Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pebbs

Re: Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:22

Bien heeft een super de luxe stadsweide! Hihi :D

Manon leuke foto's ze is echt schattig en der halster is mooi!

Met xander zeg ik altijd goooeeedd zo. Leg de nadruk op goed.
En als ie fijn loopt zeg ik altijd dat is lekker hè!
En met rijden zeg ik ook gooeeedd zo en ik kriebel hem even op zijn schoft.
Dan gaat pling dat oortje naar voren :+: het zijn echt de kleine dingen :+:

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:22

Het is vooral nu dat ze afwisseling heeft en ik ook. Anders is het alleen maar wandelen.
En longeren is ook goed voor der conditie.

Wie weet over een aantal jaren dat ik haar voor de kar wil beleren.
Dit zijn alleen nog maar toekomst plannen wanneer en hoe etc weet ik nog niet :P .

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:23

Sabinee__ schreef:
Romana01 schreef:
@Sabine: NOOOOHHHH :oo wij hebben nog geen eens stromend water/ bak/ electrischiteit :')

Ja ik prijs mezelf ook zo gelukkig dat ik een verzorgpaard heb op een dergelijke weide..
In ze winters heerlijke koppen thee en koffie in de kantine, we kunnen binnenkort zelfs 's ochtends eieren rapen bij de kippen en deze bakken als ontbijt OP STAL.
Wauw hahaha :)) . Daarnaast is alles er gewoon.. Een bak, ietwat springmateriaal, etc. Het is ook echt mijn all time favo place to be..
Zomers vooral.. Heerlijk lange avonden op het 'buiten terras' (Ja, we hebben echt tuinstoelen + tafels enzo, binnenkort ook een picknicktafel) met een wijntje.. :D

Oh en het allerallerallerleukste.. De eigenaresse heeft kids.. Dus er komt tzt ook een.. JAWEL.. TRAMPOLINE *\o/* _/-\o_

Ik had het zo koud, dat ik bij WW ben ga zitten :') en dan zit jij op stal met een lekker bakkie koffie :') so not fair, maar ik ben al blij dat er bij ons een bak komt :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:25

Sabinee__ schreef:
Astor schreef:
Pris is een welsh :P

Maar de kleuren vind ik persoonlijk haflingerish. ;)

haha, ze is een rasechte welsh, maar die bedoel ik :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:25

Ik hoor zomer bbq bij bien op stal!!!!!!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:26

Ik schreeuw altijd een heleboel naar Cress :') Ze weet precies dat als ik met mijn tong klik, ze harder moet, en ze kan de commando's galop/draf/stap prima van me begrijpen. Als ik wil dat ze langzamer gaat zeg ik liever 'ruuuuuuuuuustig' dan 'ho'. Ik wil haar ook wel filmen tijdens het longeren maar vooral in de galop maakt ze af en toe van die sprongen en ik denk niet dat ik mijn telefoon dan vast kan houden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:26

Wij hebben trouwens ook gewoon elektriciteit, stromend water en zelfs verwarming op stal :) Als ik binnenkom haal ik ook altijd eerst de stroom eraf haha

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:27

haha, we hadden laatst een test, of paarden naar draven op draf of op drrrr, nou het is dus mooi op drrrr. want hij begon ook te draven toen ik drrrrop riep :')

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:27

Emmaa_ schreef:
Wij hebben trouwens ook gewoon elektriciteit, stromend water en zelfs verwarming op stal :) Als ik binnenkom haal ik ook altijd eerst de stroom eraf haha

Ja inderdaad.. Op onze omheining staat gewoon stroomdraad, nou dat doet zeeeheeer.. :oo

Ik weet uit mn hoofd 1 stadsweide die gewoon een waterpomp heeft nog, zo'n ding;

Afbeelding

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:28

Emma snel een filmpje maken van Cress :D Ik ben erg benieuwd naar haar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:29

Bij Nous hadden ze ook zo'n pomp inderdaad, elke dag, zelfs in de winter, minimaal een kwartier pompen :') Verschrikkelijk.

Ja bij ons is ook alles stroom, Cornelia dendert overal doorheen als ze honger heeft :') Ik haal het er altijd gelijk af..

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:30

Ik ga er weer vandoor! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:30

Astor schreef:
[naam] snel een filmpje maken van Cress :D Ik ben erg benieuwd naar haar!

Ja ik zal binnenkort eens kijken wat ik kan! Ze wordt steeds gehoorzamer naar mijn stem ipv de zweep, dus dan kan ik wel eens wat proberen :j Alleen de galop blijft een probleempje, of ze gaat erg hard en bokkend door de bak of ik moet er echt achteraan wilt ze in galop blijven. Is ook onder het zadel.. Aangalopperen gaat met erg veel moeite en als ze er eenmaal in zit valt ze er heel snel uit.

