hoor dat ik met je mee mag lopen.
Zelfs robje kwam een knuffeltje halen.....De andere bleven lekker doorgrazen.......

Ga maar weer even aan het werk...... Ach gut

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:08

halloa, zo ik heb spierpijnnnnnnnnnn echt niet normaal, haha de les gister ging op zich wel goed. Had zelf het idee van niet, maar Mike en Renee zeiden allebei dat het heel goed ging, dan zal het wel zo zijn. Haha! Maar was wel weer even wennen, had al een paar weken geen les meer gehad, maar wel bepaalde dingetjes geoefend met Bart, en dat was ook wel te zien zei Mike, ikke blij!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben er donderdag, zaterdag en zondag weer!!!!!!!!!!!!!! Ga vanavond weer lekker de nachtdienst in vanavond, gatver 4 nachten. Hoeveel heb jij er nog Eef???

Doeiiiiiii

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:16

Leuk Joyce dat het goed ging op Bartje....... En das niet leuk de nachtdienst maar aan de andere kant....jij kan lekker je bedje in terwijl andere 's morgens vroeg de slaap uit hun ogen staan wrijven.... hahaha.. Ik zie je misschien in het weekend wel weer.......

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:40

Hallo allemaal! Doei!

Vandaag het land weer gedaan, heb een paar lekkere blaren maarja.
De waterbak was nog vol, komt zeker door die regen. Heb lekker gereden op Dox, het was goed weer niet te warm en er stond een goed windje. Hij schrok wel een paar keer ergens van en hij sprong telkens weg, ben gelukkig wel blijven zitten. Haha!
Morgen lekker longeren, ben benieuwd hoe dat gaat.

Karen, Spetter zag er echt lief uit in dat tuig joh. Lovers
Dat koppie er dan ook bij. Haha!

Joyce@ Goed zo! Ja

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:50

Nou, Karin, Zarah ziet het wel zitten met Spetter! Hij was heerlijk ondeugend, maar ach, Zaar verliest haar geduld niet zo snel en ze kan wel lachen om zijn streken! Haha! Nog effe, kan je hem achterstevoren longeren!! Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 22:21

Jippie, ik heb mijn singel weer terug Go jij! Go jij! Iemand had hem per ongeluk mee met het zadel opgeruimd en in haar kast gedaan Bloos Maar gelukkig zijn wij hier eerlijk en heb ik hem weer terug Knipoog

Anoes, je moet handschoenen aandoen bij het land mesten, dan krijg je geen blaren Pling

Voor de komende 3 weken heb ik lesplek(ken) vrij op maandag (en daarna missch ook nog wel), wie wil?? Clown

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 23:56

Die handschoenen was ik dus vergeten mee te nemen maandag, moet nu dus op de blaren "zitten"! Haha!
Ahh, die Robje, maandag kwam hij ook al zo lief naar me toe om een knuffel te halen toen ik in het land bezig was, hij is echt zo ontzettend lief!!!!!!!! *LOL*
Leuk hoor Kaar, volgens mij gaat Spetter het heel goed doen!!

Hee Joyce, altijd fijn een medestander in de nachtdienst, gedeelde smart....!!! Haha!
Heb net al mijn 3 kindertjes verzorgd, dus nu kan ik weer even tot 4 uur rustig aan doen hoop ik!! Alhoewel, ik hoor er alweer eentje ergens huilen! Gelukkig is dit mijn laatste nachtje alweer, ik deed er maar 2! (echter wel mijn 6e dienst in totaal)

Joyce, werkse en voor de rest slaap lekker!!!!!

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 00:19

Binar schreef:
Jippie, ik heb mijn singel weer terug Go jij! Go jij! Iemand had hem per ongeluk mee met het zadel opgeruimd en in haar kast gedaan Bloos Maar gelukkig zijn wij hier eerlijk en heb ik hem weer terug Knipoog

Anoes, je moet handschoenen aandoen bij het land mesten, dan krijg je geen blaren Pling

Voor de komende 3 weken heb ik lesplek(ken) vrij op maandag (en daarna missch ook nog wel), wie wil?? Clown

Nous, Maandag ga ik weer beginnen met lessen op Banaan.. maar ik kan alleen als laatste! want ik ben bang dat het misschien te veel voor haar is, want ik wil haar echt niet overbelasten liever te rustig aan dan overhaast! Maar misschien stop ik al na 20 min ofs voor het rustig opbouwen want ik ga deze week gewoon langzamerhand wat meer draven etc.! en anders is het zo lastig als mike een kwartiertje moet wachten op de ander als ik misschien eerder stop snap je? ik hoor het wel

Gr.!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 07:59

Zo Lisz, jij was nog laat op Haha!
Ik wist al dat jij als laatste wilde Knipoog Je hebt les om 20.00, alleen als ik mijn lesplek(ken) niet kan opvullen dan heb je wel wat eerder les Lachen Dat laat ik je nog wel weten (uiterlijk zondag)

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:04

Hai,

Goedemorgen wat een heerlijk weer zeg, en nu maar hopen dat het de komende 2 weken ook zo blijf als ik op de camping zit.
ik ga jullie wel missen hoor. maar die 2 weken zijn zo voorbij.

ik kom donderdag nog effe op stal

en ehm wel beter joh anousch dat je je singel weer terug hebt, was het toevallig madelon die je singel had? ze had de mijne ook al een keer ingepikt hihi
nou doei doei gr shir

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:19

jarno schreef:
Hai,

Goedemorgen wat een heerlijk weer zeg, en nu maar hopen dat het de komende 2 weken ook zo blijf als ik op de camping zit.

en ehm wel beter joh anousch dat je je singel weer terug hebt, was het toevallig madelon die je singel had? ze had de mijne ook al een keer ingepikt hihi
nou doei doei gr shir

Shir, het wordt de komende week alleen maar beter dan nu (ruim 25 graden!!)

Madelon was uiteraard mijn hoofdverdachte Extreme duivel *LOL* , maar groot nader onderzoek Rolleyes heeft uitgewezen dat zij het dus niet was.. Gestoord Later meldde de niet-bokker zich met mijn singel, Madelon gaat deze x vrij uit Schijnheilig

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:28

Binar schreef:
jarno schreef:
Hai,

nou doei doei gr shir

Shir, het wordt de komende week alleen maar beter dan nu (ruim 25 graden!!)

Madelon was uiteraard mijn hoofdverdachte Extreme duivel *LOL* , maar groot nader onderzoek Rolleyes heeft uitgewezen dat zij het dus niet was.. Gestoord Later meldde de niet-bokker zich met mijn singel, Madelon gaat deze x vrij uit Schijnheilig

O beter dat het heerlijk weer word. Tong uitsteken
en ik sta er van te kijken dat madelon het niet was deze keer. Clown
maar goed jij hebt hem terug.
Knipoog

en ben je vrij vandaag of ben je aan het werk?

nou doegie gr zeur