Ach ja, ze is jong :) Ik kan voorlopig toch nog niet galopperen te paard -.-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:31

Sabinee__ schreef:
Emmaa_ schreef:

Ja inderdaad.. Op onze omheining staat gewoon stroomdraad, nou dat doet zeeeheeer.. :oo

Ik weet uit mn hoofd 1 stadsweide die gewoon een waterpomp heeft nog, zo'n ding;

Afbeelding

:o die stinken zeg, dus ja, wij hebben er zo een :')

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:45

Komt wel goed emma, is stukje balans en kracht wat ze ws nog mist. Gewoon lekker zo door blijven gaan dan komt het vanzelf goed!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:47

Ik ga even douchen. Nouja douchen.. Moet een soort van in bad douchen omdat ze douche lekt....

skylineJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:51

Leuke foto's manon ! :D

skylineJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:52

Ik heb het ook niet echt te klagen op stal .
Gewoon een theehuis met wc , koffiezet ding en alles en een verwarming .
Ook gewoon electrishiteit en gewoon kunnen zitten binnen en buiten .
En stromend water is ook handig :P

skylineJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:54

Emmaa_ schreef:
Astor schreef:
Emma snel een filmpje maken van Cress :D Ik ben erg benieuwd naar haar!

Ja ik zal binnenkort eens kijken wat ik kan! Ze wordt steeds gehoorzamer naar mijn stem ipv de zweep, dus dan kan ik wel eens wat proberen :j Alleen de galop blijft een probleempje, of ze gaat erg hard en bokkend door de bak of ik moet er echt achteraan wilt ze in galop blijven. Is ook onder het zadel.. Aangalopperen gaat met erg veel moeite en als ze er eenmaal in zit valt ze er heel snel uit.

Ach ja, ze is jong :) Ik kan voorlopig toch nog niet galopperen te paard -.-

Anouk heeft daar ook een beetje last van hoor in galop , Maar ze is ook nog jong gewoon goed trainen en dan lukt het vanzelf :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:57

wat ik van mijn instructrische moest doen bij Ram (omdat hij moeilijk angalopeerde) (hij rende altijd weg) is doorzitten, buitenbeen naar achter en stelling vragen en dat die pas mag aanspringen als je binnenbeen aanlegt en dat doe je pas als die weer rustig draaft en hij galopeert nu echt heel goed aan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:59

Ivm mijn rug kan ik nu niet eens doorzitten.. Als ik uberhaupt de komende 4 weken kan rijden ivm het vriezen

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:59

hmm, dan word het wel heel lastig ja :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:02

Haha nou ja, het maakt ook niet zo veel uit. Ze staat overdag de hele dag buiten (van 9 tot 5 ofzo) en ik longeer haar altijd vrij actief voor ik er uberhaupt op stap :)

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:04

ik mag ook niet klagen met mijn plekkie :) binnenbak, buitenbak (die niet erg klein is :P) stromend water, thee en koffie, wc(volgensmij is de wc pot op het moment alleen door midden gebroken) mooie stallen en een top verzorging !

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:10

Jeetje wat lúllen jullie veel :') Ik ga eens in Melissa-stijl op iedereen reageren :))

Manon, Leuke foto's van Izzy! Die laatste is echt zo lief, dat hoofdje <3 En dat filmpje, ze gaat wel snel zeg in draf, die beentjes! :P
Melissa, Fijn dat het zo lekker ging met Az! :D Wel jammer dat Sky nu weg is..
Sabine, Pff lekker hoor die luxe! :)) Vind het ook wel weer wat hebben, dat 'primitieve' bij ons haha :)) Al is elektriciteit en stromend water best handig, vooral dat eerste als het vroeg donker is. := En super dat Indy zo goed gaat! :D
Gina, Oeeh, ook een voor mij? :)) En bij de staartkleur van Pris zou ik voor goud gaan. :j
Jiska, Fijn dat Robin weer lekker thuis is! :)
Yeaah, nu heb ik iedereen gehad geloof ik! :P

Ik heb vandaag heerlijk een middagje bijgekletst met een vriendin en ze is ook blijven eten. :D Had d'r al een paar weken niet meer gezien. Heel slecht, ze woont namelijk maar 30 huizen verderop. :+ Lag bijna te slapen tijdens het eten, was zo moe. :') Maar toen ging ik koffie drinken en nou ben ik weer wakker.. Ga maar huiswerk maken ofzo. :+